Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Nüüdseks uued kolded 3 kuud all olnud ja rahul. Külmkäivitusel on küll kole lärin kui see SAI süsteem lõhub, aga õnneks auto pargib majadest piisavalt palju eemal. Tagumikutunde järgi on justkui erksam ka seal 3500-4000rpm ja ülespoole. Hääled ka muidugi väga timm. Koos kollete vahetusega tehti ka õlivahetus ning seekord sai Motuli valikust valitud 5W-50 õli. Kahjuks peale ketikaante uuesti silikoonitamist otsustasid nad lekkima hakata. Kuna õli tilkus otse leegitoru osa peale, siis oli rõske lebra õhus. Lahenduseks sai võetud uued originaal kaaned, mis maksid umbes 34 eur tükk esinduses ning külge läksid nad originaal silikoniga. Kataloogi järgi tehase poolt pandud kaani enam peale 2013 ei toodetud, ju saadi ise ka aru et midagi läks aiataha. Algusest saati on jubedalt häirinud see käigukangi pea, mis on väliselt sama nagu mingi 95 aasta B5 oleks :D Netis pilte sirvides jäi silma vähe ägedam ning tuli välja, et täitsa S4 embleemi ka veel saada ja puha ning originaal osana tellitav. Kang koos nahaga tuli esindusest Audiklubi soodusega 185.40. Ainuke erinevus oli see, et lukusti mehhanism on uuel ja vanal tüübil 90 kraadi nihkes. Selleks tuli pulka soojendada ja jupi kaupa keerata. Umbes 15-20 minutit kulus selleks et rahulikult see ära keerata. [url=https://postimg.cc/WqN4RMb3][img=350x400]https://i.postimg.cc/rsWRrJBS/20210308-211350.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/ykS8MY70][img=350x400]https://i.postimg.cc/VLK0bdTZ/20210308-212312.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/67B64rnh][img=350x400]https://i.postimg.cc/439YMw3j/20210308-213907.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/vgNGKCjP][img=350x400]https://i.postimg.cc/zvJ3yrk1/159620099-3842229399204227-2805476093581794195-n.png[/img][/url] Järgmisena plaanis veel pedaalide katted uuendada ning spido korpusega on ka üks mõte. Odomeetril ka juba 244 tuhat ette kerinud ehk siis 22 tuhat sõidetud 1,5 aastaga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.6%
- SQL:
69.4%
]