Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote]Sellel vist mootori tööd jälgida ei saa?[/quote] Kaabliga mootori pöördeid ja lambda volte ning süüdet ta isegi kuvas. Pöörded olid 830-860 vahemikus ja lambda liikus 0.6-0.7V vahel. [quote]Või siis benapump jaab kinni, selle relee ei lähe kuumaks ? või lihtsalt ära kulunud/ kaua seisnud kuiva paagiga ja selle pärast kilub kinni.[/quote] Katsusin releed ja see ei lähe soojaks. [quote]Variant võib veel olla ka mittetöötav lambda, mootor läheb soojaks, aga lambda annab info, et mootor külm ja uputab kütusega üle.[/quote] Proovisin täna lambda lahti ühendada, kuna nii peaks ta seda lihtsalt eirama ja ajus mingite default näitajate järgi töötama kuid siiski suri maha. Või äkki see 85kw aju on nii vana, et et ei oska ilma lambdata hakkama saada? Mul üks lambda muidugi veel olemas, mida saan proovida. Vähemalt läks täna auto kohe käima, kuid pöörded olid jube madalal ning vajas natuke gaasiga ergutamist. Imelik oli aga see, et algul gaasi pedaali vajutamine ei andnud mingit tulemust. Umbes 10 sekundit hiljem hakkas asi toimima ning pärast gaasi vajutamist tõusid pöörded ka üles tagasi. Umbes 10 minutit hiljem kui temperatuur oli 70 juures suri mootor taas nii maha nagu oleks ise võtmest seisma jätnud. Proovisin korra 10 minutit hiljem veel ning läks käima ja töötas seni kuni tuli 90 kraadi ära. Mainimist tasub ka see, et kui eile töötas mootor tund aega järjest siis oli see väga vaikne. Täna töötas nagu traktor, pöördeid ei hüppa üles-alla vms, aga ilmselt süüde on vale ning seetõttu auto väriseb ka rõvedalt. Järgmiseks tuleb teine jagaja koos töötava hallianduriga ära proovida. Eile sai veel mõned roostes plekid vahetatud ilma roosteta detailide vastu. Stange kinnitused tahaks ka veel vahetamist, kuna need on ka mädad, kuid neid mul endal varudes polnud ja need jäid hetkel vanad. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150120_163451_zps64cd656e.jpg.html][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163451_zps64cd656e.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150120_163515_zps0e4a4adb.jpg.html][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163515_zps0e4a4adb.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150120_163526_zps37e793c8.jpg.html][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163526_zps37e793c8.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150120_163545_zps9d15dc36.jpg.html][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163545_zps9d15dc36.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150120_163601_zps2c06cbd1.jpg.html][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163601_zps2c06cbd1.jpg[/IMG][/URL] Edasi tegelen asjaga juba järgmine nädal ning siis ootab oma järge pooltelje ots: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20150120_162052_zps25d8fcd5.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20150120_162052_zps25d8fcd5.jpg[/IMG][/URL] Sillatala puksidest parem tagumine oli juba silmaga peale vaadates täiesti läbi, teised ilmselt samuti pehmed ja siis ongi üks vahetamine. Õõtsade omad peab ka üle vaatama, kuna tavaliselt lagunevad need ennem kui tala omad. Käigukasti padjad olid ka suht kahtlase välimusega, parem oli väga praguline ning lisaks sellele oli kasti käpas mõra sees. Käpa küljest oli ka summuti vibra leevenduse klamber jalutama läinud. Neid tavalisi käppasid koos selle klambriga peaks olema lademetes, seega peaks uue leidmine koos klambriga suht lihtne olema. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
51.3%
- SQL:
48.7%
]