Lehekülgi: 1 2 3 4 |
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 10.12.16 10:40
|
|
|
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
Tere
Olles viimasel ajal Audi lainel olnud proovin siis samuti teha teema siia oma audist.
Ühest kenast 80 quattrost mida osta tahtsin jäin ilma siis lõpuks peale vahepealseid seiklusi sai ostetud omale üks Audi 80 quattro 2,3 millele aga
juba paigaldatud 2,2turbo 20v AANi mootor.
Uurisin norras olevaid masinaid mis müügiks ja üks leedukas pakkus oma quattrot müügiks ja tehinguks ka läks ilma et oleks ise oma silmaga masinat
näinud(ainult piltidel ja jutu põhjal)
Kuna omal transpordiga oli kehva lugu siis Leedukas tõi 300 euri eest masina ka mull koju kätte Klaipedast.
Tegin proovitiirud ja sai uuritud tõstuki peal ja ära ta ostsingi.
Hetkel pole saanud väga süveneda ja ka sõitnud masinaga ainult miski 100-150 km kokku kui toimib suht hästi ja rahul ostuga.
Mootor on AANi varjant.(jutu järgi miski sepis keps ja kolb sees) Torukolle,holseti hx 40 super turbo,siemens deka 875cc pihustid. Sidur on 6 labaga
ketas ja jäigem korv.bensupump peaks olema Boch 044 Juht ajuks on Vems
Hetkel veel käib auto ainult Etanooli pealt kui nii kui aega saan siis lase ümber seadistada bensiini peale.
3 tolline cooleri torustik (ALU) cooler on 600x300x76 nagu enamus masinatel hiinakas. väljalase on samuti 3 tolline otseläbi kuid kuhu ma paigaldan
kindlasti resoka veel alla kuna lärmab liialat palju.
Sildades on kõik plastik puksid,taga on reguleeritav vedrustus, esi pidurid on suuremad kui originaal. mootori padjad ja kasti padjad on täis ALU
puksid. Ees ketta mõõt oli kas 312mm kui õieti mäletan ja suured audi suppordid. (S8 omad kui jutt õige)
Välimuse poolest on competition stange,17 BBS 2 osalised veljed ja pikad tuled ees. (kahjuks mis nördimust tekitas on et pole ees S2 luuptulesid mis
enamus müügi piltidel oli) kuid mind huvitas tehnika rohkem ja annab andeks selle
Sisu on tavaline B4 nahksisu,4x el aknad...
Auto nüüdseks eestis arvel ja kõik andmed ametlikult passis mootori vahetusega sees kenasti 2226kuubikut ja 169kw AANi mootoriga!
Kahjuks ei võtnud kohe alguses väikseid numbreid ja tuleb vist tulevikus teha nr vahetus kuna sebisin juba omale tagumised kas siis S2 tagatuled vms
USA varjant laiad tuled luugile nüüd siis tuleb veel esimesed S2 luubikad
saada veel kusagilt!
Mõned pildid siis masinast
Leeduka jutu järgi masin hetkel Safe modes ja rõhku ainult 1,6 bari ja oli dynotanud 480hp ja 600nm kuid sõites ei tundu küll nii kui eks
näis,seadistan ümber ja kui arvuti järgi saab siis ültse näha mis seadistus peal on.
|
|
|
morze
huviline
Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi UrS4 + typ85Q
|
postitati 11.12.16 12:20
|
|
|
Huvitav teema, selles mõttes, et 300 korda teemat vaadatud aga 0 kommentaari. Ohh neid moodsa aja prioriteete: "saaks vaid diisel C6 istumise alla,
küll siis oleks elu lill".
Aga masin ise on vinge, paistab, et leedukas on kangemaid tükke ka üsna heldelt külge kruvinud. Mida siit oodata on, madalat 12 sek aega või isegi
midagi 11 sek alas? Mis käigukast? 01A või 01E?
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 11.12.16 12:40
|
|
|
Hahaha mõtlesin ise ka et suht aktiivne foorum. Päevaga 250 vaatamist
aga ei ühtki kommentaari,isegi mitte kriitikat nagu kombeks
Omasin ka paar kuud ühte S2 coupe mida mõtlesin hakata tegema kuid reaalselt on lihtsam osta juba valmis toodang kui hakata ise mitmeid tuhandeid
sisse panema ja lihtsalt oma käe järgi mõned asjad üle kohandada ja nii läks S2 müüki ja asmele tõin selle sedaani.
Vidinate list ja mis tehtud on suht norm,kahjuks moto sisse ei näe ja ei tea mis kepsud,kolvid,saaled jne sees on kui jutu põhjal oli pannud miskid
sepis asjad sisse. Loodan et on ka tõsi taga.
Aega mida sõita ei oska samuti arvata,pole kunagi tegelenud sellega hetkel auto veel toimib ainult Etanooli pealt ja ei tea mis seadistus peal on ja
pole väga julgend pähe anda masinale. Vana omaniku sõnul on sama seade peal millega dyno tegi ja sain 480hp ja 600nm kuid ise sõites persedyno järgi
seal niipalju jõudu küll pole Samas audi kohta se 1,6bari rõhku tundub
ka kuidagi liialt vähe. Turbo on holseti hx40 super ja 12 ruuduse kuumkojaga mis tundub hea kuna mul auto suht tänava masin siis hakkab üle 3000rpmi
suht normilt juba rõhku tootma
Lasen teha korraliku seadistuse teadjal inimesel ja eks siis näis edasi mis saama hakkab
Kasti koodi jään hetkel võlgu,oli küll ta mul tõstukil jne aga kasti koodi läks meelest piiluda.
kast on muidu 5 ene ragistaja ja arvan et on 01e kuid võin eksida. Järgmine nädal eesti siis vaatan üle ja täpsustan ja kuna plaan vb tagaveo dyno
pinki audiga ronida siis ka vaja leida sinna kinnikeevitatud torsen vastavalt kastile.
Auto sain siis mõõtsin ka silindrite surved ära.Vähe erisugused on kuid nagu olen aru saanud juttudest siis 3 silinder ongi nendel 20v motodel erinev
miskipärst. Huvitav oleks teada mis kolvid sees ja mis surveaste on kuid jah...
1silinder-10.8
2silinder-11.2
3silinder-11,6
4silinder-10,8
5silinder-11
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 11.12.16 12:43
|
|
|
Tervitused!
AAN ja B4 on ju sigahea kooslus, arvata võib, et ostuhind parajalt ulmekas ja nii mõnelgi C6-mehe valgeks näost ajab. Loodame, et masin kestab ja
kauaks klubisse jääb!
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 11.12.16 12:51
|
|
|
01a oleks vist ammu juba lepingu üles öelnud, kui reaalselt sellised jupid sinna 2 barri kanti keeratud.
Vinge sliiper ja jälle üks teema juures mida jälgida nende, vabandust, igavate stage1 diislite ja mahlapakkide vahele.
Kas tagurpidi käik on üles vasakul või all paremal?
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.12.16 12:56
|
|
|
Algul vaatasin, et kas ICE vana masin aga ikkagi väljamaa oma. Mul
cabriol sama stiiliga veljed alla aga keskin ja ühes tükis. Taga osas on
midagi mis nagu veits häirib aga muu kooslus vägahea. Silindri surved just kõigeparemad vist pole. 11 vist siuke viimane piir kui veel remonti ei
peaks hakkama tegema. See pill jääb nüüd kauemaks? Oled ametlikult eestis arvele ka saand selle?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.12.16 12:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
01a oleks vist ammu juba lepingu üles öelnud, kui reaalselt sellised jupid sinna 2 barri kanti keeratud. | Kui tagurpidi käik on esimese käigu kõrval(ette vasakule), siis on 01E.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 11.12.16 13:09
|
|
|
F..kkk ma nüüd segaduses masinaga nii vähe veel sõitnud ja mu meelest
oli tagurpidi käik paremale ja alla absull meeles pole ja rohkem sai
edaspidi sõidetud. See selleks. Järgmine nädal eesti tulen siis vaatan kasti koodi üle ja siis asi selge millega tegu kuna hetkel võin täiesti mööda
rääkida
Hetkel ka jama 2 käigu vahetusega kui kiirendades 2 panna siis ei taha hästi minna ainult siis kui varba otsaga siduri pedaal elu alla viimase piirini vajautada. Ei tea kas siduri silindril ehk sellel pulgal osadel on
plastik ots ja murdund vms jääb lühikeseks natuke vms tahab miskit regullida,õhutada? Samas Korv ka elu raske ja 6 labaga ketas sees ja annab sõkkuda
seda
Auto muidu eestis arvel juba,kubatuur 2226 kuubikut ja 169kw passis ja märkustes kirjas ka mootori vahetus et ei tuleks probleeme Kuigi ARK on väike apsakas sees mille lasen ära muuta kui aega saan aga hetkel
see mind ei häiri ja panen rõhku muudele asjadele. Arvele võttes mis häiris töötajat oligi need suured NN. 17 veljed et kas koopasse ei käi kuna tema andmetel ainult 15 ette nähtud
Hetkel vaja muidu resokas alla keevitada ja korralik seadistus peale saada et saaks bensuga ringi liigelda ja siis saab mõelda üv peale kus ja kuidas
Kuna välimuse jne meeldib ja tehnika poole pealt on ok siis plaanin kauemaks jätta
Muidu plaanis oleks vaja mõningaid jubinaid juurde hankida ja vahetada aga ennem selgeks tegema mis jupid küljes ültse on.
Mõistlik oleks sisselaske kollel need vaheseinad eemaldada? Sebida 7a nukad? Kui juhuslikult pole juba peal...
Lisan mõne pildi kuna niisama ei oska neid enam lisada ilma et need üle poole ekraani ei jookseks
Sebisin niiöelda kas S2 tagatuled vms USA style omad nüüd mõelda kas need
külge kruvida ja nr vahetus teha vms paisata müüki
Siduri kettast siis pildike ja taga miskit regullitav vedrustus. ja esimesed suppordid koos 312mm kettaga
https://www.upload.ee/image/6439811/s-l1600.jpg
https://www.upload.ee/image/6439818/14690883_977892899006426_7462048474247231065_n.jpg
https://www.upload.ee/image/6439829/20161130_115709.jpg
https://www.upload.ee/image/6439831/20161130_115721.jpg
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 12.12.16 07:10
|
|
|
Tore näha veel ühte S2 sedaan replicat! Ilus auto! Minu isiklik lemmik
alati olnud sedaan. Sinu auto vajaks väliselt vaid veel S2 tagastanget ja piltide järgi ka uut värvi?
Kui oled Tallinnas siis võta kindlasti ühendust, saame autosi võrrelda
Kust kohast sa USA tagatuled sebisid?
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 12.12.16 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: morze
Huvitav teema, selles mõttes, et 300 korda teemat vaadatud aga 0 kommentaari. Ohh neid moodsa aja prioriteete: "saaks vaid diisel C6 istumise alla,
küll siis oleks elu lill".
Aga masin ise on vinge, paistab, et leedukas on kangemaid tükke ka üsna heldelt külge kruvinud. Mida siit oodata on, madalat 12 sek aega või isegi
midagi 11 sek alas? Mis käigukast? 01A või 01E? |
Pakun, et enamusele oli see suht pauk luuavarrest, ja lihtsalt puudusid sõnad...
Mis puudutab pidureid, siis pakun, et on kas S8 preFL HP2(mis peaks tegelikult olema ikkagist 323mm) või siis lihtsalt A8 4.2(seal minuteada 314mm)
alt.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 12.12.16 08:48
|
|
|
Kuidas ka parema jala taltsutamisega on? Või antud vaba voli?
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.16 09:20
|
|
|
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 12.12.16 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Kuidas ka parema jala taltsutamisega on? Või antud vaba voli?
SalmA |
Väga pole peale tallanud kuna pole kindel kas on korralik seadistus peal
Teeb korraliku seadistuse peale siis julgem lasta
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 12.12.16 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokru
Tore näha veel ühte S2 sedaan replicat! Ilus auto! Minu isiklik lemmik
alati olnud sedaan. Sinu auto vajaks väliselt vaid veel S2 tagastanget ja piltide järgi ka uut värvi?
Kui oled Tallinnas siis võta kindlasti ühendust, saame autosi võrrelda
Kust kohast sa USA tagatuled sebisid? |
Taga stange võiks jah competitioni oma sebida veel juurde ja auto mingi hetke üle värvitud kuid jah kahjuks pole kvaliteet väga hea.
Tagumised laiad tuled sain lätist. Seal liigub seda kraami rohkem kui meil eestis Rahalist seisu arvestades mõtlesin paiskaks nad müüki kuid samas audi küljes on nad edevad niiöelda lisad mida igapäevaselt ei näe ja
usun et tuleb nr vahetus arkis teha ja väiksed nr võtta ikkagi audile.
Eks tallinna poole liigun eks siis võin jah märku anda võrrelda pole
mõtet ma arvan kuna sul ikka viisakam jne aga pilgu võib peale panna küll
sinu audile millest ilma jäin
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 13.12.16 14:48
|
|
|
No mis sa hädaga teed - lund pole, peab ju jõudu olema, mis külg ees kasvõi asfaldil liuelda aitab .
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 13.12.16 19:43
|
|
|
Väga vinge, et foorumisse selliseid autosid juurde tuleb. HX40, sepis sisu ja etanool peaks ikka päris päris lõbus olema
Kas nende kapoti lukkude kohta ei öeldud arkis midagi?
|
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 13.12.16 20:12
|
|
|
Omal ka hea meel et sain ikkagi sellele autole näpud taha korra juba
tundus et ei tule välja miskit tehingust ja tuleb hakata uut autot otsima
Sepis sisu kohta jah...vana omaniku jutt oli et on sees kepsud ja kolvid kuid samas ta ei mäletanud enam,mis firma tooted ja erilist juttu ja pilte
pole ma saanud et mis ja kuidas tehtud. Loodan et on ikka tõsi jutt mitte aint müügimehe jutt samas poleks mõtet nii hullult ümber ehitada kui aint originaal kepsud,kolvid sees oleks.
Mingid tiirud olen teinud kuid ei oska selle etanooli koha pealt küll seisukohta võtta. Arvestades eestis ilmasid siis ilge jamps oli hommikuti seda
käima saada Olnuks suvi siis poleks probleemi kuid hetkel - kraadidega
suht jamps teema ja üleüldse et meil tanklates E85 ei müüa siis ka tankimisega hapu.Ainuke osta Falleroonist Etanoli ja ise segu segada.
Aga kapoti lukkude kohta ei öeldud miskit,ainuke mis ARK i töötaja silma riivas oli et rattad liiga suured all imestas et 17 tollised ja ei käigi koopasse
Algselt olidki ainult need tuuning kapoti lukud kui panin ka tagasi originaalid ja tegin korda trossiga avamise.
Nädala lõpul Eestisse siis uuel nädalal kiiremas korras üritan ümber bensu peale seadistada ja mõelda välja kuidas üv ära teha et saaks juba julgemalt
tänaval liigelda
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 14.12.16 09:10
|
|
|
BOV oleks ka mõistlik enne coolerit tõsta, kus ka originaalis bypass on.
Kui igapäeva auto, siis ise ka ei viitsiks selle etanooliga maurata. Statoil võiks tagasi tuua e85.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
mkendra
huviline
Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal
Auto: mis iganes kätte juhtub
|
postitati 14.12.16 13:46
|
|
|
Mis etanoolis head on võrreldes võidusõidukütustega (A'la VP Q16 jne.) ja miks seda kasutada? Puhtalt hinna pärast?
MK
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.12.16 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkendra
Mis etanoolis head on võrreldes võidusõidukütustega (A'la VP Q16 jne.) ja miks seda kasutada? Puhtalt hinna pärast? |
1. Etanool jahutab sisse tulevat õhku oluliselt tugevamalt.
2. Etanooli molekul sisaldab hapniku aatomit.
Ülelaadimisega auto saavutab vähemalt samapalju, kui mitte rohkem jõudu etanooli kasutades.
Hind ei ole minu arvates üldse mingi näitaja, sest etanooliga on vaja 40% rohkem kütust sama õhukoguse jaoks ning selline kütusesüsteem välja ehitada
on suuremate võimsuste juures oluliselt kallim.
|
|
|
|
IffB
huviline
Registreerunud 15.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 tq typ85 20v : cq 20vt
|
postitati 14.12.16 16:40
|
|
|
parim ET 12.886 0.9 rõhuga
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 14.12.16 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: IffB
Sa oleks võinud 3b lasta vormistada passi 162 kw see mootor on ilma kattita ja saab ametlikult ülevaatuseslt läbi endal tegin nii.
|
Kust kohast see info pärineb, et 3B on ilma katita? See peaks olema mingi väga suur eksitus.
S2 3B'l 2 katti originaalis, 200 20v 2 katti originaalis.
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 14.12.16 20:38
|
|
|
Tänud,edu vaja jah masinaga küll
Aga jah Etanooli teemast tahan loobuda kuna auto suht igapäeva sõiduks ka võetud ja kuna tanklates meil E85 ei müüa siis tankimis probleem on tüütu
Samas külmade ilmadega nagu hetkel on käivitamine paras peavalu mis kuidagi ei sobi kokku sellega et masinat saaks ka niisama igapäevaselt kasutada
liikumiseks.
Muidu jah Etanool suht hea kui oleks vaid raja auto kuna jah moto temp püsib suht madalal ja saab lihtsamalt jõudu kätte nagu kasutaja PRJ kirjutas
juba kuid kütust läeb jah pea poole rohkem kui bensiiniga sõites. enam
vähem 1km ja 1l etanoli.
See selgitab ka seda miks rõhku ainult 1,6 bari audil peale keeratud on kuna ma aru saanud et tavaliselt muidu audid hakkavad alles päris normilt
liikuma kui ikka 2bari turbo rõhku on peale keeratud
Kuid miks see bow sinna turbo ligidale hea oleks? Miskit jutt olen kuulnud et siis ei lõhu nii öelda turbot vms ei teki vastu survet ?
Aga muidu rihma katet oleks vaja jaa aga nagu aru olen saanud seda suht kehva saad? või eksin ? Kui kellegil on pakkuda mõistliku hinnaga siis kiri
postkasti. Mõttes oli juba korra lasta sõbral teha õhukesest Alumiiniumi lehest sinna kopsik peale.
Nimekiri veel pikk mis teha.
Sisselaske kollel vaheseinad eemaldada.
Kuidagi välja selgitada kas on 7A nukad peal ? kui ei siis need sebida ehk kusagilt.
Korralikult seadesse.
Oil catch ümber teha kuna kahtlase ehitusega tehtud,enda arvates peaks paagil olema ka vahesein vahel mida hetkel pole,et otse ei puhuks ntx
karterisse tagasi miskit jama.
Resokas alla keevitada ja vb vaja ka tagumine pütt ümber teha või asendada kuna hetkel suht võimatu sõita
Samuti oli mul üks S2 risu ja to oli ka 162kw 3b kuid oli ka bens-kat kirjas.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 14.12.16 20:44
|
|
|
Mis teil on nende 7A nukkadega? Neid on juba sadu kordi testitud üle maailma ja erilist kasu pole nendest. Pigem CatCamsi nukad vaadata.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |