Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Kokku 40 tundi tööd ning auto sõidab nüüdsest uue mootoriga. [img]https://www.upload.ee/image/6167325/14331752_941647725945378_943499765_n.jpg[/img] Kogu protsess algas eelmisel reedel, kui peale tööd hakkasin vana mootorit maha võtma. 2 tunniga oli vana maas ning seejärel sai hakata uut kokku panema. Kolm kolbi läksid ilusti sisse, kuid viimast sisse pannes purunes õlirõngas ja nii jäigi töö pooleli. Selleks hetkeks oli ka kell juba 23 ning esimesed 4 tundi olidki täis tiksunud. Järgmine hommik läksin juba ennem üheksat kolvirõngaste jahile ning õnnestus leida 1 uus komplekt, mis võimaldas kokkulappimist jätkata kepsusaalede paigaldamisega. Raamsaaled jäid vanad, sest need olid korras. Alumiiniumist karteripõhi asendus 2.0 alt tulnud plekkvanniga ning tihendiks valisin selle pehmest materjalist variandi, mitte kummi. Lisasin veel ka gasketmakerit ning pingutasin seestpoolt välja kõik poldid kinni. Enne seda sai ka vända simmeri korpuse taha uus tihend pistetud. Õlivõttur sai ka asendatud 2.0 omaga, kuid pump jäi 1.8 oma. Edasi sai juba ühemassiline hooratas koos 228mm siduriga külge kruvitud ning seejärel sai juba ploki kasti otsa tõsta. Tõste oli kerge ning nii kiirelt polegi õigele nuudile pihta saanud. Hetk mil tuli ka üks polt sisse pista saabusid areenile 100 Sport ja UrQuattro, kuid ennem uudistama minemist pidin siiski poldi sisse pistma, sest muidu oleks vend pidanud terve selle aja mootorit toestama :D Pärast pausi jätkasin mootorile käppade ja muude jubinate külge kruvimist. Kõik tihendid mis teele jäid sai asendatud uutega. Samal ajal vahetasid aga isa ja vend klapisääre tihendeid, sest korra on nad seda juba venna 1.8T kaanega teinud ja kogemused olemas. Kui ma viimaks nii kaugele jõudsin, et ka kogu jahutuse süsteem oli ümber mootori paika laotatud ja kinni kruvitud, sai kaan valmis ning tuli hakata seda kinni pingutama. Nüüd õnneks jõuvõti olemas ja ei pea enam käejärgi panema. Ennem ploki paigaldust sai ka tulemüüri auk tehtud ja juhted taas aku alt läbi kere veetud. Õlina sai sisse valatud Castrol GTX 10W-40. Tolle õhtu lõpuks saime kõik pistikud ja plastikud külge ning rihmad peale, kuid tekkis üks kummaline error, millele lahendust ei leidnud ning kuna kell oli ka juba 3 öösel, siis otsustasime lõpetada. Pühapäeval sai taas varakult peale mindud ehk umbes 10 paiku alustatud. Eilne viga seisnes selles, et sisselaske kolde otsas olev pidurivõimendi väljund oli täpselt kohakuti piduri peasilindriga ja elas selle otsa. Vea lahendas juhipoolse mootorikäpa vahetus, sest kuidagi moodi olin ma 80 ja A4 omad segamini ajanud ning kogemata A4 oma pannud. Korra sai prooviks ka starterilt juhe akuni veetud ning mootorit ringi kedratud ning kõik paistis olevat stardivalmis. Viimaste asjadena olidki jäänud juhtmestik ja summuti. Kuna keevitamisest ei tea ma midagi, siis isa aitas ära teha ning ise ma tegin samal ajal juhtmeid. Esialgu tegin vaid toite omad valmis ehk siis kollase ja punase pistiku jagu. Nii sai esimese käivituse ära teha ja veenduda, et mootor töötab. Starterit andes käima ta läks kuid töötas jubedalt vahele jättes. Põhjuseks oli kütusepump, sest monoka 1,2bar oli ilmselgelt vähe 4bar süsteemile. Edasi tegin juhtmed lõpuni, vahetasin pumba ning siis töötas juba ilusti. Samal ajal kui mootor töötas lappisin tuled ja stange ette, kontrollisin pidevalt et midagi kuskilt ei lekiks ning enne pimedat sain proovisõidule. Kui kohapeal töötas auto hästi, siis sõites oli mootor ülimalt jõuetu ning ilmselt jala oleks ka kiiremini saanud. Kuna arvutit kaasas polnud ning kell oli ka juba märkamatult saanud 10 õhtul, siis jätsin asja pooleli. Esmaspäeval peale tööd tahtsin arvuti külge panna, kuid aku oli tühi. Vea leidsin puht juhuslikut üsna kiirelt, sest summutit katsudes tundsin, et too on soe ning lambda andurit katsudes oli pilt selge. Punase/rohelisega juhtme ots oli sattunud kuidagi pideva toite alla ning tõstsin ümber süütega otsa alla. Arvutit ühendada proovides ei saanud aga kohe ühendust. Diagnostika pistiku mass oli millegipärast nõrk ning vedasin ühe juhtme lisaks. Too lisajuhe pani ka armatuuris temp. näidiku tööle, mis eelmiselt õhtul ei näidanud midagi. Viimaks kui arvutiga koode lugeda sain nägin nuka anduri viga ning too tuli kogu aeg tagasi. Teisipäeval peale tööd sai taas midagi auto kallal näpitud, kuid hetkel on täielik mäluauk ja ei teagi, mis tehtud sai :D Kolmapäeval peale tööd võtsin klapikambri kaane maha, sest kõik kahtlused viisid selleni, et sisselaske nukk peab olema valesti. Juhendi järgi peab kahe märgi vahel olema 16 lüli/rulli, kuid mul oli 15. Sättisin siis nii, et oleks 16 ja ladusin kokku tagasi. Nuka anduri viga enam tagasi ei tulnud ning proovisõidul oli tegu täiesti teise autoga ehk kõik toimis nagu pidi. Täna peale tööd vahetasin küünlad uute vastu, sest vanad nägid suht jubedad välja ning vanuse osas info puudus. Viimaste asjadena leidsid oma koha põhjakate ning akukate ja nüüd siis sõidame. Uskumatult veider on linnas või maanteel sõita nii, et kapotialt ei kostu puurimise ja saagimise hääli. Mootor on ühtlasel sõidul ülimalt vaikne. Kiirendades aga uriseb ning peksab summuti vastu toda plekki, mis sumpsi alt läbi jookseb. Hääle vastu pole mul midagi, kuid seda teist asja on vaja sättida. Ise olen rahul ning töö ja vaev on end ära tasunud. Rahaliselt läksid kõik tihendid, varuosad ja vedelikud umbes-täpselt 200 eurot. Veidi kripeldab see, et jõu osas oleks oodanud veidi paremat tulemust kui võrdset minekut lilla A4ga, kuid too pole samas võrreldev teiste 66kw isenditega. Tegelikult võimus polegi selle auto juures nii tähtis, vaid pigem ikka töökindlus, sest selle esimese eesmärgi jaoks on mul ju Competition. Vana mootor oleks ilmselt üsna pea teeäärde jätnud, sest karteris oli üksjagu rauda ning too pann oli all olnud vähem kui kaks aastat. Samas teenis too mootor ausalt, elades üle mu musta B4ja, siis venna rohelise B4ja ning ka selle sama punase avandi. Kuidagi jube palju tuli teksti, aga tehtud sai ka palju :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
61.5%
- SQL:
38.5%
]