Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kassu[/i] RS pole feil. RS märgiga kaasneb hoopis teistsugune (loe: agressiivsem) sõiduelamus - juhitavus/teetunnetus/pidurid jms. on hoopis teisel tasemel ning kogu kompotina võrdlus S'iga minu hinnangul ei ole pädev - juba sisse istudes tunned, et oled milleski erilises. Samuti eksklusiivsuse faktor, mõne jaoks oluline mõne jaoks mitte. Rinka jaoks minu jaoks pole kumbki neist väga põnevad autod. Mis kompressoriga S'i puudutab, siis ma polegi veel siiani kuulnud, et keegi oleks chippinud ilma rihmratast vahetamata. Need käivad ikka käsikäes. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
22.6%
- SQL:
77.4%
]