Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - keeRISTOrm
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: keeRISTOrm[/i] Hei, Mõtlesin, et teen ka enda talvisest liikurist lõpuks teema ära. Ammu tahtsin endale talveks tagumise diffrilukuga nelikveolist, sest see käitub libedal ikka hoopis toredamalt, kui uuemad mudelid. See talv sai siis lõpuks ennast kokku võetud ja sobivat pilli otsima hakatud. Vaatamas sai käidud mitut erinevat, nii C4 kui B4 kerel, nii 2.3 kui 2.8 mootoritega isendeid. Lõpuks sai ära toodud mitte just kõige õnnelikumas korras B4 kerel 2.3 liitrise mootoriga masin. Kerel on palju iluvigu, vahetust tahavad esitiivad ja tegemist ka tagumised tiivakaared, aga üldiselt mujal on roostet vähe ja põhi on autol korralik. Lisavarustusest on tal elektriline katuseluuk, soojendusega peeglid, veokonks ja ega väga rohkem midagi vist polegi. Autol olid all kõik uued pidurikettad ja klotsid, mõned esisilla osad ja Sachsi sidurikomplekt. Proovisõidud elas masin üle, kuigi radikas oli katki ja tahtis kuumaks minna. Asi tundus juba kohapeal natuke kahtlane, aga pigistasin silma kinni ja sai masin ära võetud. Natukene sai sellega Tallinna poole sõidetud kuni selgus, et see ei õnnestu kuidagi, koguaeg läks kuumaks ja pidi pause tegema ja vett peale kallama. http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150111_180528.jpg Sai siis nööriga teise auto taha võetud ja umbes 60km Tallinna pukseeritud. See oli üks väga tormine ja külm õhtu. Terve aeg olid esimesed aknad lahti, et klaas ära ei jäätuks. Poole peal ei tundnud enam käsi ega jalgu ja käisin vahepeal mitu korda teises autos soojas, üsna inetu tulek oli. Tallinnas läks siis auto tegemisse. Auto sai uue radika, ventika anduri, termostaadi, jahutusvedeliku, uue vasaku logari, uue kapotiamordi, uue roolivõimu vedeliku vooliku, mis läks maksma lausa 50€ ja siit ja sealt sai kohendatud. Sai ka avastatud, et tagumise diffri esimene tala on täiesti kõver. Siis oli juba ilmselge, et autoga on sõidetud korraliku kivi vms otsa, kuna radikas oli katki, logar pilbasteks, radika poolne õõtshoob vahetatud ja tagumine tala siis täiesti kõver. Seejärel sõitis auto umbes 20km, ilgelt suitses, samas esialgu ei tundunud, et jahutusvedeliku auru ja lootsime, et kuumutab vee ehk summutist välja ja saab paremaks. Aga järsku läks asi palju hullemaks. Sai siis juba Speedsteri Hannesele helistatud ja aeg kokku lepitud. Rääksime veel, et lasen eelnev õhtu summutit keevitada, et ta gaase mõõta saaks. Tuttava juurde keevitama minnes, selgus aga tõsiasi, et mootoriplokk on omadega õhtal. Sai kohapeal üks küünal maha keeratud ja seal all oli ikka väga palju vett. Selge pilt. Siis tuli tuttavalt väga kiire pakkumine uuele mootorile - mõeldud tehtud. Mootor oli pea aasta seisnud, aga paar kuud enne seisma jäämist sai uued tihendid, küünlad, jagajakaane, hammasrihma ja rullikud jpm. Pool nädalat hiljem oli siis autolt vana mootor maas. http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/moto_maas.jpg Mõni päev hiljem oli uus mootor peal, uued õlid, filtrid ja vedelikud (läbisõit 295 817) ja masin sai lõpuks sõidukorda. Siis tekkis anomaalia jahutusega, vahepeal jahutas, vahepeal mitte. Igaks petteks sai ära vahetatud ventika relee ja siiani tundub, et toimib. Auto kallal oli ka tugev tuuningueksperdi käsi käinud. Eemaldatud sai aknapesudüüside kroomkatted, pedaalide katted, ära sai vahetatud rõve ise ehitatud juhiukse polster, tuuning-ledid spidomeetris jne. Lisaks olid ka väga paljud tulukesed pimedad, sai pirne vahetatud ja joodetud. http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/tuuning.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/kellad.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150118_145516.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/diff.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_121536.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_125752_HDR.jpg Kuna auto oli täielik prügimägi, siis sai ka korralik suurpuhastus tehtud. Puhastatud sai isegi tagavararatta panipaik ja tagaistme alune. Peale seda julgesin autost juba telefoniga paar pilti ka teha. http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_171507_HDR.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_171537.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_170320_HDR.jpg Autos puudus ka laepolster, sai see ka Raplast koos juurde kuuluvate pudinatega toodud. Sisse pole veel pannud, aga ära sai need puhastatud. http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_101916.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_114038.jpg http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150210_182620.jpg Siis lõpuks peale paari nädalast meeleheitel otsimist leidsin ka uue (kasutatud) tagadiffri tala. http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/diffri_esimene_tala.jpg Eile sain kätte vähe sportlikuma ja kenama rooli. http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150211_193059.jpg Ja kuna masin keeldus üks päev käivitumast, sai avastatud, et aku plussklemm oli ära murdunud. Kaablid olid ka kuidagi lohakalt ühe klambri alla surutud. Sai korralikult kingad otsa joodetud ja uue klemmiga uuesti aku külge. http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_173929.jpg Varsti vahetab ära mõned sillaosad, tagadiffri tala jms. Tegemist jagub. Masendav kogu asja juures on see, et tegemist ja ajakulu on selle autoga nii palju, aga ostetud sai see just nimelt talve jaoks - mida meil ei ole. Loodan, et ei saanud liialt palju mõttetuid pilte ja infot :) Terv, Risto [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - keeRISTOrm
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
49.9%
- SQL:
50.1%
]