Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 2.2t - 1992 - andrec
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: andrec[/i] Kuna probleemiks oli madal õlirõhk ja hommikul esimese käivitusega ei löönud rõhku ka üles kohe ilma, et oleks veits pööret andud, siis sai õlipumpa kontrollitud. Ülejäänud asjad ju vahetatud juba. Nagu selgus pump oli täiesti kulunud. Sai proovitud külge 2.5TDI R5 õlipumpa. Ülevalt serva tuli veits relakaga modida. Hammasrihma alumine kaitse plekk ka ei sobi külge enam kahjuks. Kuna kasutusel põhjakate, siis arvan, et ei teki probleeme. Lammutuse käigus selgus, et visko laager ka läbi. Kuna ostes juba viskot küljes polnud sai see laager ka minema visatud. Lühem rihm külge. Uus generaatori rihma pinguti rull läks ka uus. Siimu käest sai toodud AN otsad ja vooliku. Ploki külge vaja veel stuts keevitada, siis karterituulutuse poolega ka korras. Väntvõlli otsapolti ka enam ei toodeta. Sai 2.5TDI V6 polt võetud ja veits lühemaks lõigatud relakaga. Rõhk ennem sooja mootoriga tühikäigul veits alla 1bar ja 2000 pöördega 2bar. Veel täitsa kokku ei jõudnud, et proovida. [img]http://differ.ee/images/s4/olipump.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump1.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump2.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump3.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump4.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump5.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump6.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump7.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump8.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump9.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump10.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump11.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump12.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump13.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump14.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/olipump15.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 2.2t - 1992 - andrec
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.2%
- SQL:
55.8%
]