Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: extreme327[/i] Hahaha :D mõtlesin ise ka et suht aktiivne foorum. Päevaga 250 vaatamist aga ei ühtki kommentaari,isegi mitte kriitikat nagu kombeks :D Omasin ka paar kuud ühte S2 coupe mida mõtlesin hakata tegema kuid reaalselt on lihtsam osta juba valmis toodang kui hakata ise mitmeid tuhandeid sisse panema ja lihtsalt oma käe järgi mõned asjad üle kohandada ja nii läks S2 müüki ja asmele tõin selle sedaani. Vidinate list ja mis tehtud on suht norm,kahjuks moto sisse ei näe ja ei tea mis kepsud,kolvid,saaled jne sees on kui jutu põhjal oli pannud miskid sepis asjad sisse. Loodan et on ka tõsi taga. Aega mida sõita ei oska samuti arvata,pole kunagi tegelenud sellega hetkel auto veel toimib ainult Etanooli pealt ja ei tea mis seadistus peal on ja pole väga julgend pähe anda masinale. Vana omaniku sõnul on sama seade peal millega dyno tegi ja sain 480hp ja 600nm kuid ise sõites persedyno järgi seal niipalju jõudu küll pole :D Samas audi kohta se 1,6bari rõhku tundub ka kuidagi liialt vähe. Turbo on holseti hx40 super ja 12 ruuduse kuumkojaga mis tundub hea kuna mul auto suht tänava masin siis hakkab üle 3000rpmi suht normilt juba rõhku tootma :) Lasen teha korraliku seadistuse teadjal inimesel ja eks siis näis edasi mis saama hakkab :) Kasti koodi jään hetkel võlgu,oli küll ta mul tõstukil jne aga kasti koodi läks meelest piiluda. kast on muidu 5 ene ragistaja ja arvan et on 01e kuid võin eksida. Järgmine nädal eesti siis vaatan üle ja täpsustan ja kuna plaan vb tagaveo dyno pinki audiga ronida siis ka vaja leida sinna kinnikeevitatud torsen vastavalt kastile. Auto sain siis mõõtsin ka silindrite surved ära.Vähe erisugused on kuid nagu olen aru saanud juttudest siis 3 silinder ongi nendel 20v motodel erinev miskipärst. Huvitav oleks teada mis kolvid sees ja mis surveaste on kuid jah... 1silinder-10.8 2silinder-11.2 3silinder-11,6 4silinder-10,8 5silinder-11 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.6%
- SQL:
65.4%
]