Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi TT 1.8TQ 1999 - teisip2ev
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: teisip2ev[/i] Vahepeal paigaldasin autole flantsid ning ka pikemad poldid. Tellisin flantsid tegelikult juba detsembris kuid ekslikult valisin liiga kitsad. Kuna keegi neid osta ei tahtnud, otsustasin ikkagi alla proovida ning sai päris hea. Ette 10mm, taha 15mm, jäi päris hea ja turvaline, kuid ideaalse tulemuse jaoks oleks võinud ees olla 15mm ning taga 20mm. Ka madaldusvedrud jõudsid kohale ning nüüd peab leidma võimaluse, et need alla panna. Ostust saati on vahetevahel tunda jahutusvedeliku lõhna kuid leket siiani ei leidnud. Eelmise nädala lõpus andis auto veateate, et jahutusvedelik otsas, radikas oli ülevalt otsavanni juurest katki läinud. Otsustasin ise autoremondiga kätt proovida ning radika ja ka ventilaatorid ära vahetada. Kuna netist radika vahetuse kohta eriti infot ei leidnud, tuli ise otsast alustada. Varustasin end korraliku tööriistakohvri, vajaminevate varuosade, suure pudeli wd40 ning hulga venekeelsete vandesõnadega. Algus oli paljulubav ning stange ja logarite eemaldamine üsna lihtne. Põhjakatte jätsin alla. Esimeseks komistuskiviks oli ventilaatorite eemaldus. Kuidagi sain need siiski kätte. Järgmisena oli vaja eemaldada ventilaatorite kinnitus, mis vajas välja tulemiseks ülitäpset nurka. Kuna edasine töö tundus ikkagi täiesti loogikavaba otsustasin eemaldada kogu ninaraami. Raam tuli suhteliselt lihtsalt välja ning tegelikult oleks pidanud sellest alustama. Meeldiv oli tõdeda, et autol ei esinenud kuskil peidetud avarii tunnuseid, kõik oli sirge, plastikud omal kohal, terved jne. Edasi oli kõik üsna loogiline ja radika eemaduseks tekkis ruumi. Kliimaradikaga pidi küll suhteliselt ettevaatlik olema, a4 puhul näiteks saab selle minu mäletamist mööda põhja alla lükata, TT puhul aga mitte. Kokkupanekut kartsin natukene rohkem kui lammutamist, kuid kõik istus kenasti oma kohale tagasi ja detaile eriti üle ei jäänud :D Vahetusse läksid kokkuvõttes radikas ise, ventilaatorite termoandur ning mõlemad ventilaatorid (1 oli surnud, kindluse mõttes vahetasin välja mõlemad). Ajakulu kokku umbes 10h, teist korda tehes saaks ilmselt poole kiiremini. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi TT 1.8TQ 1999 - teisip2ev
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.7%
- SQL:
67.3%
]