Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: extreme327[/i] Tere Olles viimasel ajal Audi lainel olnud proovin siis samuti teha teema siia oma audist. Ühest kenast 80 quattrost mida osta tahtsin jäin ilma siis lõpuks peale vahepealseid seiklusi sai ostetud omale üks Audi 80 quattro 2,3 millele aga juba paigaldatud 2,2turbo 20v AANi mootor. Uurisin norras olevaid masinaid mis müügiks ja üks leedukas pakkus oma quattrot müügiks ja tehinguks ka läks ilma et oleks ise oma silmaga masinat näinud(ainult piltidel ja jutu põhjal) Kuna omal transpordiga oli kehva lugu siis Leedukas tõi 300 euri eest masina ka mull koju kätte Klaipedast. Tegin proovitiirud ja sai uuritud tõstuki peal ja ära ta ostsingi. Hetkel pole saanud väga süveneda ja ka sõitnud masinaga ainult miski 100-150 km kokku kui toimib suht hästi ja rahul ostuga. Mootor on AANi varjant.(jutu järgi miski sepis keps ja kolb sees) Torukolle,holseti hx 40 super turbo,siemens deka 875cc pihustid. Sidur on 6 labaga ketas ja jäigem korv.bensupump peaks olema Boch 044 Juht ajuks on Vems Hetkel veel käib auto ainult Etanooli pealt kui nii kui aega saan siis lase ümber seadistada bensiini peale. 3 tolline cooleri torustik (ALU) cooler on 600x300x76 nagu enamus masinatel hiinakas. väljalase on samuti 3 tolline otseläbi kuid kuhu ma paigaldan kindlasti resoka veel alla kuna lärmab liialat palju. Sildades on kõik plastik puksid,taga on reguleeritav vedrustus, esi pidurid on suuremad kui originaal. mootori padjad ja kasti padjad on täis ALU puksid. Ees ketta mõõt oli kas 312mm kui õieti mäletan ja suured audi suppordid. (S8 omad kui jutt õige) Välimuse poolest on competition stange,17 BBS 2 osalised veljed ja pikad tuled ees. (kahjuks mis nördimust tekitas on et pole ees S2 luuptulesid mis enamus müügi piltidel oli) kuid mind huvitas tehnika rohkem ja annab andeks selle :D Sisu on tavaline B4 nahksisu,4x el aknad... Auto nüüdseks eestis arvel ja kõik andmed ametlikult passis mootori vahetusega sees kenasti 2226kuubikut ja 169kw AANi mootoriga! Kahjuks ei võtnud kohe alguses väikseid numbreid ja tuleb vist tulevikus teha nr vahetus kuna sebisin juba omale tagumised kas siis S2 tagatuled vms USA varjant laiad tuled luugile :) nüüd siis tuleb veel esimesed S2 luubikad saada veel kusagilt! Mõned pildid siis masinast [img]http://www.upload.ee/image/6435902/14657277_977892275673155_3091117774548439982_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6435906/14633703_979157172213332_2205900203683919816_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6435911/14691889_979157385546644_5889201544286914127_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6435918/14606461_979156378880078_7738315164395577720_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6435921/12322929_979156875546695_5020490198465537836_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6435925/14753196_979156282213421_7629746760067302442_o.jpg[/img] Leeduka jutu järgi masin hetkel Safe modes ja rõhku ainult 1,6 bari ja oli dynotanud 480hp ja 600nm kuid sõites ei tundu küll nii kui eks näis,seadistan ümber ja kui arvuti järgi saab siis ültse näha mis seadistus peal on. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.5%
- SQL:
60.5%
]