Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A6 C6 3,0TFSI quattro 213kw - 2009 - HangOver
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: raivo[/i] Mul oli mõned aastad volvo v60 (132kw bensiin esivedu automaat), sellga pidi üsna tagasihoidlikult startima, kippus ka ratas väga kergelt libistama. S80 ja XC60 on oma iseloomult üsna erinevad. Kui S80 meenutab pigem XC70-t (ehk siis suur ja rahulik laev, mugavasti õõtsub ja hea kulgeda) siis XC60 meenutab pigem V60-t ehk siis on sportlikum ja natuke enam provotseerib sind kui S80. Ehk siis üks on juba nagu täisealine siis teine on veel vistrikud näos :) Aga sõita saab mõlemaga väga edukalt. Soe soovitus on ka ikka püüda 4wd-d, volvol ju ka haldex ning erilist küttekulu kasvu seetõttu pole karta. See 158kw on öko igast otsast. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A6 C6 3,0TFSI quattro 213kw - 2009 - HangOver
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
25.2%
- SQL:
74.8%
]