Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: RTamm[/i] Pisut ka uuendust... aga nüüd järjekorras.. Kõigepealt Soomest tagasi tulles juhtus Audiga väike õnnetus... sõitsin vastu lamavat menti, mis oli asfalt kattega, märgistamata ja kuradi kõrge. Seal lõhkusin ära oma karteripõhja, kust kõik õli tänavale voolas. [img]http://www.upload.ee/image/1592118/201.jpg[/img] Lohistati siis Opeli taga Audi tagasi ühika juurde ja hakati otsima uut karteripõhja või alumiiniumkeevitust. Keevitajaid ei leidnud ja lammarid, mis olid 70km raadiuses olid Audide V6 mootorite karteripõhjadest täiesti puhtad. Sai siis kasutatud sulametalli ja seda panin 2 kihti sisse poole ning 2 kihti välja, enne metalli peale kandmist lihvisin 60se liivapaberiga augu ümbruse ära mõlemalt poolt. Sama tihendiga tagasi ja sain Eestisse ära sõidetud... kuna vana tihend oli katki siis ta hakkas lekkima ja õli immitses natuke välja sealt karteripõhja vahelt.. (mõned pildid) [img]http://www.upload.ee/image/1592160/13082011242.jpg[/img] vahepeal jäi suuremates kogustes lekkima... ajasin siis tungiga üles ja keerasin poldid tugevamini kinni [img]http://www.upload.ee/image/1592167/13082011246.jpg[/img] Nüüd siis "uus" karteripõhi all ja saab Eestisse tagasi tulla.. [img]http://www.upload.ee/image/1592171/13082011247.jpg[/img] Eestisse jõudes hakati nina opereerima, vahetusse läksid Boschi tuled Depo inglisilmade vastu, esistange vahetus tutika ja korraliku vastu ja stangesse liikusid udukad. Mõned fotod siis ... Puhas nina... [img]http://www.upload.ee/image/1592175/15082011250.jpg[/img] Ühesilmne... [img]http://www.upload.ee/image/1592245/15082011251.jpg[/img] Ja valmis ta ongi... [img]http://www.upload.ee/image/1592246/15082011253.jpg[/img] Järgmisel päeval vahetati ära karteripõhi - igaksjuhuks ja tehti õlivahetus. Sisse läks jälle Mannol Classic poolsünt õli. Velgi kahjuks veel alla ei saanud, sest vaja läheks sobitusrõngaid, sest keskauk on suurem kui Audil olema peaks. Sobitusrõngad jõudsid eile kohale, kuid kuna sõitsin kolmap Saaremaale, siis lükkub nende alla panek edasi ja jään veel 15" meheks :D [img]http://www.upload.ee/thumb/1592254/19082011255.jpg[/img] Lähiajal lisan ka uusi ja korralikemaid pilte kui viimasel ajal telefoni nikerdisi :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.8%
- SQL:
70.2%
]