Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: extreme327[/i] Mõtlesin kirjutan üle pika aja miskit siia,muidu teema jääb liiga unarusse. Auto toimib hästi ja päris lõbus sõita tagaveoga. Häiris aga et vahepeal oli kuulda hüdrotõukuri tiginat,seega sai uued forsist tellitud. Kuna tuli ka õli vahetada siis korraga uus õli ja filter samuti. Õli kasutan Castroli 10w-60 ja filter läks külge forsist pakutav nn.originaal vms. Uued hüdrotõukurid said aga INA omad võetud. Kuna varem pole ise seda tööd teinud ja ka audi motot lammutanus siis väike kõhkus oli sees aga sai asjad vahetatud ilusti ja heade sõprade nõuga oli paari tunni pärast masin koos ja toimis kenasti. Proovi ringil aga sai lastud külge 3 nda käiguga ja diffri lukku polnud sees ja peale seda väikest külg libisemist ja kiirendamist hakkas aga miskit põhja alt ragistama. Tundus nagu kardaan aga kontrollimisel selgus et kardaan on ok. Kuna lumi ukse ees siis tuleb kasti torsen nagunii vahetada ja poolteljed ette tagasi kruvida ning eks näis siis kas keevitatud torsen hakkas häält tegema või siis taga differ. Samas vist taga differ kuna kui luku sisse lükkan siis hakkab hullemini ragistama,niisama sõites aga vahepeal. Igaks juhuks sai üks tagadiffer omale tagavaraks hangitud,kahjuks kemppi aga ehk saab 2 peale kokku ühe normi kokku nokitseda. Nagu tundub siis ka tagumist diffrit suht raske leida 4.11 ülekandega? Kahjuks pole jõudnud ühendada tahokat veel ning tuleb sellega tegeleda ja tuleks ka installida ära Launchi jaoks lüliti siduri pedaali alla. Talvel oleks suht mugav startida jääpeal piikidega. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.2%
- SQL:
63.8%
]