Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi A6 1.8T sedaan - 1997 - maikl369 (Vastuseid: 110 | Vaatamisi: 17136)
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 15.07.10 22:21 Tsiteeri


Fotoalbumist ei saa nii otse pilti copyda.
Pead pildi peal panema parema klõpsu ja alt Omadused/Properties ja sealt Asukoht (pikk pildi aadress copy tervelt) siis saad.

Masin tundub suht korralik olema ja polegi enne teadnud, et B4l saab istmeid alla lasta, C4l ei saa vist (?).
A6te tahaks omalegi :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 15.07.10 22:29 Tsiteeri


Siis ostsingi enale Audi A6 1.8T 110kw 1997.aasta
Ostmise kuupäev oli 2009.aasta
Läbisõit oli sellel autol ostes 195000km ja nüüd 209000km
Selle auto ma valisin sellepärast,et se on juba piisavalt ruumikas ja kannatab möödasõite teha.
Pole kunagi veel hätta jäänud.
Küttusekulu on kõikuv.Sõidan üksi vahest + tüdruk siis on küttusekulu ~8l/100km
Kui autos on juba nt 5 resijat siis küttusekulu tõuseb 10l/100km peale...
Se on muidugi keskmine...Sest 50% linna 50% asula
Ühesasjas kahetsen,et kere liiga vähe uurisin ostul.
Ja nüüd on se aeg kus kere käest liiga ära läinud.
Tuli mõtte kähku enne talve auto korda teha ja hakkasingi tegelema keretöödega.

Eks ma lisan ka siia pilte...


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/251/282/062891233fe6a6.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/251/282/062891227a9856.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/251/282/062891215f3902.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/251/282/062891203266f1.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/251/282/06289120942710.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 15.07.10 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Fotoalbumist ei saa nii otse pilti copyda.
Pead pildi peal panema parema klõpsu ja alt Omadused/Properties ja sealt Asukoht (pikk pildi aadress copy tervelt) siis saad.

Masin tundub suht korralik olema ja polegi enne teadnud, et B4l saab istmeid alla lasta, C4l ei saa vist (?).


Suured tänud...Just mõtlesin,et kuidas neid pilte siia lisada:D
Jah B4 saab istmed alla lasta

Ma C4 kohta ei tea...vb mõnel saab millel pole suusakotti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 16.07.10 09:10 Tsiteeri


Kuna auto tegemisel siis tõmbasin kabaasnikust välja ka subwoofri ja mõtlesin,et müün maha.
Kuna subwoofrile on mul juba ostja siis pakkun kahte võimu.
Nimelt üks on:
AUTOSTUDIO E-120.2
Ja teine siis: BOSCHMANN PCH-2682 EX

Poe hinnad on BOSC 1100.-
ja AUTOS hinda hetkel ei tea.
Mõlemad võimendid on enamvähem aasta vanad ja pole piinatud.

Hinnas saab kokkuleppele.


Võimendid asuvad tartus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 16.07.10 10:18 Tsiteeri


Ma usun, et streetrace.org foorumis on nendest võimenditest lihtsam lahti saada, kui siin oma auto teemas reklaamides :)
Muidu 1.8T äge vidin ja loodan, et auto ikka koos kenasti püsib. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 16.07.10 19:47 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 30.07.10 21:42 Tsiteeri


Aga märkasin,et selle kuumaga kukkus tagant luugilt 1.8T numbrid/tähed maha.
Ja küsiks rahvalt kus neid müüakse Tartus?
Võiks olla samasugune nagu AVATARI pildil.




Ettetänades
Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 02.08.10 08:23 Tsiteeri


Sellist nagu sul pildil peaks saama vabalt ka VW esindusest, olen 99% kindel et sellised on VW Passatil ja/või VW Golf 4 GTI-l.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 02.08.10 08:36 Tsiteeri


Mu arust on ka pildil just Passati küljest 1.8T tähed-numbrid. Mul audil on selline tähe keskel servaga, mitte sile pealt katsudes. Kuidas sul need üldsegi ära kukkusid nii lihtsalt? Vihma saanud ja kinnitused ära roostetanud sealt alt? Mu omad tundusid küll 100% kinni kuigi asuvad samas kliimas. (tõid põhjuseks kuumuse)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 02.08.10 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Mu arust on ka pildil just Passati küljest 1.8T tähed-numbrid. Mul audil on selline tähe keskel servaga, mitte sile pealt katsudes. Kuidas sul need üldsegi ära kukkusid nii lihtsalt? Vihma saanud ja kinnitused ära roostetanud sealt alt? Mu omad tundusid küll 100% kinni kuigi asuvad samas kliimas. (tõid põhjuseks kuumuse)


Ta oligi suht nätsuga ainult kinni
Ja vahet ple mis auto oma on...Peas et 1.8T se T võik olla just punane...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 11.08.10 16:05 Tsiteeri


Kuna auto jälle taas liikvel oleks suur tahtmine ka mootor ükskord ilusti käima saada.Nimelt tegu segu veaga (Nii näitab diagnostika).

Viga siis selline:

1 Fault Found:
00651 - Mixture Adaptation
14-00- Adaptation Limit (add) Exceeded


Äkki on keegi tegelenud sama veaga?
Või äkki oskab öelda keegi mõnda head remondi kohta kus seda viga eemaldatakse?


Ettetänades
Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 11.08.10 16:53 Tsiteeri


Lambda, temp andur on kaks asja mis määravad segu koostise. Samuti igasugused vaakumlekked rikuvad segu koostise ära

Küsimus targmatele, mis aga mõõdab kütuse koostist ja annab sellise veateate? Kui on tegemist kahe lambda süsteemiga, kas peale kati asuv lambda?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 12.08.10 11:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Lambda, temp andur on kaks asja mis määravad segu koostise. Samuti igasugused vaakumlekked rikuvad segu koostise ära

Küsimus targmatele, mis aga mõõdab kütuse koostist ja annab sellise veateate? Kui on tegemist kahe lambda süsteemiga, kas peale kati asuv lambda?




Autol on ainult 1 lambda ja se on testriga är testitud ja pidi korras olema.Ja ka üks temp andur...Mis on mootori taga otsas flantsi peal.Se mis annab infi näidikule (sinna külge läheb 4 juhet).
Lekkete kohalt ma ei oska öelda (silmaga nähtavat viga pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.08.10 12:21 Tsiteeri


Elektrilise poole pealt vaadatuna:
Kui lambda korras, siis suure tõenäosusega õhulugeja.
Ajaga läheb see läbi ning signaal kukub. Lambdaga keeratakse segu paika (rikkamaks) madala koormuse all...

Motronicu sees on konstant, mis määrab maksimaalse korrektsiooni closed-loop re˛iimis.
Antud puhul on viga selles, et closed-loop korrektsioon on liiga suur, ehk siis kas näitab lambda kogu aeg lahjat segu (lambda tuksis) või on õhulugeja signaal madalam, kui peaks olema ning loetud õhu hulk ei ole korrektne, mõlemal juhul lisatakse kütust (korrutatakse konstandiga läbi pihustusaega), kuni maksimaalse korrektsiooni konstandini. Kui 14.7 segu saamiseks on vaja korrutada pihustusaega suurema arvuga, kui maksimaalselt määratud, antakse see viga.

Väide, et temp. andur midagi mõjutab on jama, selle pärast, et kui Coolant Temp kütuse korrektuur on sees, siis jookseb aju open-loop, ehk siis lambda kontrolli ei ole.

Mehaanilise poole pealt vaadatuna:
Kui kütuserõhk on liiga väike, siis võib täpselt samamoodi see viga tulla.
Samuti, kui sisselaskesse satub kuskilt lisaõhku peale õhulugejat, mida ei loeta, muutub segu lahjaks.

Ma alustaks mehaanilise poole kontrolliga - kütuserõhk üle mõõta ja sisselase survestada.
Kui mehaaniline pool on välistatud, siis läheks andurite kallale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 12.08.10 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Elektrilise poole pealt vaadatuna:
Kui lambda korras, siis suure tõenäosusega õhulugeja.
Ajaga läheb see läbi ning signaal kukub. Lambdaga keeratakse segu paika (rikkamaks) madala koormuse all...

Motronicu sees on konstant, mis määrab maksimaalse korrektsiooni closed-loop re˛iimis.
Antud puhul on viga selles, et closed-loop korrektsioon on liiga suur, ehk siis kas näitab lambda kogu aeg lahjat segu (lambda tuksis) või on õhulugeja signaal madalam, kui peaks olema ning loetud õhu hulk ei ole korrektne, mõlemal juhul lisatakse kütust (korrutatakse konstandiga läbi pihustusaega), kuni maksimaalse korrektsiooni konstandini. Kui 14.7 segu saamiseks on vaja korrutada pihustusaega suurema arvuga, kui maksimaalselt määratud, antakse see viga.

Väide, et temp. andur midagi mõjutab on jama, selle pärast, et kui Coolant Temp kütuse korrektuur on sees, siis jookseb aju open-loop, ehk siis lambda kontrolli ei ole.

Mehaanilise poole pealt vaadatuna:
Kui kütuserõhk on liiga väike, siis võib täpselt samamoodi see viga tulla.
Samuti, kui sisselaskesse satub kuskilt lisaõhku peale õhulugejat, mida ei loeta, muutub segu lahjaks.

Ma alustaks mehaanilise poole kontrolliga - kütuserõhk üle mõõta ja sisselase survestada.
Kui mehaaniline pool on välistatud, siis läheks andurite kallale.



Aitähh väga abistava juttu eest.
Millega seda kütuse rõhku kontrollida? Ja küsiks kuidas survestada sisselase?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.08.10 14:29 Tsiteeri


Otsing aitab sind.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 12.08.10 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Otsing aitab sind.



Äkki on kellelgi aega (tartus) kellel oleks rõhukell ja vaataks bensiini pumba rõhu üle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 16.08.10 10:17 Tsiteeri


No nii Müün siis maha kõik autos oleva helitehnika.Kellel huvi võtku ühendust või U2U
Plaan on asja lihtsalt natuke ümber ehitada ja pealolevad asjad segavad.
Hindades saab rääkida kui kindel ostja.
Kuulutused ja pildid asuvad:

http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=454260

http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=454258

http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=450439


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 16.08.10 14:18 Tsiteeri


Juba pikkemat aega olen olnud mures roolivõimuga.Nimelt kui auto seisnud öö ja kui päeval sõidan ja mootor (ühesõnaga õlid külmad) siis veel kannatab sõita.Aga kui on juba õlid soojad siis nt linnas seda rooli enam madalatel pööretel ei keera...Käib selline kõrin ainult kapotti alt...Selline tunne nagu rihm ragiseks aga ei usu sellesse.Äkki on kellelgi kogemusi antud teemast.










Ettetänades
Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.08.10 15:16 Tsiteeri


Teema sinule http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=53504
Arvatavasti pump läbi ikkagi. Võid proovida ka läbipesu nagu seal nimetatud. Paagi puhastust ka, aga vaevalt et see sinul umbes ja kui oleks, siis sul ei töötaks ta ei külmalt ei soojalt.

Väike küsimus ka minupoolt, kuidas kõige targem oleks pumpa puhastada?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 16.08.10 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Teema sinule http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=53504
Arvatavasti pump läbi ikkagi. Võid proovida ka läbipesu nagu seal nimetatud. Paagi puhastust ka, aga vaevalt et see sinul umbes ja kui oleks, siis sul ei töötaks ta ei külmalt ei soojalt.

Väike küsimus ka minupoolt, kuidas kõige targem oleks pumpa puhastada?


Targemaks sain küll...Eks tuleb siis tõesti uus osta.Kas lammaritest tasub sellist asja osta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.08.10 18:50 Tsiteeri


Eks see ole nagu õnnemäng, kunagi ei oska öelda. Eks kõik oleneb hinnast, millega müüakse lammaris ja oma riski aldist. Võid ka siitsamast foorumist osta selle jupi, keegi kindlasti müüb. Võrdle kindlasti uue ja kasutatud jupi hinna vahet.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 17.08.10 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Eks see ole nagu õnnemäng, kunagi ei oska öelda. Eks kõik oleneb hinnast, millega müüakse lammaris ja oma riski aldist. Võid ka siitsamast foorumist osta selle jupi, keegi kindlasti müüb. Võrdle kindlasti uue ja kasutatud jupi hinna vahet.



Küsimuse siis teeks äkki sellise siis,et kellel on Audi A6 C5 1.8T 110kw 07/1997.aasta autole roolivõimu pumpa müüa?
Võiks asuda Lõuna-Eestis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 21.08.10 10:45 Tsiteeri


Lugesin siin igast põnevat xenon tuledest.Ja mõtlesin,et peaks need ka enda autole paigaldama.Mida foorumi külastajad soovitavad kõige rohkem.Xenon 4300 pidi hea olema.Ja mõtlesin siis selle kasuks.Kuid võiksite soovitada kust osta jne.
Sõiks olla selline komplekt,et ei tuleks probleemi pirnide ostul (nt.et pole olemas.Võiksid nagu enim levinud xenonid)
Võiksite lisada ka HINNA.
Tuledel peaks olema DC tähis.

Ja küsiks kohe ära ka seda,et mul A6 esituled (klaasid) suhteliselt ära käest läinud ja kas neile on eraldi neid klaase müüa.Nad on plastikust. Või peab raha koguma ja ostma uued esituled?






Ettetänades
Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 21.08.10 13:08 Tsiteeri


Nendel tuledel ongi DC tähis olemas sul, mina ja vaata õuest :)
Klaase minuteada eraldi ei müüda, aga pidavat saama puhastada neid poleerides ja lakkides vist oli ?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.2% - SQL: 58.8%]