Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - raudx
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: raudx[/i] Tere. Vahepeal uuendan veidi teemat. Auto saanud nii vatti kui hoolt ja seega on kõik tasakaalus :D Praeguseks peaks head ja vead juba enam vähem teada olema ja võimalusel saab ikka nokitsetud. Varsti olemas ka oma pleiss kus rahulikult toimetada saab. Kuigi olen eesmärgipäraselt sooja talve tõttu autot vähe kasutanud, siis üldiselt olen siiski musta pätiga üsna rahul. Olen siiani tehnilise poole hooldamisega tegelenud, sest kere ja plekid heas korras ja kannatab sellega talve ilusti ära sõita. Kerel roostet pole, aga osa kohtades värv maas ning tsink väljas ja mõtlesin, et need kohad esialgu krundiga üle teha, enne kui keretöid saab. Mingi aeg hakkas geneka rihm algul niiske ilmaga ja siis juba päris häirivalt kogu aeg vilisema. Tuli välja vahetada, mis ka tehtud sai. Üks hetk panin tähele, et tagant kostab mingisugust undamist ja tundus, et rattalaager. Keerutasime kõiki rattaid ringi ja üks tagumine laager oli läbi. Kui ratas alt ära sai keeratud ja natuke lammutatud, siis oli selge, et ülemise öötsa puksid on ka ilusti pudrud need võiks ka juba uued panna. Vahetuseks sai välja otsitud FAG laager ja orignaal puksid. Originaalid küll veidi kallimad, aga läksid need. Peaks teise poole puksid ka millagi ära vahetama. Pildil ka üks plastikdetail, mida tükk aega otsinud olin. Proovin varsti ka nimekirja tehtud töödest kokku panna. [img]https://www.upload.ee/image/6674605/IMG_1983.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6674606/IMG_1984.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6674607/IMG_1986.jpg[/img] Eelmine nädal oli parajat külma ja käisin rajal külksi laskmas. Esimene talv quattroga - manuaal, kerge rool ning veel mõned asjad teevad kokku päris hea kombinatsiooni. Tänud ka fotograafile kes tol päeval seal toimetas oli :cool: [img]https://www.upload.ee/image/6674631/15.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6674632/2.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6674633/16.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - raudx
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
18.4%
- SQL:
81.6%
]