Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wtf_[/i] Vahepeal siis järgnevad toimingud olnud: [b]Roolilati taastamine[/b] Ebatasasel teel tuli juhi poolt ebameeldib kobin salongi. Loksutades sai aru, et juhi poolt roolilatis oli üles-alla loks. [size=-1]Sama ajastu sama tootja lattidel on BMW'l on see tüüpviga ja eraldi jupp saadaval - https://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1999159&stc=1&d=1551231796 - Audide jaoks sarnast asja ei leidnud.[/size] Igatahes hakkasin uurima lati taastamist, paljud firmad ei tahtnud tehagi elektroonika tõttu. Muidu hinnad sellised: uus latt 2000€, taastatud 1000€, taastamine lõpuks 300€ (ükski hind ei sisalda sillastendi, selle hind olenevalt varustusest ja ACC kalibreerimise vajalikkusest (kui nt tagasild vajab regulli), siis võib lisanduda pea 300-400€ esinduses). Lõpuks sain Topserv'iga jutule, et mehaanilist osa saavad teha. Kätte saades saingi aru, et oli probleeme ainult selle sama jupiga, mis vedruga hoiab üles-alla liikumist ära. Igatahes nüüd 5000 km vaikne olnud, loodetavasti kestab. [b]Suurem hooldus: õli + filter, õhufilter, kütusefilter, salongifilter, piduriõli; summuti toruklambrid; e.v pihusti tihendid; + esisilla alumiste õõtsade suured puksid[/b] Suuremale hoolduse käigus sai lastud vahetada roostetanud summuti toruklambrid. Lisaks garantiikorras esimese vasaku pihusti tihendid uuesti (sest peale kõikide vahetust on algusest peale üks pihustiümbrus õliniiske olnud, mis häirinud ja neile hooldustes maininud). Lisaks sai enne sillastendi vahetatud esisillas alumiste õõtsade suured puksid. [b]Sillastend + kalibreerimised (pukside, roolilati taastamise ja parkimiskaamera vahetuse tõttu) @ Audi Tallinn[/b] Kuna tagasild oli paigas, siis ACC ei olnud vaja üle kalibreerida. [img]https://riek.lagom.ee/pics/upload/2020/08/03/20200803015751-34ac514f.jpg[/img] ------------------ Hiiumaal suudeti söögikoha ees auto täis trimmerdada :mad: . Õnneks kahjustusi polnud. <<siin oli enne pilt täis trimmerdatud autost, mis palju eufooriat tekitas>> ------------------ Eks lisaks muidu tavapäraseid toiminguid ka saanud (pesud, vahatamised, nahahooldused jne). [img]https://riek.lagom.ee/pics/upload/2020/08/03/20200803015703-9dd8222a.jpg[/img] [img]https://riek.lagom.ee/pics/upload/2020/08/03/20200803015750-e8db3830.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
28.6%
- SQL:
71.4%
]