Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Vahepeal üht-teist näppinud ning külge said uus (kasutatud) jagaja koos uue rootoriga ning uus jagaja kaas. Tegin küll ennem vana eemaldust märgi käigukasti ülemise serva peale ning uus sai samade märkide järgi tagasi pandud, kuid käima esialgu ei läinud. Edasi mõtlesin, et kui niigi on kõik juba seal samusel, siis jagaja kaane keeramine enam asja hullemaks teha ei saa. Keerasin siis seda veidike vastupäeva ning pärast seda sain auto 30 sekundilise ketramise peale käima. Süüde oli muidugi täiesti mööda, kuna poos ning gaasile ei reageerinud, aga vähemasti töötas. Lippasin siis kapoti alla ning keerasin jagajat veelgi vastupäeva ning mootor hakkas aina erksamalt käima ja samuti reageeris koheselt gaasile. Rohkem ma toda ei timminud, kuna mootor töötas ilma puterdamata ning tean, et tegelt ei tasu seda ilma vastavate vahendite ja teadmisteta näppida. Edasi aeg aina möödus ning mingeid kõrvalekaldeid mootori töös ei olnud. Siis lõin kapoti kinni ning läksin autosse sooja, kuna õues ei ole just eriti soe seista ja oodata. Saabus siis maagiline 90 kraadi ning salongi ahi hakkas kütma nagu keris. Keerasin siis toda maha, et mootor jõuaks soojemaks minna. Näidiku järgi 95 kraadi hakkas aga üks hetk auto tõmblema ning tahtis välja surra. Pöördeid peal hoides töötas normaalselt. Lasin siis gaasi lahti ning pärast uuesti tõmblema hakkamist suri välja. Nüüd oli käes aeg teada saada, et kas masin ka pärast seda käima läheb ja oh imet, natuke gaasi ja hüppas kohe käima. Pärast seda meenus see mis Tõnts kirjutas lambda kohta, et vigane uputab mootori üle ning selle kontrolliks tõmbasin lambda lahti. Esimene käivitus pärast lamba eemaldust vajas veel natuke gaasi, kuid edasi töötas auto ilusti. Tõmblus oli kadunud ning tiksus nii oma pool tunnikest pärast seda 90 kraadi peal. Suretasin siis ise välja ning proovisin kuidas uuesti käima läheb ning tulemus oli positiivne, kuna käivitus koheselt ilma probleemideta. Samuti käivitus ilusti ka 20 minutit hiljem. Seega vaadates nüüd tagasi kogu sellele trallile on ilmselt algusest saati olnud see soojalt välja suremine lambda süü, kuid kuna varem oli säde kehvem ja süüde vale, siis ei suutnud ta enam pärast üle ujutamist käima minna. Kehva esmase käivitumise süü oli siis ilmselt ka sädemes ning süütes. Nüüd kus viimaks süda on käima turgutatud võib hakata uusi tihendeid ja vedelikke muretsema. Ennem ei tahtnud asju seisma osta, kuna vahepeal tundus juba et lihtsam on sinna vahele muretseda midagi sellist, millest teadmisi rohkem. Siis kui ükskord sõitma saab, siis tahaks isegi huvi pärast proovida, et kuidas on 66kw vs 85kw. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
45.3%
- SQL:
54.7%
]