Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Mina ise arvan, et kõik numbrid on natukene üle paisutatud. Vaadake pigem võrdlust stockiga, mitte absoluuttulemust. Tavaliselt on stock numbrid olnud 254-255 kW, tuuninguga 325-330 kW. Antud juhul juba stockis näitab 280 kW. Hetkel düno ootab esimese retarderi vahetust ja üle kalibreerimist ka, kuna võllil on lõtk sees, mis osaliselt võib seda põhjustada. Kindlasti on antud auto vähemalt sama hea, nagu kõik, mis varem tehtud - aga absoluutnumbrite osas oleks ma natukene skeptiline. Kasti osas peaks oluline edasiminek olema, sest sai gen1 pealt gen1.5-e peale upgrade-tud soft. Kõige tuntavam just nimelt oluliselt konkreetsem käiguvahetuse lõppfaas. Mis puutub jahutusse - on kaks varianti. Kas vesi-meta või siis lisapumbaga suurem radikas. Lihtsalt suurema radika panek ei anna kahjuks eriti midagi, sest rohkem voolavust on vaja. Praeguses softis on sul olemasolev tsirkulatsioonipump juba koormuse all täiesti põhja keeratud. Minu teada ainus lisapumbaga kit on AMS-i oma: [url]https://store.ngpracing.com/ams-alpha-performance-audi-b8-s4-3-0t-supercharger-cooler-system.html[/url] Seda saab ka ESRacingust, sest ESRacing on AMS-i edasimüüja. Vesimeta süsteemi ainus normaalne paigaldus, mis midagi tuksi ei keera ja et aju ka temepratuuri näeks, eeldab kompressori ülaossa 6e augu puurimist ning ka nn. direct-port süsteemi, kus ainuüksi süsteemi maksumus on ca. 1000 EUR, rääkimata paigaldusest ja seadistusest. Muidugi vesimeta annab oluliselt rohkem juurde, kui ainult cooling upgrade, sest tõstab märkimisväärselt kütuse oktaanarvu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]