Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Pilti teha ei jõudnud, aga vähemalt sain nüüd kõik tükid küljest ära monteerida. Roolivarda otsad olid isegi korras, kuna need vist mingi aeg vahetatud ning ruville kirjad olid peal. Amordi padjad olid kaks korda õhemad kui uued ning tugilaagrid olid jubeda loksuga. Püstakut eemaldades lagunes üks patjadest üldse kaheks jupiks ning stabika kondid olid samuti vedelad. Kokkuvõttes võib öelda, et esisillas olid terved ainult roolivarda otsad ja amordid ehk masina veermik oli suht viimase piirini läbi aetud. Ilmselt on sel oma osa ka mudarallil, kuna keegi on seda üsna tugevalt harrastanud ning kõik kohad olid mullast paksud. Sillatala on ka mulda täis ning hetkel ma ei teagi, kuidas ma selle tühjaks saan. Ühtteist urgitsesin kruvikaga, kuid üksjagu lisaraskust on veel seal sees. Täna tahtsin ka mootori padjad ära vahetada, kuid hakkama sain vaid ühega. Teise on keegi ühest servast kere külge keevitanud. Ei tea mis tol kodanikul arus oli, kuid nüüd ilma lõikamata toda eemaldada ei saagi. Samuti leidsin pärast sillatala eemaldust, et kasti käpp on tervenisti keevitatud. Teadagi on malmi keevitus suht kallis, kuid ilmselt tuli see siis kunagi kellegile odavam kui uus käpp. Järgmine nädal tahan jupid kõik puhtaks küürida, katkised osad uutega asendada ning mõningad detailid ka veel ära värvida. Pärast seda saab kõik taas kokku laduda. Pärast sildade ja pidurite värskendust on plaan liikuda edasi kere kallale, kuid selleks pean lootma ka juba paremat ilma. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.3%
- SQL:
66.7%
]