Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 3.0TFSI - 2011 - Zack
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Päris palju spetsialiste välja ilmunud, nagu seeni pärast vihma. Kvaliteetne tuuning ei tee sellele mootorile kui sellisele mitte midagi. Nende mootorite probleem ei ole tuuningus, vaid selles, et silindrites vaod sees. Ei teki need vaod kiiremini tuuninguga või ilma tuuninguta, vaid pigem ikkagi mootori töötundide arvust johtuvalt. Pole veel kordagi näinud, et nendel kolb pooleks oleks või mingisugune muu selline teema. Pigem suur kolvi loks (sellest tulenevalt piston slap) ning siis ära näritud kolbide ääred ja rikutud silindrite seinad. Tekib seda enamjaolt külmkäivitusel. Vahet pole, milline tuuning või mitte tuuning seal peal on. Korda tehti see alles siis, kui hülsiti need mootorid. Nendel on ka topelt pihustid. 2015 tulid esimesed uuema tüübi omad. Kõikidel vanematel on sama probleem ning minu tagasihoidlik arvamus on see, et mida rohkem lühikesi otsi, seda rohkem see esile tuleb. Kattidele meeldib ka loksuma hakata ja siis läbi sumpsi lahkuda. Täiesti massiliselt. Stock või tuuning pole samuti vahet. Ketiajam vajab ka hoolt, kui ikka valjult kõriseb pole mõtet võiduka lõpuni lasta, neid mootoreid väga raske leida nii, et kaameraga sisse vaadates kriitikat kannataks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 3.0TFSI - 2011 - Zack
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.3%
- SQL:
66.7%
]