Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 1.8T sedaan - 1997 - maikl369
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: maikl369[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Elektrilise poole pealt vaadatuna: Kui lambda korras, siis suure tõenäosusega õhulugeja. Ajaga läheb see läbi ning signaal kukub. Lambdaga keeratakse segu paika (rikkamaks) madala koormuse all... Motronicu sees on konstant, mis määrab maksimaalse korrektsiooni closed-loop re˛iimis. Antud puhul on viga selles, et closed-loop korrektsioon on liiga suur, ehk siis kas näitab lambda kogu aeg lahjat segu (lambda tuksis) või on õhulugeja signaal madalam, kui peaks olema ning loetud õhu hulk ei ole korrektne, mõlemal juhul lisatakse kütust (korrutatakse konstandiga läbi pihustusaega), kuni maksimaalse korrektsiooni konstandini. Kui 14.7 segu saamiseks on vaja korrutada pihustusaega suurema arvuga, kui maksimaalselt määratud, antakse see viga. Väide, et temp. andur midagi mõjutab on jama, selle pärast, et kui Coolant Temp kütuse korrektuur on sees, siis jookseb aju open-loop, ehk siis lambda kontrolli ei ole. Mehaanilise poole pealt vaadatuna: Kui kütuserõhk on liiga väike, siis võib täpselt samamoodi see viga tulla. Samuti, kui sisselaskesse satub kuskilt lisaõhku peale õhulugejat, mida ei loeta, muutub segu lahjaks. Ma alustaks mehaanilise poole kontrolliga - kütuserõhk üle mõõta ja sisselase survestada. Kui mehaaniline pool on välistatud, siis läheks andurite kallale. [/quote] Aitähh väga abistava juttu eest. Millega seda kütuse rõhku kontrollida? Ja küsiks kuidas survestada sisselase? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 1.8T sedaan - 1997 - maikl369
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
26.7%
- SQL:
73.3%
]