Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - raudx (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 15618)
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.16 11:08 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - raudx



Tere,

Kuna lund on veidi vähemaks jäänud ja seega aega veidi rohkem, siis teen oma talvemasinast teema.
Soov oli kindlasti nelivedu saada ja seega pidi autoks suht kindlasti Audi olema. Et selles veenduda proovisin igaks juhuks ka teisi nelikveolisi marke.
Lõpuks jäi õnnelikuks valituks B4 quattro ja boonuseks sai kindlasti diffrilukk, sest "sõbral kunagi oli diffrilukuga 90 quattro ja see oli päris ägev."
Käisin paar korda vaatamas ning kokkuvõttes tundus mõistlik valik. Ja nii ma saingi päris oma Audi 80-ne.

https://www.upload.ee/image/6363222/IMG_1455_1.jpg

Algul töristasin prooviks veidi niisama, et autost aimu saada. Sõites oli salongis päris kõva vingu-bensu lõhn. Päris täpselt aru ei saanud, sest vana auto ka ikka. Peale tankimist viskas ka bensukat salongi ja mõtlesin, et ju see ikka vanemate autode omapära on, et igasugu lõhnad üleval. Veidi kahtlema pani mind kütusekulu, sest isegi peale pikemaid otsasid oli kulu võrreldes foorumist ja mujalt saadud info põhjal päris kõrge. Esimesena torkas pähe, et mõni andur, õhulugeja vms rikkis, aga mootor käis normaalselt. Peale mootori lähemat uurimist selgus, et pihustite vahelt pressib bensiini välja ja plokk on pealt märg ning arvatavasti tuleb tihendite vahetus esimesena ette võtta. Vahetasin pihustipea tihendid, sest vanad olid päris kandilised. Lisaks veel uus sisselaske tihend ja detonatsiooniandur, sest see oli üldse puudu ja muud nipet-näpet.

Bensiini täis - pole ime, et salong mõnusat bensukat täis oli :)

https://www.upload.ee/image/6363223/IMG_1463.jpg

Ühel toredal päeval peale järjekordset proovisõitu auto enam käima ei läinud. Sai lõpuks otsapidi bensupaagi ja pumbani välja jõutud.
Paagi põhjast tuli välja näiteks üks toruklamber ja üks üleliigne plastikust torujupp ujus seal niisama ringi :D

https://www.upload.ee/image/6363225/IMG_1502.jpg

https://www.upload.ee/image/6363224/IMG_1500_1.jpg

Esimese lume saabudes sai lastud veidi süüdet ja muud õigemaks keerata. Nüüd on näiteks madalatel pööretel rohkem jõudu.
Kui läbisõidunäidik 300000 ette keris, siis juhtus nagu nõiaväel selline lugu, et õhtul poes käies ;) ilmus eikusagilt lume alt äärekivi ja väänas esimese õõtsa täitsa kõveraks. Auto omal jõul sealt enam koju ei sõitnud. Ilmselgelt tahab veel veidi harjutamist.

https://www.upload.ee/image/6363226/IMG_1534_1.jpg

https://www.upload.ee/image/6363227/IMG_1536_1.jpg


Kui juba õõtsa vahetuseks läks ja auto nagunii tõstukil oli, siis oli mugav ka uus roolilati tolmukate panna ja jahutusvedeliku leke kõrvaldada.
Nüüd vaja veel sillastendi ja lund :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 19.11.16 12:39 Tsiteeri


Täitsa lahe B4, kust selliseid leitakse? Müügis ju pole eriti B4q'sid. Mul õnneks ka üks talveks olemas, küll 110kw mootoriga.
Ps, kui liigud igapäevaselt, tee kindlustus ka ära ;)

Edu igatahes, jälgin huviga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 19.11.16 14:01 Tsiteeri


Isegi mõtlen, et kuskohast neid leitakse. Juba ammu olen Mõistliku hinnaga quattrot otsinud, kuid alati on nii läinud, et kui finantsi on, pole ühtki müügis, ja kui finantsi enam ei ole, siis jälle vilksab mõni müüki. :) Auto paistab muidu igati vinks-vonks. Muretuid kilomeetreid sellega. ;)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 19.11.16 18:10 Tsiteeri


B2,B3,B4 kerega quattroid liigub tõesti suht vähe, aga ostjaid ka napib. Siin on pikalt olnud müügil mõned isendid, mida pole tahetud. Pigem asi selles,et soovitakse kõvati alla turuhinna autot:D

Edu autoga, tundub asjalik isend olema.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 19.11.16 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
B2,B3,B4 kerega quattroid liigub tõesti suht vähe, aga ostjaid ka napib. Siin on pikalt olnud müügil mõned isendid, mida pole tahetud. Pigem asi selles,et soovitakse kõvati alla turuhinna autot:D

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/09/40/ac/0940ac0173c83e6f7b851061e1c93842.png

See on jah viimane B kere quattro, kus juhiks oled sina. Mida uuemaks, seda rohkem juhib auto sind :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.16 17:56 Tsiteeri


See auto sõidab tõesti sinna kuhu rool on keeratud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 20.11.16 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
B2,B3,B4 kerega quattroid liigub tõesti suht vähe, aga ostjaid ka napib. Siin on pikalt olnud müügil mõned isendid, mida pole tahetud. Pigem asi selles,et soovitakse kõvati alla turuhinna autot:D

Edu autoga, tundub asjalik isend olema.


Ainus probleem pole see, et otsitakse alla turuhinna. Pigem isegi suurem probleem on see, et kui juba tagarattad veavad, siis pill kohe 1.5k€ ligi, mis sest, et tegu täieliku raipega. No nii hinnas nad ka olla ei saa.(rapetest siis)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 20.11.16 22:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3

Ainus probleem pole see, et otsitakse alla turuhinna. Pigem isegi suurem probleem on see, et kui juba tagarattad veavad, siis pill kohe 1.5k€ ligi, mis sest, et tegu täieliku raipega. No nii hinnas nad ka olla ei saa.(rapetest siis)

Tehnika maksab. Ülejäänu on ju kõik tehtav ja sätitav. Kui on isu siis leiab ka selle mõnesaja euri lisaks.
Auto omanikule edu ja muretuid kilomeetreid.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 21.11.16 09:50 Tsiteeri


Ei ole see tehnika ka seal nii kallis midagi. Ise q teha tuleb odavam, kui q osta, see on selge. Paber ka niipalju ei maksa ju(neliveo märge passis), kuigi selle eest küsitakse ulme pappi.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.17 19:00 Tsiteeri


Vahepeal leiab aega ka, et teemat täiendada.

https://www.upload.ee/image/6532460/IMG_1660.jpg

Üks päev enne korraliku ilma vaatasin igaks juhuks auto alla ja nägin õli.
Läks tõstukile ja selgus, et terve põhi õline.
Eest käigukasti simmeri vahelt korralikult lödistanud ja taga reduktori vahelt samamoodi.
Arvatavasti sai õigel ajal jaole, sest see oli seest suht kuiv.
Igasugu liikuvaid osasid vaja ikka vahetada ja tuleb silma peal hoida.

https://www.upload.ee/image/6532581/IMG_1817.jpg https://www.upload.ee/image/6532583/IMG_1818.jpg

https://www.upload.ee/image/6532467/IMG_1819.jpg

Vahetatud ja remonditud seekord:

käigukasti ja mootori padjad
käigkuasti hoova simmer
taga diffril simmerid värgid
diffrile uus õli
jne


Vahepeal võib seda nuppu ka vajutada :)


https://www.upload.ee/image/6532468/IMG_1624.jpg


Abilisega

https://www.upload.ee/image/6363230/IMG_1569_1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.17 20:27 Tsiteeri


Hea on hoolsa omaniku teemat lugeda :) Edu masinaga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.17 17:39 Tsiteeri


Tere. Vahepeal uuendan veidi teemat. Auto saanud nii vatti kui hoolt ja seega on kõik tasakaalus :D Praeguseks peaks head ja vead juba enam vähem teada olema ja võimalusel saab ikka nokitsetud. Varsti olemas ka oma pleiss kus rahulikult toimetada saab. Kuigi olen eesmärgipäraselt sooja talve tõttu autot vähe kasutanud, siis üldiselt olen siiski musta pätiga üsna rahul.

Olen siiani tehnilise poole hooldamisega tegelenud, sest kere ja plekid heas korras ja kannatab sellega talve ilusti ära sõita. Kerel roostet pole, aga osa kohtades värv maas ning tsink väljas ja mõtlesin, et need kohad esialgu krundiga üle teha, enne kui keretöid saab.

Mingi aeg hakkas geneka rihm algul niiske ilmaga ja siis juba päris häirivalt kogu aeg vilisema. Tuli välja vahetada, mis ka tehtud sai.

Üks hetk panin tähele, et tagant kostab mingisugust undamist ja tundus, et rattalaager. Keerutasime kõiki rattaid ringi ja üks tagumine laager oli läbi. Kui ratas alt ära sai keeratud ja natuke lammutatud, siis oli selge, et ülemise öötsa puksid on ka ilusti pudrud need võiks ka juba uued panna. Vahetuseks sai välja otsitud FAG laager ja orignaal puksid. Originaalid küll veidi kallimad, aga läksid need. Peaks teise poole puksid ka millagi ära vahetama. Pildil ka üks plastikdetail, mida tükk aega otsinud olin. Proovin varsti ka nimekirja tehtud töödest kokku panna.

https://www.upload.ee/image/6674605/IMG_1983.jpg


https://www.upload.ee/image/6674606/IMG_1984.jpg


https://www.upload.ee/image/6674607/IMG_1986.jpg



Eelmine nädal oli parajat külma ja käisin rajal külksi laskmas. Esimene talv quattroga - manuaal, kerge rool ning veel mõned asjad teevad kokku päris hea kombinatsiooni. Tänud ka fotograafile kes tol päeval seal toimetas oli :cool:


https://www.upload.ee/image/6674631/15.jpg


https://www.upload.ee/image/6674632/2.jpg


https://www.upload.ee/image/6674633/16.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.17 12:05 Tsiteeri


Väike mure ka. Nimelt käima läheb poolest pöördest, aga vahel peale lühikest sõitu ja umbes 15 minutilist pausi tahab natuke rohkem käiamist saada Käivitub küll ilma tõrgeteta, aga mootor puterdab. Näiteks natuke kohapeal tuuritades või sõitma hakates hakkab üsna pea kohe jälle normaalselt käima. Vahel teeb seda trikki vahel mitte.

Uurisin siin teemadest, et viga võib olla näiteks selles, et mõni pihusti võib tilkuma jääda. Või on äkki mõni andur saba andmas? Temp. andur nagu töötaks, sest kellade seier toimetab ilusti ja ka vent töötab? Eks peab lähemalt uurima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 15.02.17 12:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raudx
Väike mure ka. Nimelt käima läheb poolest pöördest, aga vahel peale lühikest sõitu ja umbes 15 minutilist pausi tahab natuke rohkem käiamist saada Käivitub küll ilma tõrgeteta, aga mootor puterdab. Näiteks natuke kohapeal tuuritades või sõitma hakates hakkab üsna pea kohe jälle normaalselt käima. Vahel teeb seda trikki vahel mitte.

Uurisin siin teemadest, et viga võib olla näiteks selles, et mõni pihusti võib tilkuma jääda. Või on äkki mõni andur saba andmas? Temp. andur nagu töötaks, sest kellade seier toimetab ilusti ja ka vent töötab? Eks peab lähemalt uurima.


Kelladel, ventikal ja mootori juhtajul eraldi andurid.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 15.02.17 16:53 Tsiteeri


Aju temp anduri pistikul on 2 pini.
Võta pistik maha ja mööda mõlemat pinni eraldi mootori massiga, takistus peab olema 200 oomi kandis ja mõlemal võrdne enamvähem mööda ikka nii et mootor soe.
Üks pin regullib pritset ja teine süütenurka, täpselt ei mäleta kumb kumba, aga võrdsed peavad olema.
PS. Kui asud Tallinnas või lähiümbruses siis oleks pakkuda kindlalt töökorras andurit, töökorras 100%.
Proovimiseks või kui sul ongi nahkas siis saab kaubale kah.
Aga masin paistab ikka väga ilus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.17 17:38 Tsiteeri


Heijou. Q on jälle hoolt saanud.
Üks hetk hakkas eest vasakult hakkas imelikku raginat kostma.
Lootsin, et midagi käib lihtaslt kuskile vastu või on mingi poritükk mõne liikuva osa vahel.
Tõstsin auto üles ja tundus, et peab siiski esimese rattalaagri laskma ära vahetada.
Mul oli puht juhuslikult üks rattalaager olemas ja sai kiirelt asja korda.

Meenus ka, et salongiõhu filter oli juba talvel millalgi vaadates vahetust vajav.
Kui juba filtrit nagunii ostma läksin, siis said ka suvekad uued läikivad rattapoldid.


https://www.upload.ee/image/6807631/IMG_2100.JPG

See käivituse mure sooja mootoriga ununes kuni soojalt jälle käiama pidi. Sõites puterdas ka veidi.
Õnneks oli mul tester kaasas ja jätsin auto koos mootoriga suvalises kohas seisma mõõtsin selle pealmise anduri takistust ja tulemus selline:


https://www.upload.ee/image/6807632/IMG_2097.jpg https://www.upload.ee/image/6807633/IMG_2104.jpg

Veidi jahtunud mootoriga oli mõlemal pinil takistus veidi üle 400, üsna külma mootoriga umbes 600 ja sooja mootoriga umbes 175
Kui mootor töötas ja pistiku tagant ära võtsin, siis pöörded langesid veidi, aga üsna vähe.

Kas andur tõenäoliselt tuksis? Mõjutab see küttekulu ka? Netist otsides võib igasugu diagnoose panna ja seega loodan, et asi lihtsalt selles anduris :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.17 19:59 Tsiteeri


Andur siiski korras ja peab vist pihustid üle vaatama. Õli on aeg ajalt ka tulnud juurde valada kuigi lekked puuduvad. Tõenäoliselt klapisääre tihendid. Ju siis tuleb see tegemine ka ette võtta :D

Üks mure seoses veermikuga. Nimelt panin suvekad alla ja eest väljast sööb rehve. Parkimiskohalt välja sõites ja kui rattad on välja keeratud siis on tunda ja kuulda, et viskab veidi ja rehvid väljast kulunud. Ei tahaks enne slikke uute vastu välja vahetada kui see mure murtud. Praegu all 205-55 16tolli. Oskab keegi ehk nõu anda, milles asi võib olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.17 06:43 Tsiteeri


Või lihtsalt sild paigast, sööb rehvi ja tänu sellele rehv äärest juba ümar ja viskabki 😀


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.17 09:26 Tsiteeri


Seal ei anna miskit paigast vist olla peale kokku, lahku jooksu, kui sild ise kõver pole.? Ei usu, et keegi amordi alumist kinnitust regullitavaks teinud on :)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.04.17 09:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raudx
Andur siiski korras ja peab vist pihustid üle vaatama.


K-Jeti remondimanuaalid soovitavad enne kontrollida CO-d. Kui kuumalt käima ei taha minna...
Seda saab ju suvalises ÜV punktis lasta a`la 5€ või pari õlle eest teha. Ja vajadusel pisut 3mm pika kuuskandiga pisut korrigeerida. Kui regullile ei allu - on söötur juba liiga kulunud.

Aga kui see on paigas, siis, jah, pihustid välja, anumatesse ja testida, kas on tihedad või mitte. Tilkuda ei tohi.
See nende väljavõtmine ja kontroll on muidugi paras k..pp ja harutamine.
Pihusti tihendid osta kah igaks juhuks enne ära. (need ei maksa midagi)

Kui pihustid on ka head ja korras, siis edasi juba külmakävituspihusti (sellel võid soojalt juba praegu pistiku tagant võtta ja vaadata, kuidas siis käivitub), mõõteklapi algasend, töörõhk jne.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 14.04.17 00:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Seal ei anna miskit paigast vist olla peale kokku, lahku jooksu, kui sild ise kõver pole.? Ei usu, et keegi amordi alumist kinnitust regullitavaks teinud on :)


Tegelikult saab rattakallet püstaku ja käändmiku vahelistest poltidest ikka üsna palju muuta ning šarniiri saab samuti õõtsa küljes liigutada ca 2cm.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.17 08:12 Tsiteeri


Õigus jah, see mul meelest, pole ammu lammutanud 80 silda. ;)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.17 11:10 Tsiteeri


Sild paigas ja sellega nüüd korras :) Nüüd tuleb mootorisse sukelduda ja esiteks heitgaaside leke kõrvaldada, tihendeid vahetada ja igaks juhuks ka pihustid üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.17 13:46 Tsiteeri


Natuke tegemistest ka. Nimelt sai vana esistange ilma üldse midagi kruvimata eest ära tõmmata, puudu olid alusmised võred ja oli veidi lapitud. Vastu talve ei hakanud igaks juhuks uut stanget otsima. Nüüd aga otsisin ja leidsin foorumist korralikuma. Uut katuseluugi mootorit oli ka vaja, ning see on ka nüüdseks ka kruvitud ja luuk toimib peaaegu nagu peab :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raudx
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.17 13:56 Tsiteeri


Olin ammu plaaninud natukene värviparandusi teha ja mõtlesin, et nikin nakin lihvin lakin siit sealt, aga spreidega polnud tulemusega rahul ja nüüdseks on endalegi märkamatult tükk tüki haaval auto lahti võetud. Üllatusi on ja ei ole.
Taga rattakoobastes on seis hea ja sama tundub ka mujal olevat. Mõned kohad tuleb siiski roostevastasega ja vaha/mastiksiga üle teha ning vanad poldid, kinnitused ja muud asjad korralike vastu vahetada.
Kõige suurem töö tundub minu jaoks hetkel olevat pindade ettevalmistus värvitöödeks: ukseplekid (uksed kõik eest ära), kapott (jääb külge), tagatiivad, katuseluuk. Stanged ka. Loodan, et õnnestub esiklaasi kohal olevad roostetäpid nii ära teha, et klaasi eest ära ei peaks võtma. Hetkel igatahes seis selline:D

https://www.upload.ee/image/7394530/IMG-0344.jpg

Kui kellelgi kapotialust katet vaja on, siis parempoolne on üle.

https://www.upload.ee/image/7394535/IMG-0291.jpg ;)

https://www.upload.ee/image/7394529/IMG-03556.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 73.8% - SQL: 26.2%]