Lehekülgi: 1 2 3 .. 10 |
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 14.03.13 22:32
|
|
|
A6 C6 3,0TFSI quattro 213kw - 2009 - HangOver
Sai siis sammuke turbomootorite maailmas edasi astutud ja selline masin ligi võetud, pika otsimise järel. Jahtisin Avanti, aga sain hoopis sedaani
kuna ei olnud minu soovile vastavat isendit. Samas on sedaan ikka palju vaiksem kui Avant. Mootori modifikatsioon ei ole just väga levinud selle
aastaarvu masinatel. Proovitud sai ka eelnevalt Allroadi 3,0TDI 176kw 2009, aga no ei olnud see mida hing ihaldaks.
Esimene masin ka minu jaoks millel on peal tehase Webasto ja mis on igati kiiduväärt abivahend meie jahedas ja niiskes kliimas.
Autol on adaptiivne vedrustus, must sisu, S-line stiilis nahkistmed, must lagi.
Mootorist täpsemalt siin http://www.s4-mtm.com/images/925803_3.0V6TFSIengine.pdf
Samade näitajatega autost on keegi tark ka päris hea artikli kirjutanud.
http://www.autoleht.ee/testid/uus?id=7407
PRCode: 0G7 = Tiptronic
PRCode: 0JZ = Without determination of weight categoryfor front axle
PRCode: 0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
PRCode: 1BK = 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
PRCode: 1KW = Disc brakes rear
PRCode: 1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
PRCode: 1SA = Without additional engine guard
PRCode: 1X1 = Four wheel drive
PRCode: 1ZL = Disc brakes front
PRCode: 2K1 = Reinforced bumpers
PRCode: 2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
PRCode: 3FA = Without roof insert (standard roof)
PRCode: 3L3 = Manual height adjustment for front seats
PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding
PRCode: 3Y0 = Without roll-up sun screen
PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking
PRCode: 4KF = Side windows in heat-insulating glass from B-pillar and rear window dark tinted
PRCode: 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
PRCode: 4X4 = Side air bag front and rear with curtain air bag
PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
PRCode: 5TD = Decorative aluminum inserts
PRCode: 6TS = Right exterior mirror: aspherical large viewing field
PRCode: 6XK = Exterior mirrors: automatically dimming electrically foldable/adjustable/heated
PRCode: 7K6 = Flat tire indicator
PRCode: 7MG = Emission standard EU5
PRCode: 7T6 = Navigation system (MID)
PRCode: 7X4 = Park distance control front and rear
PRCode: 8BP = Bi-functional headlight with gas discharge lamp
PRCode: 8GV = Alternator 180 A
PRCode: 8Q6 = Headlight-range adjustment automatic/ dynamic with fixed and dynamic bending light(AFS 2)
PRCode: 8Z5 = Not hot country
PRCode: 9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control
PRCode: C9X = Alloy wheels 7.5J x 17
PRCode: D12 = 6-cyl. gasoline eng. 3.0 l/213 kW (24V) TFSI homogeneous Base engine is TC6/TM8/TE9
PRCode: E0A = No special edition
PRCode: F0A = No special purpose vehicle standard equipment
PRCode: J0B = 520 A (92 Ah) battery
PRCode: Q1D = Sports front seats
PRCode: S3G = Vehicles with special conversion/ installation
PRCode: TC6 = 6-cylinder gasoline engine 3 L unit 06E.C
PRCode: U2A = Instrument insert with km/h speedometer radio-controlled clock tachometer and trip odometer
PRCode: X0A = National sales program Germany
. Ainus asi mille üle hetkel kurdaksin on bi-xenonid mis on ikka üpris lahja valgusjõuga, võrreldes eelmise masina A6 C6 tavalise H7-ga.
Mõned pildid ka.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 15.03.13 05:57
|
|
|
Aiii, kui hea. See mootor on seal üks mõnus "lisa"
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.13 11:48
|
|
|
Kena isend ja kindlasti rohkelt sõidurõõmu pakkuv...Kui aega millalgi, vaata palju kompu näitab maanteel 100ga sõites, endalgi kaugemas tulevikus
plaan midagi sellist, kuigi see keremudel jääb nö vahele.
|
|
|
R.U
huviline
Registreerunud 29.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.13 14:55
|
|
|
Väga tiptop masin!
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 16.03.13 21:01
|
|
|
Oskab keegi öelda mis funksioon on esilaternates seesmistel tuledel kus tavalaternatel pargid asuvad. Omal bi-xenon ja mina ei ole neid põlema saanud
kuigi pirnid korras. Tavaliselt vist asendavad need kuni -2009 päevasõidutulesid nagu liikluses olen märganud.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Olts79
huviline
Registreerunud 05.01.13
Asukoht: Soome Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 2010 a. 3.0td
|
postitati 17.03.13 07:01
|
|
|
Need sisemised tuled peaks olema nn. kurvituled.
Keerad rooli vasakule ,läheb vasak tuli põlema.
Keerad paremale, läheb parem tuli põlema.
Enda autol on vähemalt nii.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.03.13 07:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Olts79
Need sisemised tuled peaks olema nn. kurvituled.
Keerad rooli vasakule ,läheb vasak tuli põlema.
Keerad paremale, läheb parem tuli põlema.
Enda autol on vähemalt nii. |
No see on see pöörde abi vast, mis toimib päris madalatel kiirustel (nagu pea kõigil uuemapoolsetel VAG masinatel), päris nn kurvituled rakenduvad
tõenäoliselt alles teatud kiirusest alates ja keeravad siiski lähituled, kui selline funktsioon olemas.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 17.03.13 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Olts79
Need sisemised tuled peaks olema nn. kurvituled.
Keerad rooli vasakule ,läheb vasak tuli põlema.
Keerad paremale, läheb parem tuli põlema.
Enda autol on vähemalt nii. |
Ok, olen märganud jah, et läheb valgemaks väiksel kiirusel rooli pöörde suunas keerates, aga arvasin, et rakenduvad alumised udukad.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.03.13 11:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Tsitaat: | Algselt postitas: Olts79
Need sisemised tuled peaks olema nn. kurvituled.
Keerad rooli vasakule ,läheb vasak tuli põlema.
Keerad paremale, läheb parem tuli põlema.
Enda autol on vähemalt nii. |
Ok, olen märganud jah, et läheb valgemaks väiksel kiirusel rooli pöörde suunas keerates, aga arvasin, et rakenduvad alumised udukad.
|
Aga kas päris kurvituled ka on?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 17.03.13 12:05
|
|
|
Ei oskagi öelda, sest ei ole pimedas maanteele veel sattunud.
Kas siit loeb midagi välja?
8Q6 = Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with fixed and dynamic bending light(AFS 2)
Sellelt lingilt pärineb info http://igorweb.org/equidec/default.aspx
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.13 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Oskab keegi öelda mis funksioon on esilaternates seesmistel tuledel kus tavalaternatel pargid asuvad. Omal bi-xenon ja mina ei ole neid põlema saanud
kuigi pirnid korras. Tavaliselt vist asendavad need kuni -2009 päevasõidutulesid nagu liikluses olen märganud. |
Ise olen need tööle saanud vaid kaugtulede "vilgutamisega", siis kui kangi enda poole surud. Muul ajal offline asendis kahjuks:S võiksid rakenduda
koos kaugtuledega, siis ööelu läheks kordades paremaks.
|
|
|
Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 18.03.13 09:57
|
|
|
Vilgutamiseks... Kaugtuledega ühendamiseks ei ole vist ühe õlle töö. Aga
eks ta vist ole turvalisuse kaalutlustel. Kui kasutad maanteel pimedal ajal, siis ei unusta peale kui käega all pead hoidma vms.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 19.03.13 12:19
|
|
|
Keegi tark oskab öelda kuidas saab "teha" nii, et sõidu ajal ka lapsed DVD -d näiteks saaksid vaadata ees ekraanilt. See lülitab ohutuse
kaalutlustel ennast pildituks kui auto sõidab.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.13 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Keegi tark oskab öelda kuidas saab "teha" nii, et sõidu ajal ka lapsed DVD -d näiteks saaksid vaadata ees ekraanilt. See lülitab ohutuse
kaalutlustel ennast pildituks kui auto sõidab. |
Selle kohta oli siin foorumis ka kuskil teema. Otsides vast leiad üles.
//edit: Midagi asjaliku seal polnud, kuid saad inimesed, kes seda ise teinud: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=120931&page=1&highlight=dvd#pid627124
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 21.03.13 23:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Kena isend ja kindlasti rohkelt sõidurõõmu pakkuv...Kui aega millalgi, vaata palju kompu näitab maanteel 100ga sõites, endalgi kaugemas tulevikus
plaan midagi sellist, kuigi see keremudel jääb nö vahele. |
Midagi sellist http://www.youtube.com/watch?v=yR4TohVoGaE&feature=youtu.be täpsemalt kütusekulu teemas.
Kui rahulikult 100% asja võtta, siis saaks linnas ka 12-12,5L/100km kätte arvan. See jääks juba mu eelmise masinaga 2,0TFSI samasse auku.
Ma sõitsin muidugi esimesed 100km konditsioneeriga enne kui avastasin, et see tuli põles paneelil ja see oli küll ulme mis kütet läks 16l/100km. Ma
arvasin, et kui põleb siis väljas AC.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.03.13 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Kena isend ja kindlasti rohkelt sõidurõõmu pakkuv...Kui aega millalgi, vaata palju kompu näitab maanteel 100ga sõites, endalgi kaugemas tulevikus
plaan midagi sellist, kuigi see keremudel jääb nö vahele. |
Midagi sellist http://www.youtube.com/watch?v=yR4TohVoGaE&feature=youtu.be täpsemalt kütusekulu teemas.
Kui rahulikult 100% asja võtta, siis saaks linnas ka 12-12,5L/100km kätte arvan. See jääks juba mu eelmise masinaga 2,0TFSI samasse auku.
Ma sõitsin muidugi esimesed 100km konditsioneeriga enne kui avastasin, et see tuli põles paneelil ja see oli küll ulme mis kütet läks 16l/100km. Ma
arvasin, et kui põleb siis väljas AC. |
Praeguse ilmaga paneb kondi sisse? Muidu jah peab vaatama, et mis on nupu nimi, põlemine näitab, et on "ON" asendis, aga kui nupu nimi on "AC
OFF", siis tähendabki põlemine väljas olekut jne.
Mil määral muidu kompu näit ka tõele vastab? Kui enamvähem õige, siis täitsa head tulemused, mul endal "mitte audi" ja mitte quattro, aga ka 3,0 v6
bens mootor (aut kast) ja maanteel on paarisaja km keskmiseks ka 6,8 saadud, pole need kaasaegsemad suured bensukad janused midagi
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.13 07:30
|
|
|
Väga ökonoomne tundub olevat ikka. 3.0 TDI võtab peaaegu sama palju.
|
|
|
Tonx
huviline
Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: G31 540; Tucson AWD
|
postitati 22.03.13 08:38
|
|
|
Eem, kumb on öko? Lexus v TFSI?
Köis kaasas. Helista
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.03.13 08:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tonx
Eem, kumb on öko? Lexus v TFSI? |
Mõlemad, sest audi on ju quattro!
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.13 08:59
|
|
|
Audi ja Lexus ka muidugi, aga pidasin eelkõige teemas olevat masinat silmas
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 22.03.13 16:27
|
|
|
Selliste miinustega konditsioneer küll ei tööta. Süsteem lülitab teda välja +5 peal vist. Sõltumatu kas nupp põleb või ei. Nii, et see 16l/100km
täitsa ok.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 23.03.13 01:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: igozavr
Selliste miinustega konditsioneer küll ei tööta. Süsteem lülitab teda välja +5 peal vist. Sõltumatu kas nupp põleb või ei. Nii, et see 16l/100km
täitsa ok. |
No täna sain linnas 35km maha kruiisides kompule ka 12,5l/100km keskmiseks. Pensionäride sõidustiiliga ja korralikult "kollaste" fooride taga on see
ikkagi täiesti võimalik kuigi suht piinarikas
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 10 |