Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: extreme327[/i] F..kkk ma nüüd segaduses :D masinaga nii vähe veel sõitnud ja mu meelest oli tagurpidi käik paremale ja alla :D absull meeles pole ja rohkem sai edaspidi sõidetud. See selleks. Järgmine nädal eesti tulen siis vaatan kasti koodi üle ja siis asi selge millega tegu kuna hetkel võin täiesti mööda rääkida :D Hetkel ka jama 2 käigu vahetusega kui kiirendades 2 panna siis ei taha hästi minna :( ainult siis kui varba otsaga siduri pedaal elu alla viimase piirini vajautada. Ei tea kas siduri silindril ehk sellel pulgal osadel on plastik ots ja murdund vms jääb lühikeseks natuke vms tahab miskit regullida,õhutada? Samas Korv ka elu raske ja 6 labaga ketas sees ja annab sõkkuda seda :D Auto muidu eestis arvel juba,kubatuur 2226 kuubikut ja 169kw passis ja märkustes kirjas ka mootori vahetus et ei tuleks probleeme :) Kuigi ARK on väike apsakas sees mille lasen ära muuta kui aega saan aga hetkel see mind ei häiri ja panen rõhku muudele asjadele. Arvele võttes mis häiris töötajat oligi need suured NN. 17 veljed :D et kas koopasse ei käi :D kuna tema andmetel ainult 15 ette nähtud :D Hetkel vaja muidu resokas alla keevitada ja korralik seadistus peale saada et saaks bensuga ringi liigelda ja siis saab mõelda üv peale kus ja kuidas :D Kuna välimuse jne meeldib ja tehnika poole pealt on ok siis plaanin kauemaks jätta :) Muidu plaanis oleks vaja mõningaid jubinaid juurde hankida ja vahetada aga ennem selgeks tegema mis jupid küljes ültse on. Mõistlik oleks sisselaske kollel need vaheseinad eemaldada? Sebida 7a nukad? Kui juhuslikult pole juba peal... Lisan mõne pildi kuna niisama ei oska neid enam lisada ilma et need üle poole ekraani ei jookseks :D Sebisin niiöelda kas S2 tagatuled vms USA style omad :) nüüd mõelda kas need külge kruvida ja nr vahetus teha vms paisata müüki Siduri kettast siis pildike ja taga miskit regullitav vedrustus. ja esimesed suppordid koos 312mm kettaga https://www.upload.ee/image/6439811/s-l1600.jpg https://www.upload.ee/image/6439818/14690883_977892899006426_7462048474247231065_n.jpg https://www.upload.ee/image/6439829/20161130_115709.jpg https://www.upload.ee/image/6439831/20161130_115721.jpg [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.8%
- SQL:
66.2%
]