Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 1.8TQ - 1996 - spartel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: spartel[/i] Tervist tervist! Väike update selle auto teemasse ka. Augustis käis korra Sleepersis, kus vahetati väntvõlli eesmine simmer sest lekkis veidi ja paigaldati shortshifter. Külge läks ta kõige lühema käiguga asendisse. Lisaks lasin teha käigukangile pikenduse, et tuua kangi asukoht vähe kõrgemale. Need kaks muudatust kokku tegi siis käigu gramm lühemaks ja tunnetust natuke konkreetsemaks + asukoht parem ja näeb vähe rohkem rallikas välja. Eks see viimane ole siuke maitse asi rohkem. Külgepidi on päris suur loks hetkel aga selle saab loodetavasti sidurivahetuse ajal korda kui hoovastiku puks asendada uniball-ga. Pikendus käib keermega originaalnupu asemele ja on väga lihtne vajadusel originaalnupp tagasi panna. [img]https://www.upload.ee/image/12373413/121274991_3274249496024528_3988648159612101975_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373432/121264716_428807244755240_8558386712297983244_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373434/121180295_443118266666811_5566079232444741935_n.jpg[/img] Väikest jõulisa lootes sai ettevõetud visco ventika delete. Hetkel midagi asemele pole pannud sest olen jälginud ja jahutus on väga hea praegu ja ta ei lähegi kuumaks. Tulevikus läheb elektrivent asemele. Ütleme nii, et midagi märgatavat see muudatus ei teinud just aga üks väike takistus ja gramm kaalu ikka vähem. :D [img]https://www.upload.ee/image/12373494/121147463_685850722046560_6822536127802362101_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373496/121202501_396903224806138_8001525269642124722_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373497/121364956_640769643496929_7781581229735871666_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373498/121184939_1314691202211042_1359976039192123073_n.jpg[/img] Boosti kõikumise probleemi lahendasin manual boost controlleriga ja ühendasin ta justkui sillana vahele ja reguleerisin nii vähe kui võimalik boosti takistama. Minimaalne jõu kadu sellega kaasneb, kuid ühtlase boostiga saab kiiremini sõita kui kõikuva boostiga. Eks ta pigem selline sümptomi ravimine on ja jääb sinna ajutiselt. Kõige parem asukoht ka ei ole sest saab seal päris palju kuuma ja temperatuuridega vedru pinge muutub veidi. Seega võib auto külmalt ja soojalt vähe erinevalt käituda. Igatahes boosti hoiab nüüd ühtlaselt ja ei ole oht et virutab selle järsku lakke ootamatult. [img]https://www.upload.ee/image/12373538/Capture.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373553/121151397_798787747546196_329226692619812819_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373556/121198380_3254108107977601_1005424346127357650_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373559/121217246_991380808027429_6203571422276721097_n.jpg[/img] Peale avalaksu(14,9) sai omal selle hooaja eesmärgiks võetud, et tahaks hirmsasti veerand miili alla 14 sekundi sõita. Järgmine aasta nkn uued plaanid ja lootsin nende väikeste muudatustega ja parema sõiduga selle sekundi siiski maha saada. Wheels Up testipäeval selleks võimaluse sain ja pressisin mis ma pressisin aga parimaks jäi siiski 14.2. Eks õppisin sellest päevast kõvasti ja järgmine suvi proovib juba väiksemaid numbreid võtta. Kevadeni õnneks nüüd aega on ja eks näis palju ma kahe auto peal paralleelselt tehtud jõuan. Nüüd aga väike pildiseeria üritusest. Ilusamate piltide autoriteks on Liisi Soovik ja Tanel Simon. Suured tänud neile selle eest. [img]https://www.upload.ee/image/12373642/121172257_368383391009768_1633308779392308042_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373645/121257610_2785135538384714_264083027188993324_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373648/121190683_736796573571508_1144233168316758991_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373651/121189859_380374843152025_1866129513721586846_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373655/Ralli1.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373657/IMG_0560.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373660/ralli2.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373666/IMG_6280.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373669/IMG_6277.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12373672/IMG_6281.jpg[/img] Viimased pildid on mõnusad retro audi vibega :cool: Loodan, et teiste autode omanikud ei pahanda, et pilte jagan :) Praegu siin lõpetan. Plaane kevadeks on palju, eks üritan jooksvalt asjadega kursis hoida. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 1.8TQ - 1996 - spartel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.3%
- SQL:
62.7%
]