Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Kui alguses läks swap üsna muretult, siis hiljem hakkasid mõningad mured kimbutama. Esiteks hakkas uus b-osa plokikaane tagune flants lekkima. Ilmselt aitas sellele kaasa see, et radika ja flantsi vaheline osa oli selline suht selline getto lahendus ehk mitmest jupist koosnev ja suht vedel ning tänu sellel venitas seda flantsi seal taga. Kuid kuna vedelik jooksis suuremas enamuses välja, siis sai alguse probleem mis lõi välja hiljem. Tookord käiasin siis tolle flantsi uuesti sirgeks ning tagasi pannes panin lisaks ka tihendi silikooni. Vedelik püsis nüüd sees ja auto sõitis. Siis vahepeal umbes kuu seisis, sest vaja polnud. Nüüd Detsembri keskpaigas sai uuesti liikuma pandud ning 3 päeva hiljem oli 120 kraadi kellal ning torud kivikõvad. Küünlaid maha võttes märkasin niisket laiku 2. silindris. Samuti andis kaanetihendi veast märku see, et mootori seiskamisel oli 2-3 minutiga kogu see ulmeline surve süsteemist kadunud. Et mitte samasse ämbrisse astuda, sai muretsetud 1.8T sisselaske kolde peale istuv rauast jahutuse toru ehk nüüd ei saa see toru enam flantsi murda. Reedel vahetasin paari tunniga plokikaane tihendi ära ning kaane taguse flantsi panin ka uue b-osa, kuid päris lõpuni teha ei saanud, sest uued kaane poldid olid venna käes ja jõuvõti oli kolmandas kohas. Too päev keerasin vanad poldid niipalju sisse, et lihtsalt vastu hoiaks ning ladusin kõik muu mis ümber oli kokku tagasi. Täna paigaldasin uued poldid ja keerasin nad jõuvõtmega kinni. Kolde peal olev jahutuse toru võimaldas võtta nüüd ka lisa tagasivoolu sealt ning enne paisupaaki panin kolmiku vahele. Too lahendus on end tõestanud juba kolme varasema auto peal ning sama lahendust kasutas ka ADR mootoriga Cabrio tehasest, ehki seal polnud eraldi kolmikut vaid voolik jaguneski kohe peale paisupaaki kaheks ning üks ots läks siis mootori peale ja teine radikasse. Viimasena läks jahutusvedelik sisse ning võis võtit keerata. Läks ilusti käima, lasin umbes tunni kohapeal tiksuda ning siis läksin proovisõidule. Kõik toimis, survet sisse ei tulnud ning hoidis ilusti 90 peal. Ehk nüüd saab kevadeni ära sõita. Siis on plaanis turboka jupid külge monteerida, et saaks enne üv-d arkis juba 1.8T passi. Osa juppe mul ka selle tarvis juba muretsetud ning mõningaid veel otsin. Aga ikka veidralt pehme on sellega sõita, sest enda autoga tunnen ma kõiki auke :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
51.1%
- SQL:
48.9%
]