Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - raudx
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: raudx[/i] Tere, Kuna lund on veidi vähemaks jäänud ja seega aega veidi rohkem, siis teen oma talvemasinast teema. Soov oli kindlasti nelivedu saada ja seega pidi autoks suht kindlasti Audi olema. Et selles veenduda proovisin igaks juhuks ka teisi nelikveolisi marke. Lõpuks jäi õnnelikuks valituks B4 quattro ja boonuseks sai kindlasti diffrilukk, sest "sõbral kunagi oli diffrilukuga 90 quattro ja see oli päris ägev." Käisin paar korda vaatamas ning kokkuvõttes tundus mõistlik valik. Ja nii ma saingi päris oma Audi 80-ne. [img]https://www.upload.ee/image/6363222/IMG_1455_1.jpg[/img] Algul töristasin prooviks veidi niisama, et autost aimu saada. Sõites oli salongis päris kõva vingu-bensu lõhn. Päris täpselt aru ei saanud, sest vana auto ka ikka. Peale tankimist viskas ka bensukat salongi ja mõtlesin, et ju see ikka vanemate autode omapära on, et igasugu lõhnad üleval. Veidi kahtlema pani mind kütusekulu, sest isegi peale pikemaid otsasid oli kulu võrreldes foorumist ja mujalt saadud info põhjal päris kõrge. Esimesena torkas pähe, et mõni andur, õhulugeja vms rikkis, aga mootor käis normaalselt. Peale mootori lähemat uurimist selgus, et pihustite vahelt pressib bensiini välja ja plokk on pealt märg ning arvatavasti tuleb tihendite vahetus esimesena ette võtta. Vahetasin pihustipea tihendid, sest vanad olid päris kandilised. Lisaks veel uus sisselaske tihend ja detonatsiooniandur, sest see oli üldse puudu ja muud nipet-näpet. Bensiini täis - pole ime, et salong mõnusat bensukat täis oli :) [img]https://www.upload.ee/image/6363223/IMG_1463.jpg[/img] Ühel toredal päeval peale järjekordset proovisõitu auto enam käima ei läinud. Sai lõpuks otsapidi bensupaagi ja pumbani välja jõutud. Paagi põhjast tuli välja näiteks üks toruklamber ja üks üleliigne plastikust torujupp ujus seal niisama ringi :D [img]https://www.upload.ee/image/6363225/IMG_1502.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6363224/IMG_1500_1.jpg[/img] Esimese lume saabudes sai lastud veidi süüdet ja muud õigemaks keerata. Nüüd on näiteks madalatel pööretel rohkem jõudu. Kui läbisõidunäidik 300000 ette keris, siis juhtus nagu nõiaväel selline lugu, et õhtul poes käies ;) ilmus eikusagilt lume alt äärekivi ja väänas esimese õõtsa täitsa kõveraks. Auto omal jõul sealt enam koju ei sõitnud. Ilmselgelt tahab veel veidi harjutamist. [img]https://www.upload.ee/image/6363226/IMG_1534_1.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6363227/IMG_1536_1.jpg[/img] Kui juba õõtsa vahetuseks läks ja auto nagunii tõstukil oli, siis oli mugav ka uus roolilati tolmukate panna ja jahutusvedeliku leke kõrvaldada. Nüüd vaja veel sillastendi ja lund :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - raudx
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
18.1%
- SQL:
81.9%
]