Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Vahetasin täna lambda ära ning asemele läks too, mille sain quattro doonori pealt. Juttude järgi olevat too koos katiga 2013 vahetatud uute vastu, seega võiks ehk mõni aeg ses osas mureta olla. Igatahes on nüüd see väljasuremise probleem kadunud ja mootor töötab ilusti. Ennem käivitamist vahetasin ka külgmise jahutusvedeliku flantsi välja teise vastu, kuna ajas jubedalt läbi. Asemele läks kasutatud originaal ning ehituspoest juhtus näppu ka uus tihend. Ei näinud mõtet tihendi pärast uut flantsi osta ja reeglina on need originaalid ikka tugevamast plastikust kui järelturu osad. Samuti vahetasin ka radika all servas asuva anduri teise vastu, kuna eelmisega vent uhas kogu aeg. Nüüd ei taha aga enam üldse tööle hakata, kuigi otse ühendades töötab. Ilmselt too andur ka kutu ning tuleb poest uus võtta. Kui mootoriga olin lõpetanud tirisin kõik neli ratast alt ära ja asusin pidurite kallale. Kuna tagant vasak pidur jäi kässarit tõmmates peale siis arvasin esialgu, et viga supportis kuid tegelt oli tross ära roostetanud. Positiivne on see, et mõlemal supportil liigub käsipiduri osa väga ilusti ning hüppab kohe pärast vabastamist tagasi algasendisse. Halb üllatus oli aga see, et mõlemal pool oli üks liugur kinni roostetanud ning ei liikunud. Kangutades sain nad siiski pesast välja ning pärast puhastamist peaks uue määrde abil nad taas töökorras olema. Esimeste piduritega tundus kõik korras olevat, kuna kõik osad liikusid. Samuti olid ka kettad üllatavalt heas seisus, sest rante sees polnud. Supportid koos kelkudega võtsin auto küljest ka lahti, et nad ära puhastada ning värvida. Samuti sain nii ka vana pidurivedeliku välja lasta, sest kes teab kaua see seal süsteemis on olnud. Kuna juba olin keeramisega hoos, siis võtsin maha ka poolteljed, mida on laual palju mugavam värskendada kui küürakil auto kõrval. Vasakule läheb siis uus ots ning paremale uus kumm, kuna too on keskelt praguline. Samuti võtsin ka käändmikud küljest, sest teine päev tahaks veel ka püstakud alt võtta, sest amordi katetest olid alles vaid riismed ning ülemised padjad on samuti läbi. Pärast käändmike eemaldust leidsin, et ka sarniirid on täiesti vedelad ning õõtsade puksid on ka täiesti vedelad. Viimastega olin ma juba arvestanud, kuid seda et mõlemad sarniirid läbi on poleks oodanud. Pärast püstakute eemaldust saab juba välimised rooliotsad üle katsuda ning suure tõenäosusega on ka need vedelad. Viimase asjana said täna pidurid endale uue värvi, milleks osutus sedakorda hõbedane. Seda ikka eelkõige seetõttu, et proovida erinevaid värve, kuna punast on juba proovitud kui must oli veel esiveoline ning kollaseks sai tehtud musta pidurid pärast quattrotamist. Valikus oli ka kuldne, kuid kuna poes tundus purgi peal olev kleeps üsna hädine, siis sai langetatud otsus hõbedase hammerite kasuks ning pettuma selles ei pidanud. Juba pärast esimest kihti jäid kõik detailid läikivad, kuid siiski teen homme ka teise tiiru peale, et kiht paksem saaks. Tegin siis ikka pintsliga, kuna niiviisi säilib tulemus rohkem kui aasta. Teine päev tahaks veel ka B5 spido külge panna, sest sai taas soodsalt üks kompuutriga plokk leitud. Samuti sai koos spidoga ostetud ka B5 kütusetaseme andur, sest B4 omaga näitab ta muidu valesti. Kuna rohelise peal on B5 kompuga spido paigaldus läbi tehtud ning viimaks sai ka seal näidu B5 kütuse anduriga õigeks, siis nüüd on juba väga lihtne seda uuesti teha järgmise auto peal. B5 spido kasuks sai otsustatud ka seetõttu, kuna kompuga B4 omasid pole enam eriti leida või on kirve hinnaga või on vigase ekraaniga. Samuti oleks siis pidanud ka välistemp. näidiku eraldi juurde muretsema ning siis veel eraldi lisakellad voltmeetri ja õli tarvis ning siis veel see minicheck vs autocheck, mille viimast samuti liigub vähe. B5 kellades on aga kõik need asjad sees, v.a õlirõhu näidik, kuid selline näidik on mul olemas C4 oma ning tollele plaanin korpuse ümber panna ning siis juba selle kuhugi armatuuri paigaldada. Sai vist päris pikalt vahutatud. Homme üritan ka mõne pildi teha, kuna vahest on tore ka lihtsalt pilte vaadata :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
51.7%
- SQL:
48.3%
]