Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Täna sain mahti pooltelgedega tegelemiseks. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150215_150807_zpsopvrunwg.jpg.html][IMG=480x360]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20150215_150807_zpsopvrunwg.jpg[/IMG][/URL] Vahetust vajasid välimised kummid ning juhipoolsel ka ots. Auto alt pärinevatele sai lisaks kõrvale võetud üks teine paar esiveolise telgi, et kahest komplektist üks kokku teha. Teisest komplektist ei läinud aga miskit siiski kasutusse, kuna sealsed välimised otsad on mingi veidra randiga, mida ei anna maha koputada ning ABS hammasvööga asendada. Esialgu oli plaanis nende küljest võtta ka välimised kummid, kuid lähemalt uurides leidsin paar pisikest pragu mõlemal kummil ning ei näinud mõtet sellist nõrka lüli jätta. Edasi otsisin varud läbi ning leidsin ühe katkise esiveolise pooltelje, mil oli uueväärne välimine kumm küljes. Too võll jäi nurka seisma pärast seda kui sisemine ots sai kogemata tangidega auto all puruks keeratud. Teise kummi leidsin päris uue ning kaks komplekti korralike klambreid sain samuti kokku. Pärast nende osade paigaldust said teljed traatharjaga puhtaks küüritud ning hõbeda värviga üle värvitud. Teine päev peab juhipoolsele veel ABS vööga otsa külge panema ning siis on need valmis paigalduseks. Ilus päikesepaisteline ilm andis võimaluse ka auto alust paremas valguses uurida ning leidsin, et käigukast on flantside vahelt ikka üksjagu välja pasandanud. Hetkel hea võimalus simmerid ära vahetada, aga millises mõõdus need sinna lähevad? Netipoodide kataloogides on kolmes mõõdus neid, kuid milline on see õige ja kas mõlemal pool on samas mõõdus need simmerid? [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150215_163201_zpscbvc0dcg.jpg.html][IMG=480x360]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20150215_163201_zpscbvc0dcg.jpg[/IMG][/URL] Kõik osad mis alt ära keerasin panin pagasiruumi oma järge ootama. Samuti on seal ka rehvid, mis alla lähevad. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150215_163036_zpsrubkubgo.jpg.html][IMG=480x360]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20150215_163036_zpsrubkubgo.jpg[/IMG][/URL] Viimasena sai täna sealt hunnikust käändmikud puhastatud. Selle käigus leidsin, et parempoolsel rattalaagril on suur loks ning see seletab toda "mikrolaine ahju häält" ehk pidevat undamist mida vend kuulis kui autot pukseerisime. Samuti huvitav tähelepanek on see, et too auto on ainuke B4 peres mil on kaks sillatala puksi 12mm avaga ja kaks 10mm avaga. Ülejäänud kolmel sedaanil (91.a ja 2x 92.a) on kõik neli puksi 12mm auguga. Ei tea kas too on avandi eripära või 93. aastast tulnud muudatus, kuid nüüd peab vaatama et valesid pukse ei saaks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
46.3%
- SQL:
53.7%
]