Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 4,2 228kw - 2001 - kuno666
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: dUBZ[/i] [quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] S8 omast pole proovindki aga juba originaalist ei saa kätte. Ilmselt ma pakun on asi selles, et mul juba ME 7.1.1 ajuga ja 2001a oma. Igatahes immo teema krüptitud vms. C5 sain ilusti mõlemit nii ls kui immo pinni näha. Eks moto tuli oli kohe alguses põlemas ja seda nägin alles siis kui auto juurde jõudsime. Kuna see oli lambdadest mis enamus eemaldavad aga ei proge välja siis saigi nüüd need ka ära tellitud kuna algselt oli ka mõte välja progeda. Airbagi viga tuli nagu lihtsast asjast ka, et oli vaja ilma tagaistmeta sõita ja sellest hakkas põlema ja muidu saand igal autol vea kustutada siis selle mitte ja aju vahetus ka ei aidanud. Absi see andur nagu lugesin on suht põhi d2 ja c5 teema ,et hakkab kinni jääma ja viga viskama. Õnneks ta ei viska hüümärki piiksuma. Ega mina ei arvestand kummagi auto puhul kas see mul ära tasub või mitte. Nii võiks arvestada kas ma vahetan rooliotsad ära või samas ma ei viitsi üle 1000km sellega enam sõita, et las uus omanik vahetab sest mul ei tasu ära :D Nüüd olen mingi 2a sõitnud gaasi autodega ja hea on minna tankima ja panna naeruväärsed summad paaki sõita korralik kogus km ja sealjuures ei kaota sõidumõnus samuti midagi. :D Aga eks see ole maitse asi ja vägapalju on neid inimesi kes ütlevad ,et gaasiga pask sõita ja ma sõidan ikka puhta 98 :D Teineasi on ka kindlasti see, et ikkagi igapäeva auto. [/quote] Aa okei. Minul originaali PIN mäletan tuli väga lihtsalt kätte, S8 omaga oli rohkem pusimist. Võimalik, et peale seda 05/2000 muudeti siis äkki seda ajuvärki ka juba kui neid muid pisiuuendusi ja asju tehti D2l. Ma veel neid ABSi andurite erroreid pole üldse saanud aga ma juba kujutan ette kui kinni need olla võivad kui pole pika aja jooksul vahetatud, B6 Passatiga sai korralikult n****da et kätte saada seda :D Loodan, et saad oma tulukestest ikka ilusti lahti :) Rooliotstest rääkida, siis tehnika hoolduse pealt pole mina D2l kokku hoidnud ja ega minul selle auto müügimõtteid lähima 5-10 aasta plaanis ka pole, et las see jääda :D Mis selle gaasi teemasse puutub, siis minul on D2 ikkagi täiesti n.ö pühapäeva auto. Eelmine aasta tuli alla 3K km läbisõitu. See aasta pole veel garaa˛ist välja saanudki :D Et minu vaatevinklist pole mõtet seda gaasiseadet peale toppima hakata, kui ta nkn seisab :) Oleks ta mul dailyna kasutuses siis igaljuhul gaasiseade tasuks ennast ära. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 4,2 228kw - 2001 - kuno666
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]