Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Tänud heade sõnade eest :) Igatahes täna leidsin selle, et miks ta käivitades vahest paukus ja lubas, kuid siiski käima ei läinud. Nimelt 4. ja 3. silindri küünlajuhtmed olid vahetuses. Ise ma neid segi ei ajanud juhtmeid vahetades, kuna just selle vältimiseks vahetasin ma neid ükshaaval - vana ära ja kohe uus asemele. Õige järjekorra koos väga hea joonisega leidsin siit samast foorumist. Järgmisena kontrollisin uuesti sädet ja selle käigus vahetasin küünlad ümber ngk omade vastu. Viimaks panin enda musta pealt täku juhtmed ja lasin veidi laadida. 15 minutit hiljem natuke ketramist ja gaasiga pumpamist aitas masina elule. Seepeale sõitsin sellega kohe estakaadi otsa ära. Sidur tundus hea, seega vähemalt toda ei pea vahetama. Edasi töötas auto tund aega jutti ning mingit pööretega jebimist polnud. Ise kartsin, et sureb äkki jälle 70 kraadi peal ära ja laseb pöörded alla, kuid midagi sellist polnud. Üllatas aga hoopis see, et üks hetk suri maha nii nagu oleks ise võtmest seisma jätnud. Uuesti käivitades esimene kord lubas ja edasi käis tühja. Kui proovisin tunnike hiljem läks kohe naksti käima - täpselt nii nagu peaks. Lasin siis taas mootoril tiksuda ning nii kui temperatuur oli natuke aega 90 peal istunud suri masin taas maha, kuid seekord tõmbas enne seda pöörded väga alla. Proovides uuesti käima panna lubas samuti esimene kord ja edasi käis tühja. Õhtul tuli ka freeser läbi ja pani kaabli külge. 5 viga oli, aga need kustusid pärast seda kui sai koodid kustutatud. Ilmselt tulid nad siis kui erinevaid pistikuid lahti tõmbasin. Igatahes tagasi ei tulnud midagi ning auto töötas arvuti järgi sinna maale, kus mootori temperatuur oli 98 kraadi, sest siis suri ta jälle maha. Proovides uuesti käivitada taas esimene kord lubas ja edasi tühja. Kogu see tegevus ei jätnud aga ühtegi veakoodi. Kas halliandur võib seda jama korraldada? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.1%
- SQL:
60.9%
]