Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Peale viimast lahkamist sai veidi üle 1000km sõidetud ning tekkisid jälle mingid pinged sisse ehk täiesti tühja koha pealt läks temperatuur 110 peale. Päev hiljem sai vedelik välja lastud ja termostaadi augu kaudu katsutud veepumba korrasolekut ehk ajasin näpu sisse ja teise käega keerasin rihmaratast. Kõik oli korras ning kuna muud kahtlustada ei osanud valasin vedeliku sisse tagasi ning peale õhutamist oli kõik jälle korras ja temperatuur püsis sõites näidiku järgi 87-88 peal. Nüüd kahe nädala eest kui auto sai maast laeni kola täis laetud hakkas jälle temperatuur kerkima, kuid tühja autoga sõites oli kõik korras. Nädal pärast seda hakkas asi juba ka tavasõite tehes kontrolli alt väljuma ehk viskas vilkuva pildi ette. Paisupaagis oli aga vedeliku tase normis, radikas külm ja torud pinges. Kuna kerge kopp oli juba ees sellest veiderdamisest, siis lasin sel lihtsalt kohapeal tiksuda ja vaatasin mis saama hakkab, sest vana 2.0 mootor koos uute saaledega oli varudes alles ja valmis asendama seda. 10min hiljem hakkas temperatuur langema ja tekkis tagasivool paisupaaki. Pärast seda on nüüd kõik jälle korras olnud kuid kes seda teab kui kauaks. Kuna ainsa asjana oskan kahtlustada veel mõra mootori plokis, siis sai muretsetud üks ADR plokk juurde ning tolle põhjale teen ka selle turbokaks. Neljapäeval sai ka suvekad alla pandud. Kuna 18" veljed 245/40 rehvide tõttu compile ei mahtunud, siis sai need selle auto alla pandud. Taga läksid otse, ette läks vahele 15mm flants. Sõites annab ikka tunda, et B4 vedrustus ja veermik on sõjaaegsed, sest isegi madaldusvedrudega B5 ei olnud nii jäik kui see praegu on :D [url=https://www.upload.ee/image/6859017/20170330_162840.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/6859017/20170330_162840.jpg[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.2%
- SQL:
55.8%
]