Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 15.07.10 22:21
|
|
|
Fotoalbumist ei saa nii otse pilti copyda.
Pead pildi peal panema parema klõpsu ja alt Omadused/Properties ja sealt Asukoht (pikk pildi aadress copy tervelt) siis saad.
Masin tundub suht korralik olema ja polegi enne teadnud, et B4l saab istmeid alla lasta, C4l ei saa vist (?).
A6te tahaks omalegi
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 15.07.10 22:29
|
|
|
Siis ostsingi enale Audi A6 1.8T 110kw 1997.aasta
Ostmise kuupäev oli 2009.aasta
Läbisõit oli sellel autol ostes 195000km ja nüüd 209000km
Selle auto ma valisin sellepärast,et se on juba piisavalt ruumikas ja kannatab möödasõite teha.
Pole kunagi veel hätta jäänud.
Küttusekulu on kõikuv.Sõidan üksi vahest + tüdruk siis on küttusekulu ~8l/100km
Kui autos on juba nt 5 resijat siis küttusekulu tõuseb 10l/100km peale...
Se on muidugi keskmine...Sest 50% linna 50% asula
Ühesasjas kahetsen,et kere liiga vähe uurisin ostul.
Ja nüüd on se aeg kus kere käest liiga ära läinud.
Tuli mõtte kähku enne talve auto korda teha ja hakkasingi tegelema keretöödega.
Eks ma lisan ka siia pilte...
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 15.07.10 22:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Fotoalbumist ei saa nii otse pilti copyda.
Pead pildi peal panema parema klõpsu ja alt Omadused/Properties ja sealt Asukoht (pikk pildi aadress copy tervelt) siis saad.
Masin tundub suht korralik olema ja polegi enne teadnud, et B4l saab istmeid alla lasta, C4l ei saa vist (?). |
Suured tänud...Just mõtlesin,et kuidas neid pilte siia lisada
Jah B4 saab istmed alla lasta
Ma C4 kohta ei tea...vb mõnel saab millel pole suusakotti
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 16.07.10 09:10
|
|
|
Kuna auto tegemisel siis tõmbasin kabaasnikust välja ka subwoofri ja mõtlesin,et müün maha.
Kuna subwoofrile on mul juba ostja siis pakkun kahte võimu.
Nimelt üks on:
AUTOSTUDIO E-120.2
Ja teine siis: BOSCHMANN PCH-2682 EX
Poe hinnad on BOSC 1100.-
ja AUTOS hinda hetkel ei tea.
Mõlemad võimendid on enamvähem aasta vanad ja pole piinatud.
Hinnas saab kokkuleppele.
Võimendid asuvad tartus
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 16.07.10 10:18
|
|
|
Ma usun, et streetrace.org foorumis on nendest võimenditest lihtsam lahti saada, kui siin oma auto teemas reklaamides
Muidu 1.8T äge vidin ja loodan, et auto ikka koos kenasti püsib.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 16.07.10 19:47
|
|
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 30.07.10 21:42
|
|
|
Aga märkasin,et selle kuumaga kukkus tagant luugilt 1.8T numbrid/tähed maha.
Ja küsiks rahvalt kus neid müüakse Tartus?
Võiks olla samasugune nagu AVATARI pildil.
Ettetänades
Maikl
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 02.08.10 08:23
|
|
|
Sellist nagu sul pildil peaks saama vabalt ka VW esindusest, olen 99% kindel et sellised on VW Passatil ja/või VW Golf 4 GTI-l.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 02.08.10 08:36
|
|
|
Mu arust on ka pildil just Passati küljest 1.8T tähed-numbrid. Mul audil on selline tähe keskel servaga, mitte sile pealt katsudes. Kuidas sul need
üldsegi ära kukkusid nii lihtsalt? Vihma saanud ja kinnitused ära roostetanud sealt alt? Mu omad tundusid küll 100% kinni kuigi asuvad samas kliimas.
(tõid põhjuseks kuumuse)
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 02.08.10 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Mu arust on ka pildil just Passati küljest 1.8T tähed-numbrid. Mul audil on selline tähe keskel servaga, mitte sile pealt katsudes. Kuidas sul need
üldsegi ära kukkusid nii lihtsalt? Vihma saanud ja kinnitused ära roostetanud sealt alt? Mu omad tundusid küll 100% kinni kuigi asuvad samas kliimas.
(tõid põhjuseks kuumuse) |
Ta oligi suht nätsuga ainult kinni
Ja vahet ple mis auto oma on...Peas et 1.8T se T võik olla just punane...
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 11.08.10 16:05
|
|
|
Kuna auto jälle taas liikvel oleks suur tahtmine ka mootor ükskord ilusti käima saada.Nimelt tegu segu veaga (Nii näitab diagnostika).
Viga siis selline:
1 Fault Found:
00651 - Mixture Adaptation
14-00- Adaptation Limit (add) Exceeded
Äkki on keegi tegelenud sama veaga?
Või äkki oskab öelda keegi mõnda head remondi kohta kus seda viga eemaldatakse?
Ettetänades
Maikl
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 11.08.10 16:53
|
|
|
Lambda, temp andur on kaks asja mis määravad segu koostise. Samuti igasugused vaakumlekked rikuvad segu koostise ära
Küsimus targmatele, mis aga mõõdab kütuse koostist ja annab sellise veateate? Kui on tegemist kahe lambda süsteemiga, kas peale kati asuv lambda?
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 12.08.10 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Lambda, temp andur on kaks asja mis määravad segu koostise. Samuti igasugused vaakumlekked rikuvad segu koostise ära
Küsimus targmatele, mis aga mõõdab kütuse koostist ja annab sellise veateate? Kui on tegemist kahe lambda süsteemiga, kas peale kati asuv lambda?
|
Autol on ainult 1 lambda ja se on testriga är testitud ja pidi korras olema.Ja ka üks temp andur...Mis on mootori taga otsas flantsi peal.Se mis annab
infi näidikule (sinna külge läheb 4 juhet).
Lekkete kohalt ma ei oska öelda (silmaga nähtavat viga pole.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.08.10 12:21
|
|
|
Elektrilise poole pealt vaadatuna:
Kui lambda korras, siis suure tõenäosusega õhulugeja.
Ajaga läheb see läbi ning signaal kukub. Lambdaga keeratakse segu paika (rikkamaks) madala koormuse all...
Motronicu sees on konstant, mis määrab maksimaalse korrektsiooni closed-loop re˛iimis.
Antud puhul on viga selles, et closed-loop korrektsioon on liiga suur, ehk siis kas näitab lambda kogu aeg lahjat segu (lambda tuksis) või on
õhulugeja signaal madalam, kui peaks olema ning loetud õhu hulk ei ole korrektne, mõlemal juhul lisatakse kütust (korrutatakse konstandiga läbi
pihustusaega), kuni maksimaalse korrektsiooni konstandini. Kui 14.7 segu saamiseks on vaja korrutada pihustusaega suurema arvuga, kui maksimaalselt
määratud, antakse see viga.
Väide, et temp. andur midagi mõjutab on jama, selle pärast, et kui Coolant Temp kütuse korrektuur on sees, siis jookseb aju open-loop, ehk siis lambda
kontrolli ei ole.
Mehaanilise poole pealt vaadatuna:
Kui kütuserõhk on liiga väike, siis võib täpselt samamoodi see viga tulla.
Samuti, kui sisselaskesse satub kuskilt lisaõhku peale õhulugejat, mida ei loeta, muutub segu lahjaks.
Ma alustaks mehaanilise poole kontrolliga - kütuserõhk üle mõõta ja sisselase survestada.
Kui mehaaniline pool on välistatud, siis läheks andurite kallale.
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 12.08.10 13:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Elektrilise poole pealt vaadatuna:
Kui lambda korras, siis suure tõenäosusega õhulugeja.
Ajaga läheb see läbi ning signaal kukub. Lambdaga keeratakse segu paika (rikkamaks) madala koormuse all...
Motronicu sees on konstant, mis määrab maksimaalse korrektsiooni closed-loop re˛iimis.
Antud puhul on viga selles, et closed-loop korrektsioon on liiga suur, ehk siis kas näitab lambda kogu aeg lahjat segu (lambda tuksis) või on
õhulugeja signaal madalam, kui peaks olema ning loetud õhu hulk ei ole korrektne, mõlemal juhul lisatakse kütust (korrutatakse konstandiga läbi
pihustusaega), kuni maksimaalse korrektsiooni konstandini. Kui 14.7 segu saamiseks on vaja korrutada pihustusaega suurema arvuga, kui maksimaalselt
määratud, antakse see viga.
Väide, et temp. andur midagi mõjutab on jama, selle pärast, et kui Coolant Temp kütuse korrektuur on sees, siis jookseb aju open-loop, ehk siis lambda
kontrolli ei ole.
Mehaanilise poole pealt vaadatuna:
Kui kütuserõhk on liiga väike, siis võib täpselt samamoodi see viga tulla.
Samuti, kui sisselaskesse satub kuskilt lisaõhku peale õhulugejat, mida ei loeta, muutub segu lahjaks.
Ma alustaks mehaanilise poole kontrolliga - kütuserõhk üle mõõta ja sisselase survestada.
Kui mehaaniline pool on välistatud, siis läheks andurite kallale. |
Aitähh väga abistava juttu eest.
Millega seda kütuse rõhku kontrollida? Ja küsiks kuidas survestada sisselase?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.08.10 14:29
|
|
|
Otsing aitab sind.
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 12.08.10 15:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Otsing aitab sind. |
Äkki on kellelgi aega (tartus) kellel oleks rõhukell ja vaataks bensiini pumba rõhu üle?
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 16.08.10 14:18
|
|
|
Juba pikkemat aega olen olnud mures roolivõimuga.Nimelt kui auto seisnud öö ja kui päeval sõidan ja mootor (ühesõnaga õlid külmad) siis veel kannatab
sõita.Aga kui on juba õlid soojad siis nt linnas seda rooli enam madalatel pööretel ei keera...Käib selline kõrin ainult kapotti alt...Selline tunne
nagu rihm ragiseks aga ei usu sellesse.Äkki on kellelgi kogemusi antud teemast.
Ettetänades
Maikl
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 16.08.10 15:16
|
|
|
Teema sinule http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=53504
Arvatavasti pump läbi ikkagi. Võid proovida ka läbipesu nagu seal nimetatud. Paagi puhastust ka, aga vaevalt et see sinul umbes ja kui oleks, siis sul
ei töötaks ta ei külmalt ei soojalt.
Väike küsimus ka minupoolt, kuidas kõige targem oleks pumpa puhastada?
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 16.08.10 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Teema sinule http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=53504
Arvatavasti pump läbi ikkagi. Võid proovida ka läbipesu nagu seal nimetatud. Paagi puhastust ka, aga vaevalt et see sinul umbes ja kui oleks, siis sul
ei töötaks ta ei külmalt ei soojalt.
Väike küsimus ka minupoolt, kuidas kõige targem oleks pumpa puhastada? |
Targemaks sain küll...Eks tuleb siis tõesti uus osta.Kas lammaritest tasub sellist asja osta?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 16.08.10 18:50
|
|
|
Eks see ole nagu õnnemäng, kunagi ei oska öelda. Eks kõik oleneb hinnast, millega müüakse lammaris ja oma riski aldist. Võid ka siitsamast foorumist
osta selle jupi, keegi kindlasti müüb. Võrdle kindlasti uue ja kasutatud jupi hinna vahet.
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 17.08.10 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Eks see ole nagu õnnemäng, kunagi ei oska öelda. Eks kõik oleneb hinnast, millega müüakse lammaris ja oma riski aldist. Võid ka siitsamast foorumist
osta selle jupi, keegi kindlasti müüb. Võrdle kindlasti uue ja kasutatud jupi hinna vahet. |
Küsimuse siis teeks äkki sellise siis,et kellel on Audi A6 C5 1.8T 110kw 07/1997.aasta autole roolivõimu pumpa müüa?
Võiks asuda Lõuna-Eestis.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 21.08.10 10:45
|
|
|
Lugesin siin igast põnevat xenon tuledest.Ja mõtlesin,et peaks need ka enda autole paigaldama.Mida foorumi külastajad soovitavad kõige rohkem.Xenon
4300 pidi hea olema.Ja mõtlesin siis selle kasuks.Kuid võiksite soovitada kust osta jne.
Sõiks olla selline komplekt,et ei tuleks probleemi pirnide ostul (nt.et pole olemas.Võiksid nagu enim levinud xenonid)
Võiksite lisada ka HINNA.
Tuledel peaks olema DC tähis.
Ja küsiks kohe ära ka seda,et mul A6 esituled (klaasid) suhteliselt ära käest läinud ja kas neile on eraldi neid klaase müüa.Nad on plastikust. Või
peab raha koguma ja ostma uued esituled?
Ettetänades
Maikl
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 21.08.10 13:08
|
|
|
Nendel tuledel ongi DC tähis olemas sul, mina ja vaata õuest
Klaase minuteada eraldi ei müüda, aga pidavat saama puhastada neid poleerides ja lakkides vist oli ?!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |