Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 10 Jahre Quattro Edition - 1991 - simoQ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] [quote][i]Algselt postitas: simoQ[/i] [quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] Kahju, et aastavahetus sellistes oludes möödus. Vähemalt pääsesid ilma suuremate vigastusteta, mis siiski peamine. Ei tahaks isegi teada mis oleks saanud kui 60km/h liikuv C4 otsustaks täpselt juhiuksest sisse tulla. [quote] [i]https://www.riigiteataja.ee/akt/964952[/i] [b]Tee seisundinõuded[/b] 4. peatükk TALIHOOLDUS § 22. Lumevallid (2) Lumevalli lubatud kõrgus, mõõdetuna teekatte pinnast, on ristmikel ja ohutussaartel kuni 70 cm. [RTL 2005, 114, 1760 - jõust. 02.12.2005] [/quote] Tea kas see tagantjärgi midagi aitab, kuid kui ristmikul olev lumevall oli kõrgem kui 70cm teepinnast, siis lihtsureliku loogika järgi on õnnetuse asjaoludes süüdi antud koha teehoolduse eest vastutaja. [/quote] Seda asja ma üritan veel selgitada nii politseile kui ka juhile, kellele ette jäin. Polnud see õnnetus "äsamisest" ega ettevaatamatusest. Mängus oli piiratud nähtavus. [/quote] Vast tasub lugemist: [url=http://www.epl.ee/artikkel/590376]EPL: Lumevalli tõttu juhtunud avariis jääb süüdi autojuht[/url] [quote]Seaduse järgi võib ristmikel ja ohutussaartel olla lume kõrgus kuni 70 sentimeetrit, kuid praegu ületavad lumekuhjad lubatud piiri mitu korda. Sellegipoolest ei saa autojuhid halva nähtavuse tõttu tehtud avariis süüdistada linna. Liiklusjurist Indrek Sirgi sõnul vastutab avarii tekitaja igal juhul ise, sest halva nähtavuse korral peab juht olema ettevaatlikum. ... Küll aga võib osaliselt jääda süüdi tee valdaja, kes ei ole taganud ohutust. „Siiski ei tea ma kohtupraktikast ühtki positiivset lahendit, kus tee valdaja oleks vastutatud selle (nähtavust takistanud lumeolude – toim) eest,” lisas ta. [/quote] Kuni mõne teevaldaja tegemata töö pärast tõsist õnnetust ei juhtu, mis pälviks ka avalikkuse kõrgendatud tähelepanu, senikaua vaevalt, et mingit kohtulahendit tuleb. Lihtinimene ju ei jaksa ajaliselt ja/või rahaliselt asjaga kohtusse minna nagu mõni aega tagasi üks mees tegi, et ühisteenused enam bussis raha ei nõuaks. Peaks välja otsima millised on need "negatiivsed lahendid" ja mis on kohtu otsus nendel juhtumitel olnud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 10 Jahre Quattro Edition - 1991 - simoQ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.2%
- SQL:
53.8%
]