Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327 (Vastuseid: 80 | Vaatamisi: 30106)
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 10.12.16 10:40 Tsiteeri
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327



Tere
Olles viimasel ajal Audi lainel olnud proovin siis samuti teha teema siia oma audist.
Ühest kenast 80 quattrost mida osta tahtsin jäin ilma siis lõpuks peale vahepealseid seiklusi sai ostetud omale üks Audi 80 quattro 2,3 millele aga juba paigaldatud 2,2turbo 20v AANi mootor.
Uurisin norras olevaid masinaid mis müügiks ja üks leedukas pakkus oma quattrot müügiks ja tehinguks ka läks ilma et oleks ise oma silmaga masinat näinud(ainult piltidel ja jutu põhjal)
Kuna omal transpordiga oli kehva lugu siis Leedukas tõi 300 euri eest masina ka mull koju kätte Klaipedast.
Tegin proovitiirud ja sai uuritud tõstuki peal ja ära ta ostsingi.
Hetkel pole saanud väga süveneda ja ka sõitnud masinaga ainult miski 100-150 km kokku kui toimib suht hästi ja rahul ostuga.
Mootor on AANi varjant.(jutu järgi miski sepis keps ja kolb sees) Torukolle,holseti hx 40 super turbo,siemens deka 875cc pihustid. Sidur on 6 labaga ketas ja jäigem korv.bensupump peaks olema Boch 044 Juht ajuks on Vems
Hetkel veel käib auto ainult Etanooli pealt kui nii kui aega saan siis lase ümber seadistada bensiini peale.
3 tolline cooleri torustik (ALU) cooler on 600x300x76 nagu enamus masinatel hiinakas. väljalase on samuti 3 tolline otseläbi kuid kuhu ma paigaldan kindlasti resoka veel alla kuna lärmab liialat palju.
Sildades on kõik plastik puksid,taga on reguleeritav vedrustus, esi pidurid on suuremad kui originaal. mootori padjad ja kasti padjad on täis ALU puksid. Ees ketta mõõt oli kas 312mm kui õieti mäletan ja suured audi suppordid. (S8 omad kui jutt õige)
Välimuse poolest on competition stange,17 BBS 2 osalised veljed ja pikad tuled ees. (kahjuks mis nördimust tekitas on et pole ees S2 luuptulesid mis enamus müügi piltidel oli) kuid mind huvitas tehnika rohkem ja annab andeks selle :D
Sisu on tavaline B4 nahksisu,4x el aknad...
Auto nüüdseks eestis arvel ja kõik andmed ametlikult passis mootori vahetusega sees kenasti 2226kuubikut ja 169kw AANi mootoriga!
Kahjuks ei võtnud kohe alguses väikseid numbreid ja tuleb vist tulevikus teha nr vahetus kuna sebisin juba omale tagumised kas siis S2 tagatuled vms USA varjant laiad tuled luugile :) nüüd siis tuleb veel esimesed S2 luubikad saada veel kusagilt!
Mõned pildid siis masinast






http://www.upload.ee/image/6435902/14657277_977892275673155_3091117774548439982_n.jpg

https://www.upload.ee/image/6435906/14633703_979157172213332_2205900203683919816_o.jpg

https://www.upload.ee/image/6435911/14691889_979157385546644_5889201544286914127_o.jpg

https://www.upload.ee/image/6435918/14606461_979156378880078_7738315164395577720_n.jpg

https://www.upload.ee/image/6435921/12322929_979156875546695_5020490198465537836_o.jpg

https://www.upload.ee/image/6435925/14753196_979156282213421_7629746760067302442_o.jpg

Leeduka jutu järgi masin hetkel Safe modes ja rõhku ainult 1,6 bari ja oli dynotanud 480hp ja 600nm kuid sõites ei tundu küll nii kui eks näis,seadistan ümber ja kui arvuti järgi saab siis ültse näha mis seadistus peal on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
morze
huviline



Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi UrS4 + typ85Q

postitati 11.12.16 12:20 Tsiteeri


Huvitav teema, selles mõttes, et 300 korda teemat vaadatud aga 0 kommentaari. Ohh neid moodsa aja prioriteete: "saaks vaid diisel C6 istumise alla, küll siis oleks elu lill".
Aga masin ise on vinge, paistab, et leedukas on kangemaid tükke ka üsna heldelt külge kruvinud. Mida siit oodata on, madalat 12 sek aega või isegi midagi 11 sek alas? Mis käigukast? 01A või 01E?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 11.12.16 12:40 Tsiteeri


Hahaha :D mõtlesin ise ka et suht aktiivne foorum. Päevaga 250 vaatamist aga ei ühtki kommentaari,isegi mitte kriitikat nagu kombeks :D
Omasin ka paar kuud ühte S2 coupe mida mõtlesin hakata tegema kuid reaalselt on lihtsam osta juba valmis toodang kui hakata ise mitmeid tuhandeid sisse panema ja lihtsalt oma käe järgi mõned asjad üle kohandada ja nii läks S2 müüki ja asmele tõin selle sedaani.
Vidinate list ja mis tehtud on suht norm,kahjuks moto sisse ei näe ja ei tea mis kepsud,kolvid,saaled jne sees on kui jutu põhjal oli pannud miskid sepis asjad sisse. Loodan et on ka tõsi taga.
Aega mida sõita ei oska samuti arvata,pole kunagi tegelenud sellega hetkel auto veel toimib ainult Etanooli pealt ja ei tea mis seadistus peal on ja pole väga julgend pähe anda masinale. Vana omaniku sõnul on sama seade peal millega dyno tegi ja sain 480hp ja 600nm kuid ise sõites persedyno järgi seal niipalju jõudu küll pole :D Samas audi kohta se 1,6bari rõhku tundub ka kuidagi liialt vähe. Turbo on holseti hx40 super ja 12 ruuduse kuumkojaga mis tundub hea kuna mul auto suht tänava masin siis hakkab üle 3000rpmi suht normilt juba rõhku tootma :)
Lasen teha korraliku seadistuse teadjal inimesel ja eks siis näis edasi mis saama hakkab :)
Kasti koodi jään hetkel võlgu,oli küll ta mul tõstukil jne aga kasti koodi läks meelest piiluda.
kast on muidu 5 ene ragistaja ja arvan et on 01e kuid võin eksida. Järgmine nädal eesti siis vaatan üle ja täpsustan ja kuna plaan vb tagaveo dyno pinki audiga ronida siis ka vaja leida sinna kinnikeevitatud torsen vastavalt kastile.

Auto sain siis mõõtsin ka silindrite surved ära.Vähe erisugused on kuid nagu olen aru saanud juttudest siis 3 silinder ongi nendel 20v motodel erinev miskipärst. Huvitav oleks teada mis kolvid sees ja mis surveaste on kuid jah...

1silinder-10.8
2silinder-11.2
3silinder-11,6
4silinder-10,8
5silinder-11


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 11.12.16 12:43 Tsiteeri


Tervitused!

AAN ja B4 on ju sigahea kooslus, arvata võib, et ostuhind parajalt ulmekas ja nii mõnelgi C6-mehe valgeks näost ajab. Loodame, et masin kestab ja kauaks klubisse jääb!

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 11.12.16 12:51 Tsiteeri


01a oleks vist ammu juba lepingu üles öelnud, kui reaalselt sellised jupid sinna 2 barri kanti keeratud.:P
Vinge sliiper ja jälle üks teema juures mida jälgida nende, vabandust, igavate stage1 diislite ja mahlapakkide vahele.
Kas tagurpidi käik on üles vasakul või all paremal?


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 11.12.16 12:56 Tsiteeri


Algul vaatasin, et kas ICE vana masin aga ikkagi väljamaa oma. :D Mul cabriol sama stiiliga veljed alla aga keskin ja ühes tükis. :D Taga osas on midagi mis nagu veits häirib aga muu kooslus vägahea. Silindri surved just kõigeparemad vist pole. 11 vist siuke viimane piir kui veel remonti ei peaks hakkama tegema. See pill jääb nüüd kauemaks? Oled ametlikult eestis arvele ka saand selle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 11.12.16 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
01a oleks vist ammu juba lepingu üles öelnud, kui reaalselt sellised jupid sinna 2 barri kanti keeratud.:P
Kui tagurpidi käik on esimese käigu kõrval(ette vasakule), siis on 01E.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 11.12.16 13:09 Tsiteeri


F..kkk ma nüüd segaduses :D masinaga nii vähe veel sõitnud ja mu meelest oli tagurpidi käik paremale ja alla :D absull meeles pole ja rohkem sai edaspidi sõidetud. See selleks. Järgmine nädal eesti tulen siis vaatan kasti koodi üle ja siis asi selge millega tegu kuna hetkel võin täiesti mööda rääkida :D
Hetkel ka jama 2 käigu vahetusega kui kiirendades 2 panna siis ei taha hästi minna :( ainult siis kui varba otsaga siduri pedaal elu alla viimase piirini vajautada. Ei tea kas siduri silindril ehk sellel pulgal osadel on plastik ots ja murdund vms jääb lühikeseks natuke vms tahab miskit regullida,õhutada? Samas Korv ka elu raske ja 6 labaga ketas sees ja annab sõkkuda seda :D
Auto muidu eestis arvel juba,kubatuur 2226 kuubikut ja 169kw passis ja märkustes kirjas ka mootori vahetus et ei tuleks probleeme :) Kuigi ARK on väike apsakas sees mille lasen ära muuta kui aega saan aga hetkel see mind ei häiri ja panen rõhku muudele asjadele. Arvele võttes mis häiris töötajat oligi need suured NN. 17 veljed :D et kas koopasse ei käi :D kuna tema andmetel ainult 15 ette nähtud :D
Hetkel vaja muidu resokas alla keevitada ja korralik seadistus peale saada et saaks bensuga ringi liigelda ja siis saab mõelda üv peale kus ja kuidas :D
Kuna välimuse jne meeldib ja tehnika poole pealt on ok siis plaanin kauemaks jätta :)
Muidu plaanis oleks vaja mõningaid jubinaid juurde hankida ja vahetada aga ennem selgeks tegema mis jupid küljes ültse on.
Mõistlik oleks sisselaske kollel need vaheseinad eemaldada? Sebida 7a nukad? Kui juhuslikult pole juba peal...

Lisan mõne pildi kuna niisama ei oska neid enam lisada ilma et need üle poole ekraani ei jookseks :D
Sebisin niiöelda kas S2 tagatuled vms USA style omad :) nüüd mõelda kas need külge kruvida ja nr vahetus teha vms paisata müüki
Siduri kettast siis pildike ja taga miskit regullitav vedrustus. ja esimesed suppordid koos 312mm kettaga
https://www.upload.ee/image/6439811/s-l1600.jpg
https://www.upload.ee/image/6439818/14690883_977892899006426_7462048474247231065_n.jpg
https://www.upload.ee/image/6439829/20161130_115709.jpg
https://www.upload.ee/image/6439831/20161130_115721.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 12.12.16 07:10 Tsiteeri


Tore näha veel ühte S2 sedaan replicat! :) Ilus auto! Minu isiklik lemmik alati olnud sedaan. Sinu auto vajaks väliselt vaid veel S2 tagastanget ja piltide järgi ka uut värvi?

Kui oled Tallinnas siis võta kindlasti ühendust, saame autosi võrrelda :)

Kust kohast sa USA tagatuled sebisid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 12.12.16 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: morze
Huvitav teema, selles mõttes, et 300 korda teemat vaadatud aga 0 kommentaari. Ohh neid moodsa aja prioriteete: "saaks vaid diisel C6 istumise alla, küll siis oleks elu lill".
Aga masin ise on vinge, paistab, et leedukas on kangemaid tükke ka üsna heldelt külge kruvinud. Mida siit oodata on, madalat 12 sek aega või isegi midagi 11 sek alas? Mis käigukast? 01A või 01E?


Pakun, et enamusele oli see suht pauk luuavarrest, ja lihtsalt puudusid sõnad... :P

Mis puudutab pidureid, siis pakun, et on kas S8 preFL HP2(mis peaks tegelikult olema ikkagist 323mm) või siis lihtsalt A8 4.2(seal minuteada 314mm) alt.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 12.12.16 08:48 Tsiteeri


Kuidas ka parema jala taltsutamisega on? Või antud vaba voli? :D




SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.16 09:20 Tsiteeri


http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/210/519/tumblr_lvhuuq55N71qhoyau.jpg


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 12.12.16 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Kuidas ka parema jala taltsutamisega on? Või antud vaba voli? :D




SalmA



Väga pole peale tallanud kuna pole kindel kas on korralik seadistus peal :) Teeb korraliku seadistuse peale siis julgem lasta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 12.12.16 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokru
Tore näha veel ühte S2 sedaan replicat! :) Ilus auto! Minu isiklik lemmik alati olnud sedaan. Sinu auto vajaks väliselt vaid veel S2 tagastanget ja piltide järgi ka uut värvi?

Kui oled Tallinnas siis võta kindlasti ühendust, saame autosi võrrelda :)

Kust kohast sa USA tagatuled sebisid?


Taga stange võiks jah competitioni oma sebida veel juurde ja auto mingi hetke üle värvitud kuid jah kahjuks pole kvaliteet väga hea.
Tagumised laiad tuled sain lätist. Seal liigub seda kraami rohkem kui meil eestis :) Rahalist seisu arvestades mõtlesin paiskaks nad müüki kuid samas audi küljes on nad edevad niiöelda lisad mida igapäevaselt ei näe ja usun et tuleb nr vahetus arkis teha ja väiksed nr võtta ikkagi audile.
Eks tallinna poole liigun eks siis võin jah märku anda :D võrrelda pole mõtet ma arvan kuna sul ikka viisakam jne aga pilgu võib peale panna küll :) sinu audile millest ilma jäin :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.12.16 14:48 Tsiteeri


No mis sa hädaga teed - lund pole, peab ju jõudu olema, mis külg ees kasvõi asfaldil liuelda aitab ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 13.12.16 19:43 Tsiteeri


Väga vinge, et foorumisse selliseid autosid juurde tuleb. HX40, sepis sisu ja etanool peaks ikka päris päris lõbus olema :)
Kas nende kapoti lukkude kohta ei öeldud arkis midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 13.12.16 20:12 Tsiteeri


Omal ka hea meel et sain ikkagi sellele autole näpud taha :D korra juba tundus et ei tule välja miskit tehingust ja tuleb hakata uut autot otsima :D
Sepis sisu kohta jah...vana omaniku jutt oli et on sees kepsud ja kolvid kuid samas ta ei mäletanud enam,mis firma tooted ja erilist juttu ja pilte pole ma saanud et mis ja kuidas tehtud. Loodan et on ikka tõsi jutt mitte aint müügimehe jutt :D samas poleks mõtet nii hullult ümber ehitada kui aint originaal kepsud,kolvid sees oleks.
Mingid tiirud olen teinud kuid ei oska selle etanooli koha pealt küll seisukohta võtta. Arvestades eestis ilmasid siis ilge jamps oli hommikuti seda käima saada :D Olnuks suvi siis poleks probleemi kuid hetkel - kraadidega suht jamps teema ja üleüldse et meil tanklates E85 ei müüa siis ka tankimisega hapu.Ainuke osta Falleroonist Etanoli ja ise segu segada.
Aga kapoti lukkude kohta ei öeldud miskit,ainuke mis ARK i töötaja silma riivas oli et rattad liiga suured all :D imestas et 17 tollised ja ei käigi koopasse :D
Algselt olidki ainult need tuuning kapoti lukud kui panin ka tagasi originaalid ja tegin korda trossiga avamise.
Nädala lõpul Eestisse siis uuel nädalal kiiremas korras üritan ümber bensu peale seadistada ja mõelda välja kuidas üv ära teha et saaks juba julgemalt tänaval liigelda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 14.12.16 08:29 Tsiteeri


Mõnus "mänguasi" :) Miks plaan etanoolist loobuda? Piltide põhjal soovitaks hammasrihmale kate peale panna, omal kogemus olemas, et meie super headel teedel võib sinna võrevahelt kivi sisse lennata ja siis on juba pahad tagajärjed ;) Edu lennukiga ! :D


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 14.12.16 09:10 Tsiteeri


BOV oleks ka mõistlik enne coolerit tõsta, kus ka originaalis bypass on.
Kui igapäeva auto, siis ise ka ei viitsiks selle etanooliga maurata. Statoil võiks tagasi tuua e85. :)


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mkendra
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal

Auto: mis iganes kätte juhtub

postitati 14.12.16 13:46 Tsiteeri


Mis etanoolis head on võrreldes võidusõidukütustega (A'la VP Q16 jne.) ja miks seda kasutada? Puhtalt hinna pärast?


MK
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.12.16 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkendra
Mis etanoolis head on võrreldes võidusõidukütustega (A'la VP Q16 jne.) ja miks seda kasutada? Puhtalt hinna pärast?

1. Etanool jahutab sisse tulevat õhku oluliselt tugevamalt.
2. Etanooli molekul sisaldab hapniku aatomit.

Ülelaadimisega auto saavutab vähemalt samapalju, kui mitte rohkem jõudu etanooli kasutades.
Hind ei ole minu arvates üldse mingi näitaja, sest etanooliga on vaja 40% rohkem kütust sama õhukoguse jaoks ning selline kütusesüsteem välja ehitada on suuremate võimsuste juures oluliselt kallim.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
IffB
huviline



Registreerunud 15.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 tq typ85 20v : cq 20vt

postitati 14.12.16 16:40 Tsiteeri


:D


parim ET 12.886 0.9 rõhuga
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 14.12.16 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
Sa oleks võinud 3b lasta vormistada passi 162 kw see mootor on ilma kattita ja saab ametlikult ülevaatuseslt läbi endal tegin nii.


Kust kohast see info pärineb, et 3B on ilma katita? See peaks olema mingi väga suur eksitus.
S2 3B'l 2 katti originaalis, 200 20v 2 katti originaalis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 14.12.16 20:38 Tsiteeri


Tänud,edu vaja jah masinaga küll :)
Aga jah Etanooli teemast tahan loobuda kuna auto suht igapäeva sõiduks ka võetud ja kuna tanklates meil E85 ei müüa siis tankimis probleem on tüütu
Samas külmade ilmadega nagu hetkel on käivitamine paras peavalu mis kuidagi ei sobi kokku sellega et masinat saaks ka niisama igapäevaselt kasutada liikumiseks.
Muidu jah Etanool suht hea kui oleks vaid raja auto kuna jah moto temp püsib suht madalal ja saab lihtsamalt jõudu kätte nagu kasutaja PRJ kirjutas juba kuid kütust läeb jah pea poole rohkem kui bensiiniga sõites. :D enam vähem 1km ja 1l etanoli.
See selgitab ka seda miks rõhku ainult 1,6 bari audil peale keeratud on kuna ma aru saanud et tavaliselt muidu audid hakkavad alles päris normilt liikuma kui ikka 2bari turbo rõhku on peale keeratud :P
Kuid miks see bow sinna turbo ligidale hea oleks? Miskit jutt olen kuulnud et siis ei lõhu nii öelda turbot vms ei teki vastu survet ?
Aga muidu rihma katet oleks vaja jaa aga nagu aru olen saanud seda suht kehva saad? või eksin ? Kui kellegil on pakkuda mõistliku hinnaga siis kiri postkasti. Mõttes oli juba korra lasta sõbral teha õhukesest Alumiiniumi lehest sinna kopsik peale.
Nimekiri veel pikk mis teha.
Sisselaske kollel vaheseinad eemaldada.
Kuidagi välja selgitada kas on 7A nukad peal ? kui ei siis need sebida ehk kusagilt.
Korralikult seadesse.
Oil catch ümber teha kuna kahtlase ehitusega tehtud,enda arvates peaks paagil olema ka vahesein vahel mida hetkel pole,et otse ei puhuks ntx karterisse tagasi miskit jama.
Resokas alla keevitada ja vb vaja ka tagumine pütt ümber teha või asendada kuna hetkel suht võimatu sõita :)
Samuti oli mul üks S2 risu ja to oli ka 162kw 3b kuid oli ka bens-kat kirjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 14.12.16 20:44 Tsiteeri


Mis teil on nende 7A nukkadega? Neid on juba sadu kordi testitud üle maailma ja erilist kasu pole nendest. Pigem CatCamsi nukad vaadata.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.0% - SQL: 56.0%]