Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Cabrio 2.6 V6 - 1996 - mtaudi/msaudi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] Kui üks päev kuuli ikka kokku laseb, siis tuleb asi ära lõpetada ja teine kord uuesti süveneda. Sai uuesti skeem ette võetud ja süvenetud, kuidas mingi lüliti töötab ja mis olukorras kust kaudu signaalid liiguvad. Viga, miks luuk lukku ei läinud, oli purunenud juhtmetes ja tänu sellele sai ka see tagaluugi lukk vist viga elektriliselt - sai massi otsale plussi peale vms. Lukk hakkas tööle, aga kui katuse panipaiga luuki (edaspidi: katuseluuk) püüdsin avada, siis pani luugi lukk pagasiruumi lukku ja kuna vastusignaal puudus, siis avas uuesti ja katuseluuki ei avanud. Panipaiga luku mikrolüliti vea võimalus sai elimineeritud otseühendustega, mis annaks signaali, et luuk on koguaeg lukus, kuid see ei muutnud midagi. Järgmine loogiline samm oligi siis luuki lukustav mootor. Kuna kogu juhtimine käib massiga, siis kartust, et seal lühist tekitada, suurt ei olnud. Uurisin skeeme ja leidsin sellest mootorist väljuva ja katuse ajusse mineva signaaliotsa, kuhu antakse mass peale, kui luuk on lukus. Sellele juhtmele panin silla massijuhtmest peale, mis annab ajule signaali, et nüüd on lukustatud ja võib katuseluugi avada - voilaa - tööle hakkas. Kõik variandid sai läbi proovitud ja midagi see selles mõtted ei muuda, et kõik töötab ikka nii nagu peab, kuid enam ei tule see signaal läbi mootori. Kahte luuki korraga ikkagi avada ei ole võimalik, kuna pagasiluugi luku mikrolüliti ei pane kogu ahelat ennem üldse töölegi, kui luuk kinni ei ole. Alternatiiv oleks muidugi ka uus mootor osta, kuid 170euri on natuke liiga krõbe summa selleks, et üks signaaliprobleem originaal-lahendusega kõrvaldada. Nüüd on üks katuse aju ka riiulis varuks, kui seal peaks midagi töölepingu lõpetama. P.S. Akende comfort funktsioon on peale neid jeblamisi ja pistikute puhastamisi tööle jäänud - ehk uste sulgemisel lastakse alati aknad kinni :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Cabrio 2.6 V6 - 1996 - mtaudi/msaudi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.8%
- SQL:
72.2%
]