Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Paar päeva hiljem tuli siiski surve sisse ja seekord otsustasin uue kaane otsida. Enne seda sai ka veel termostaat teist korda vahetatud, sest esialgu temperatuuri kergel kasvamisel üle 90ne kahtlustasin termostaadi mitteavanemist. Calorstati asemele läks Behr, kuid potis keetes toimisid nad tegelt ühtmoodi ehk viga polnud termostaadis vaid survega sisse tulnud õhus mis ei lasknud termostaadil toimida. Sama hooga läks külge ka uus veepump, paisupaak ja kork ning paar päeva hiljem ka uus viscosidur. Kui selgus, et ka neist abi pole sai mootoril taas kaan maha võetud. Lahti võttes oli 2. silindri kolb pooleldi läikiv. Ladusin eelmisel laupäeval kõik uue AEB kaanega kokku ning nüüdseks juba üle 100 kilomeetri probleemivabalt kulgetud. Vahepeal sai ka uus starter külge pandud, mis pidi esialgu minema compile, kuid leidis oma koha siiski selle auto peal. Nüüd otsin veel uut juhipoolset tiiba, sest eelmine oli pahtliga lapitud ning avustega põrutas pahtli lahti. Samuti peaks võtma ette tagurpidi käigu tulede lüliti vahetuse, sest üle aasta H1 pirnide kasutamist on jätnud endast jälje ning vahest jäävad lüliti kontaktid kokku ehk tuled ei kustu kui käik väljas. Parema käsipiduri trossi peaks ka veel ära vahetama, sest too pool jääb õrnalt peale. Vasak sai kohe algul vahetatud, sest too oli täiesti kinni mädanenud. Kui need tehtud siis peaks olema ka kevadise üv osas kõik korras. Kuna 1.8/1.8T swapiga jääb alati plokikaane tagusest flantsist väljuv kiirliidesega lõdvik vastu roolilatti ning ainus mis tehase poolt sinna sobima on tehtud pärineb ADR mootoriga Cabriolt ja maksab mõtetult palju, siis sai üks hommik flantside riiulis kolatud ja leitud üks Golfi radika lõdviku kiirliidese jupp. Too istub ideaalselt plokikaane taguse flantsi otsa ning auto küljes jääb selle alumise serva ja roolilati vahele pöidla jämedune vahe. Kaant vahetades sai juba avandile see lahendus külge pandud ning ajapikku tuleb see ka mul Compi ja venna auto peal ümber teha. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20170120_210157_zpsljdjhyxf.jpg.html][IMG=400x290]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20170120_210157_zpsljdjhyxf.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/IMG_20170120_210215_zps5pfiaezf.jpg.html][IMG=400x290]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/IMG_20170120_210215_zps5pfiaezf.jpg[/IMG][/URL] Oktoobri lõpus sai esituledesse ka Philips Racing Vision +150% pirnid paigaldatud ning siiani nendega väga rahul. Kohati näitavad vaat et pareminigi kui pikad tuled. Ennem olid mingid noname kontsud sees, millest käis ka uduka valgus üle :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
46.5%
- SQL:
53.5%
]