Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi TT 1.8TQ 1999 - teisip2ev (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 11577)
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.18 11:17 Tsiteeri
Audi TT 1.8TQ 1999 - teisip2ev



Tere!

Nädalavahetusel õnnestus saada üle 6 aasta taas C4 Audi omanikuks. Oma esimese Audi 100 ostsin 2010. aastal endale 12. klassi lõpetamise puhul, maksin selle eest toona vist 14000 krooni. Tagantjärele mõeldes oli 2,8 quattro toona esimese kursuse üliõpilasele mitte just kõige säästlikum valik.

https://img3.auto24.ee/auto24/560/519/10299519.jpg

https://img4.auto24.ee/auto24/560/528/10299528.jpg

See auto teenis mind kuni 2011. aasta kevadeni, kui maanteel ette sõideti ning auto mahakandmisele läks. Tol mudelil oli veel bee˛ sametsisu, mille sarnast pole hiljem enam kohanud. Kindlustus maksis auto välja ning kuna olin värskest isiklikust kogemusest veendunud selle auto kõrges turvalisuses, otsustasin saadud rahaga osta täpselt samasuguse. Kuigi sama 92. aasta masin, oli see mudel juba mõnevõrra nooblim. Olemas oli kliima (töötas), kompuuter ja kõige parema lisana helehall (või valge) sportsisu ja reguleeritav roolisammas.

https://img3.auto24.ee/auto24/560/319/2888319.jpg

https://img3.auto24.ee/auto24/560/323/2888323.jpg

Sellel autol oli Eestis olnud ainult üks omanik kes oli autot hästi hoidnud, sain kaasa suure pataka hooldusarveid, näiteks oli vahetatud ka kütusepaak, tehtud kord aastas sillastendi, lisaks veel muud tööd. Ostsin selle auto siduriveaga, hinnaks 1000 eurot. Olenemata korralikust hooldusest ei olnud elu selle autoga kerge, sest pidevalt vajas midagi parandust, vahetasin sellel autol välja pidurisupporteid, salongiradika, kütusepumba, maadlesin aftermarket-immoga jms. Ühegi teise autoga ei ole ma pidanud nii palju köie otsas või treileril sõitma. Aga kui sõitis, siis sõitis hästi :D Lõpuks hakkas kimbutama ka rooste ning 2012. aasta suvel vahetasin selle auto välja 89a V8 vastu, mis on ka siin foorumis figureerinud. Kuigi V8 oli omamoodi lahe, võttis see auto minu sõitude puhul kolossaalselt palju kütust ning sõita oli temaga raske. Nö "lahti" läks see auto alles kiirustel, mis Eesti teedel pole lubatud ka suvel. Selles võrdluses meeldis 2,8 mootoriga C4 mulle rohkem, sõita oli temaga kuidagi lihtsam ja lõbusam. Vahetasin V8 välja 2013. aasta kevadel ning sellest ajast peale olen ostnud-müünud-vahetanud-tarbinud päris palju autosid kuid korralikku C4 olen omale mitmel korral tagasi tahtnud, aastate jooksul olen mõnda ka vaatamas käinud kuid üldiselt on need autod nii lõpuni sõidetud, et nende vähegi ilusasse konditsiooni tagasi toomine olnuks suurem majanduslik masohism kui asi seda lõpuks väärt.

Aga nüüd teema peategelase juurde. Reede hommikul ilmus kuulutusportaali 92. aasta kirsipunane sedaankerega C4 2,8 mootori ja (kahjuks) automaatkastiga. Pildid olid paljulubavad ja varustus selle auto kohta üpris hea - kliima, quattro kirjaga tumedad sportistmed, cruise (ei tööta), istmesoojendused ees (juhi oma ei tööta), nahkkattega rool (kulunud), kogu ring elektriaknaid, tume puitliist, kardin tagaaknal, kompuuter, pikad kellad, esitulede pesurid, eriti rõõmus olen S4 tagatulede (terved!) ja luubiga esitulede üle. Natukene vähem rõõmus olen tumeda sisu üle, oleksin eelistanud heledat sametit nagu mu eelmises autos kuid kokkuvõttes ikkagi parem kui tavaline sisu. Vaatasin paar tundi närviliselt kuulutust kuniks olin jõudnud selgusele, et mul on ikka seda autot vaja ja üks C4 võib ju inimesel mustadeks päevadeks reservis olla. Helistasin müüjale ning sain telefonis kinnitust auto heale seisukorrale. Ostsin järgmiseks päevaks praamipiletid Saaremaale ning edasi jäi üle ainult loota, et tühjade kätega tagasi ei pea minema.

Jõudsin laupäeva õhtuks Tallinnast Kuressaarde ning esimese minuti jooksul autot vaadates sai selgeks, et see on minu Audi. Kere on 95% roostevaba ning tundub, et seda autot pole kunagi värvitud, küll on paranduspintsliga üle kere värviparandusi tehtud, mis on vaja vesilihviga välja võtta. Üldiselt vajab kogu auto põhjalikku poleeri ning mõnest kohast ka värvi, kuid toorik on hea. Esteetika mõttes oleks vaja ära vahetada ka alumine liisturing. Tegin autoga suhteliselt pika proovisõidu ning otseselt on üpris raske midagi ette heita, sõidab vaat et paremini kui mõni palju uuem auto. KKK tihendid on vaja vahetada (aga seda teadsin juba enne), paisupaagi lõdviku vahel väike tosoolileke, millele leiab ka kindlasti rohtu. Muidu on mootoriruum ilus-puhas ning kõik asjad tunduvad omal kohal.

Tegemist vajavad asjad:
* Automaatkast töötab üpris sujuvalt kuid vahetab neljandale käigule juba 1200 pöördelt. Kas seda on võimalik kuidagi paremaks sättida? Muidugi oleks kõige parem see auto manuaaliks teha, aga selle projekti tasuvust peab veel kaaluma.
* Juhiistme vasak padi on ära vajunud, riie pisut katki, selle peaks saama ära vahetada - kui kellelgi on Tallinna piirkonnas soovitusi polstritööde teostajatele siis võib märku anda.
* Juhiistme soojendus ei tööta - ei ole veel süvenenud.
* Cruise ei tööta, nuppu peal hoides hetkeks rakendub, kindlalaeka taga relee igatahes plõksu teeb. Kas cruise süsteem toimib sellel vaakumiga või on vaja probleemi otsida kangist?
* Suunatuli vilgub ning jääb mingi aja pärast lihtsalt peale (ei juhtu iga kord).
* Põhjalik pesu ja poleerimine kerele, põhjalik pesu salongile + istme parandus + roolinaha parandus.
* Terve alumine liisturing.
* 15" talverehvid + suuremad veljed suveks, eriti meeldiksid V8 BBSid või Bolerod.
* Mõningad värvikorrektuurid kerel.
* Tumedad veluurist jalamatid salongi.
* Esimene kundepoolne alumine iluvõre.
* KKK tihendid, termostaat, rihmavahetus jm jooksev hooldus.
* Kas konsoolis olev käigukangi kuliss on taustavalgustusega?
* Millised pirnid käivad keskkonsooli nuppude valgustusele ning kuidas neid eemaldada?

Kui keegi oskab ülalnimetatud asjadega abiks olla, oleksin väga tänulik.

Üldiselt ei plaani ma selle autoga eriti sõita ning talveks panen selle võib-olla üldse seisma, pigem püüan selle auto head seisukorda säilitada ning vaikselt ka parandada. Minu arvates väärib C4 100 juba täielikult youngtimeri tiitlit ning juurde neid autosid ju enam ei tule.

Lõpetuseks üks kehva pilt Kuivastu praamijärjekorrast:

https://www.upload.ee/image/9070276/IMG_20181013_190949.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 15.10.18 18:24 Tsiteeri


Keskkonsoolis mingil lülitil oli äkki ka joodetud pirn, aga enamustel vahetatavad, võta näiteks udutule oma lahti (pealmine osa tuleb lihtsalt tõmmates), siis näed.
Huvitav kas 2,8 100-l ongi natuke teistmoodi tagatuled või on need vahetatud või mingi ameerika variant vms, harilikult on tagurdustulede valged osad terve tule kõrgused. Ja antenn akna küljes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 15.10.18 19:39 Tsiteeri


Need on S4 tuled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.18 08:58 Tsiteeri


Paar pilti pärast kergemat salongipesu ning hädavajalikku poleeri. Salong vajab kindlasti veel täiendavat pesemist, uksepolstrite riide all olev poroloon on ajaga omadused kaotanud, plaanin talvel riide polstritelt eemaldada, pinnad alt puhastada, katta uue porolooniga ning liimida siis juba pestud originaalkangas poroloonile tagasi ning taastada seeläbi originaalne välimus.

https://www.upload.ee/image/9078016/IMG_20181017_091344.jpg

https://www.upload.ee/image/9078023/IMG_20181017_091357.jpg

https://www.upload.ee/image/9078032/IMG_20181017_091530.jpg

https://www.upload.ee/image/9078031/IMG_20181017_091517.jpg

https://www.upload.ee/image/9078029/IMG_20181017_091500.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.10.18 15:07 Tsiteeri


Istmed ka mingi muu mudeli omad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.18 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Istmed ka mingi muu mudeli omad?


Ei, need on selle mudeli lisavarususes saadavad sportistmed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 18.10.18 05:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Need on S4 tuled.


Samuti asi neid ka eraldi tellida+TDi-d mudeli lõpu poole said by default peale. Ehk siis ei ole ainult S4 pärusmaa.



Väga ilus värv!



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 18.10.18 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Need on S4 tuled.


Samuti asi neid ka eraldi tellida+TDi-d mudeli lõpu poole said by default peale. Ehk siis ei ole ainult S4 pärusmaa.



Väga ilus värv!



SalmA


Tore teada.
Küsimus oli, kas need on eraldi 2.8 100 tuled.
99% inimeste jaoks on nende nimetus S4 tuled, nagu ka omanik esimeses postituses neid kutsus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.18 13:49 Tsiteeri


Eelmise nädala lõpus õnnestus hankida üks auto, mille sarnast juba mitu kuud otsisin. Mõte TT ostmisest tekkis eelmisel suvel kui sõitsin veel Mazda Miataga. Miata juhitavus, kompaktsus ja omapära meeldis mulle väga, kahjuks ei ole need autod meie kliimas mõistliku vaevaga aastaringselt kasutatavad. Soovisin asemele taga- või nelikveolist 2-kohalist (või 2+2 istmekomboga) väikest, kiiret ja hea juhitavusega soodsat autot, millega oleks lõbus sõita 12 kuud aastas. Selliste nõudmistega ei olnud valikus peale kõnealuse mudeli suurt miskit. Käisin vaatamas ka paari sama mootoriga A3e, kuid ükski ei äratanud ostusoovi, oleksin leppinud ka A4 B5 mudeliga, kuid tundub, et need on Eesti pinnalt täiesti otsa saanud.

Aga nüüd autost lähemalt - tegu 1999. aasta Audi TTga, millel 132kw mootor, 5k kast ning nelikvedu. Oleksin eelistanud küll 165kw mootorit ning 6k kastiga autot kuid selliseid kohtasin suve lõpust alates Eestis müügil vaid ühte ning kahjuks olin selle masina pakkumise ajal reisil.
Lisadest nagu ikka - must nahk, istmesoojendused, kliima, Bose heli, kompuuter, must lagi, tehase xenon ning kiirushoidik. Auto tundub olevat heas korras, iluvigu märkimisväärselt ei ole ning tundub, et keegi on eelnevalt teinud mootorile ajukirurgiat - minek on igatahes väga raju ning ei saa absoluutselt võrrelda ühe sama mootoriga A3ga, mida suvel proovimas käisin. Vedrustus on mõnusalt jäik, juhitavus konkreetne. Tegin sel laupäeval ka kohe ühe 300-kilomeetrise prooviringi, et autoga paremini tuttavaks saada. Märkimisväärseid probleeme esialgsel hinnangul ei esine kuid see arvamus võib veel muutuda, kui auto aasta lõpupoole kontrolli viin. TTle omaselt on ära surnud temperatuuri- ja kütusenäidikud, samuti on kompuutri ekraan tugevate kahjustustega. Esmajärjekorras on vaja nende probleemidega tegeleda, lisaks ka tavapärane hooldus õlide-rihmade näol. Tulevik toob loodetavasti autot madaldusvedrude abil maale lähemale, plaanis on üle kontrollida aju seade, lisada toonklaas, tekitada vabam väljalase, lisaks v-b ka mootorit natuke järele aidata. Kõige suurem plaan on ikkagi autot igapäevaselt kasutada ja nautida :)


https://www.upload.ee/image/9234024/tt.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 26.11.18 21:10 Tsiteeri


Palju õnne uue pilli puhul!
C4 salongitulukeste kohta on kõik siin DIY sektsioonis kirjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 27.11.18 00:29 Tsiteeri


Tervitused!

Milleks kaks autot ühe teema alla? Ma ei usu, et meil on mingi teemade piirang foorumis per nase, võiks ikka igal autol oma teema olla. Jube tüütu on lugeda, kui tahad midagi konkreetse auto kohta(järjejuttu) uudist teada ja avastad, et ei - täna on teise auto päev.

Muidu TT kohta loeks heameelega, pole teisi foorumis üleliia palju, ootan uuemat inffi.

Ära pikka viha pea,
veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.18 10:47 Tsiteeri


Tänud lunatic lingi eest! Sellest on väga palju abi kui C4 aeg kevadel kätte jõuab.

Veekaheksa - kuna vaatan enda jaoks neid autosid kui (hobi)masinate package deali siis otsustasin kajastada nende autodega toimuvat siin ühes teemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.18 09:49 Tsiteeri


Lähipäevil läheb TT remonti. Lasen ära vahetada kogu rihmamajanduse, kõik õlid-filtrid, üle kontrollida (ja vajadusel parandada) veermiku. Kahjuks ilmnes vahepeal lumega, et tagasild on koostööst loobunud, seega tuleb ka nelikveo süsteem korda teha. Vahepeal jõudis kohale veel uus ja tänapäevasem raadio ning õige pea peaksid Leedust jõudma ka mõningad salongipudinad. Uuel aastal saab loodetavasti korda ka spidoploki, kus TTle omaselt näitavad temp- ja kütusenäidik aiateibaid ning kompuutri displei on ka suremas.

Kuna müüsin oma daily diiselVolvo ära, pean TT remondi ajaks C4 talveunest äratama ning ajutisse kasutusse võtma. Selleks tellisin ära uue paisupaagi (vanal kuskil veidras kohas leke) ning tagaluugi amordid. Vaja on veel ka talverehve. Muud parandused viin käiku ikkagi kevadel ja loodan C4 kaua selle pori ja sopaga mitte rikkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 14.12.18 21:28 Tsiteeri


Tõesti võiks ühest autost üks teema olla!

Mis punase C4 värvikood?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.18 10:39 Tsiteeri


Selline see talverüütel siis hetkel on. Oskasid sakslased ikka ühe hea auto teha, TTst ümber istudes on jube mõnus sõita, isegi see vana ja aeglane automaatkast lisab asjale ainult värvi juurde. Autot ostes kimbutanud suunatulede viga ilmub vahel tagasi, kangi vajutades jääb suund põlema, mitte ei vilgu, ohutuledega sama jutt - ilmselt relee oma elutee lõpus?
Kimbutab ka niiskus salongis, vent töötab makskiirusel ning ei jõua lihtsalt klaase ära kuivatada. Kahtlustasin, et ehk on klapid siseõhu re˛iimile kinni jäänud kuid siseõhu nuppu vajutades mingi klõps ikkagi käib ja aknad lähevad VEEL udusemaks. Sügisel kuivatasin salongi niiskusimuriga korralikult ära, kliimasüsteemi äravoolud kontrollisin ka üle ning olid puhtad, põhjamatt on kuiv. Tagatule juurest immitseb vett pagasnikusse, viskasin juba sügisel pagasniku polstritest tühjaks selle mõttega et ah, talvel ei sõida, küll kevadel ära teen. Kas see on reaalne, et pagasnikust läbi aknalaua ja suusaluugi (suletud!) ikkagi nii palju niiskust sisse tuleb? Ja pealegi ei ole pagasnik ülimärg, tagavararatta koopas kõigest paar tilka.

https://www.upload.ee/image/9317798/IMG_20181218_101538.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tonx
huviline



Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: G31 540; Tucson AWD

postitati 18.12.18 12:03 Tsiteeri


Millal viimati salongifiltrit sai vahetada?


Köis kaasas. Helista:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.18 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tonx
Millal viimati salongifiltrit sai vahetada?


Raske öelda, peab plaani võtma, samas õhk liigub ikka korralikult. Viskasin mõneks tunniks niiskusimuri autosse ja täna on asi palju parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vasart
klubiliige



Registreerunud 31.10.08
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.18 12:49 Tsiteeri


Mul tuli C4-l kunagi vesi pagassi luugipealsete tulede vahelt. Tihendid olid surnud ning vihmaga jooksis vesi tuppa. Aga salongi ei tohiks küll sealt midagi jõuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.18 11:06 Tsiteeri


Salongis läheb ikka jube niiskeks. Minu teooria on see, et õhk ei pääse salongist enam välja, väljahingatavas õhus on niiskust ning aja jooksul koguneb see siis klaasidele. Eile õhtul Tallinn-Tartu-Tallinn sõites olid aknad seest paksult jääs, vent suutis vaevalt esiklaasi puhtana hoida, krt nii pole üldse lõbus sõita. Kuna ilmad on olnud kuivad siis mingit muud selgitust ma sellele anomaaliale anda ei oska. Kas keegi on ehk täpsemalt selle mudeli salongiventilatsiooni eripäradega kursis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 22.12.18 13:03 Tsiteeri


Ma kontrolliks igaks juhuks veelkord kõik madalamad kohad põhjamatil üle kuigi seda natuke raske talvel teha, aga kui ikka nii palju niiskust salongis, siis peab ikka palju vett kuskilt sisse saama. Kui leiad põhjamatil mingi märja koha, siis saad sealt edasi hakata otsima, kust see vesi võiks salongi pääseda. Kindlasti vahetaks veel salongifiltri ka ära.
Endal on olnud kergelt lekkiv salongiradikas, kus suurt tosoolikadu polnud, kuid magus lõhn salongis ning kergelt udused tagumised aknad.
Ühel 100-l oli tuuleklaas kehvasti ette liimitud ning lekkis sealt vahelt A - piilari tagant põhjamati peale ning vihmaga oli salong koguaeg liigselt märg. Võttis tükk aega enne kui sai see leitud.

Sinu autol ei paista katuseluuki ka olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.18 13:35 Tsiteeri


Katuseluuki ei ole. Põhjamatt tundub igast otsast kuiv, ka tulemüüri juurest. Lekkiva salongiradika olen sellise mudeliga läbi teinud, magusat haisu salongis ei ole. Esiklaasi kahtlustasin ka ise, samas on praegu ees olev klaas suhteliselt vana (mitu aastat kindlasti). Spekuleerin, et kui kogu selle aja oleks vesi sisse jooksnud siis oleks salong praeguseks ikka ülirõvedas olukorras.

Aga - pärast kahe õhtut masinaga kuivatamist tundus linnas kiireid otsi tehes asi parem. Aga eile pikalt maanteel sõites läks asi ikka väga käest ära. Väljast ju vett praeguse külma ja kuiva ilmaga sisse ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 22.12.18 17:46 Tsiteeri


Muidugi võiks alustada ka pagasnikus olevast lekkest, mis nii või naa vajab korda tegemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.19 10:28 Tsiteeri


Iseenese tarkusest diagnoosisin niiskeks minevate klaaside probleemi - kliima lülitab end ise siseõhu re˛iimile, ilmselt on midagi seal mehhanismis alla andnud. Siseõhu nuppu vajutades ei ole kuulda, et mingi klapp liiguks. Selle nupuga mängides korraks mingi hääl käis ja pärast seda oli paar päeva päris hea puhaste klaasidega sõita. Kui keegi Tallinna piirkonnas sellise kliimasüsteemi hingeelu hästi tunneb ja suudaks selle probleemiga tegeleda siis võib märku anda.

TT saab loodetavasti nädala-kahe jooksul valmis, hetkel ootan Leedust uut tagadiffrit. Muud asjad on juba valmis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.19 16:24 Tsiteeri


Tänasest siis taaskord TT roolis. Vahetatud sai tagadiffer, kõikvõimalikud õlid, kogu rihmamajandus vajaminevate tihendite ja abimaterjalidega, termostaat, NGK platinum küünlad, KKK tihend ja kindlasti miskit veel. Samuti parandati ära spidoblokk, seierid näitavad taas korrektselt ning erkaan kenasti loetav. Üldiselt palusin kogu auto kriitilise pilguga üle vaadata ja kuna selline overhaul juba käsil oli siis vajadusel absoluutselt kõik kulunud detailid välja vahetada. Käisin autot ka lumes proovimas ja töötava nelikuga ei pidanud selles autos pettuma.

Järgmine to-do list: remap, vabam väljalase ning auto maale lähemale.

Ja nüüd natukene kurvem jutt. Kuna elu käib sageli omadel radadel, olen jõudnud tõdemuseni, et lähema aasta jooksul ei ole mul ajalist ressurssi, et C4ga korralikult tegelda, samuti puudub mul nüüd taas TTga sõites sellele autole otstarve. Kuna ma ei taha seda autot ka aastaks seisma jätta pakun seda autot siin keskkonnas müügiks. Auto on aus kuid vajab ikkagi tegelemist, korralik toorik on aga olemas. Kellel huvi siis privaatsõnumi kaudu saab täpsemalt rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.19 11:15 Tsiteeri


TT hakkab iga päevaga ikka rohkem meeldima. Kahjuks ei meeldi mina sellele autole ja eile purunes summuti sukk. Hääl muutus muidugi väga vingeks aga kuna seistes ajas salongi jubedalt heitgaase sisse siis viisin täna auto remonti. Tõstukil ilmes, et tagadiffer on alt õline. Selles valguses isegi hea, et summuti purunes ja tähelepanu auto alla suunas. Katsub diffri simmerid üle vaatada ja vajadusel ka õli juurde lisada. Loodan, et vahepeal läbitud ca 600km sellele haldexile juba liiga ei ole teinud, kahju oleks seda diffrit veel üks kord vahetada. Kardan ehk asjatult aga üleüldse tundub mulle see süsteem nüüd nii haprana :D

Tellisin Hiinast ka siin teemas viidatud topsihoidja: https://www.ttforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=790857


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 74.3% - SQL: 25.7%]