Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Polegi ammu päevikut täiendanud. Vahepeal on nii mõndagi juhtunud ning kirjutan siis järgemööda. Juuli lõpus hakkas kaduma jahutusvedelik. Paari Pärnu-Sindi otsaga kadus liiter ära. Mure oli suur, kuna Augustis tahtsime minna selle autoga Riiga Driftkingi vaatama ning mitte kuidagi ei oleks tahtnud B5ga minna. Igatahes esimese hooga ise kohe midagi ei märganud ning auto sai viidud töökotta, et põhjakate ära võtta ning ka alt üle kontrollida. Alt oli kõik korras ning viga oli hoopis üleval. Kahe kaane vaheline toru lekkis paisupaagi tagasivoolu tila juurest. Kõigele lisaks ei olnud seal enam tehase lahendus vaid midagi muud. Vaadates tagantjärgi pilte teema algusest, siis vahepeal on toimunud mingis etapis muudatus selles vooliku jämeduses ja kujus. Igatahes mureallikas oli nüüd teada ja sai esindusest uus toru ära tellitud, mis tuli 3 päeva ja maksis 71 eurot. Toru jõudis kohale päev enne sõitu Riia poole ning saime õhtul veel auto kokku. [url=https://www.upload.ee/image/12363711/117317164_301582297958059_4629425924459061397_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363711/117317164_301582297958059_4629425924459061397_n.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/12363710/117544165_2735173603399183_3761411460201131815_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363710/117544165_2735173603399183_3761411460201131815_n.jpg[/img][/url] Kui juba kompressor maas oli, sai tehtud ära mõned teised tööd. Esiteks siis see lahe karterituulutus, millest voolab jahutusvedelik läbi. Uurides infot selle detaili eluea kohta, siis enamusel jäi see 160 000 miili ehk 257 000km kanti. Seega tundus nagu mõistlik see kopsik seal sügavuses ära vahetada. 102 euri letti ning uus originaal jupp oli järgmiseks päevaks olemas. Lisaks sai vahetatud ka selle tuuluse kopsiku peal olev karterituulutuse muhv, mis ühendab seda kompressoriga. See oli üsna odav - umbes 7 euri. Lisaks sai ka karterituulutuse peal olevale jahutuse plast torule uus tihend pandud, kuna see tuli selle kopsiku vahetuseks plokist lahti võtta. [url=https://www.upload.ee/image/12363730/20200812_151854.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363730/20200812_151854.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/12363731/20200812_151944.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363731/20200812_151944.jpg[/img][/url] Kuna termostaat tuli toru vahetuseks põhimõtteliselt lahti keerata, siis läks sellele uus originaal tihend. Miks uus tihend, kuna termostaat ise oli originaal ning 2017 aasta oli peale pressitud. Ilmselt siis vahetatud kui nina väljamaal kokku lapiti. [url=https://www.upload.ee/image/12363744/20200812_164350.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363744/20200812_164350.jpg[/img][/url] Ja kuna nii kaugele jõudmiseks tuli eemaldada ka alumised kollektorid koos küttelattidega, siis oli võimalus ära puhastada ka sisselase. [url=https://www.upload.ee/image/12363745/20200812_152615.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363745/20200812_152615.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/12363742/20200812_170502.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363742/20200812_170502.jpg[/img][/url] Enne ja pärast mõningast puhastamist karburaatori puhastuse ja pudeliharjaga, mis oli trelli otsa monteeritud: [url=https://www.upload.ee/image/12363748/20200812_193735.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363748/20200812_193735.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/12363750/20200812_193751.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363750/20200812_193751.jpg[/img][/url] Need tükid mis klapi varte küljes näha tulid ka ikka lõpuks ära. Tuttava soovitusel sai pandud ka aste külmemad küünlad peale. Valituks osutusid [b]NGK BKR9EIX[/b] küünlad ning sädemevahe 0.7mm. Igapäeva sõidus ei saa nagu midagi aru, aga varsti tuleb rinkal uus võistlus ning saab järgi proovida kuidas seal koormuse all käituvad. [b]LS 236960km[/b] [url=https://www.upload.ee/image/12363718/120276875_1202722606773381_4335073181151573493_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363718/120276875_1202722606773381_4335073181151573493_n.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/12363719/120232099_871685386699448_941540427431477269_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12363719/120232099_871685386699448_941540427431477269_n.jpg[/img][/url] Nüüdseks juba 15 000km sõidetud ning varsti saab ka aasta täis. Märtsi lõpust saati on kummitanud ka [b]EVAP large leak[/b] viga. Esialgu sai kontrollitud kõik voolikud. Teiseks sai vahetatud see tuulutuse klapp. Kolmandaks paagi kork uus originaal osa ja ikka see tüütus tuleb tagasi. Kas on midagi veel, mis mul kahe silma vahele on jäänud? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.8%
- SQL:
51.2%
]