Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D4 4.2TDI - 2010 - Kalmistu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kassu[/i] See on suisa väga hea kasko hind minu arust, ise sain sellele mudelile 1800 - juu siis pole piisavalt staa˛i veel :D Olen eelnevalt omanud 4.2 diisel Q7't, mis liigutas isegi seda keret väga hästi, seega A8 peal peaks asi liikuma enam kui hästi (igapäevaauto mõistes). Mis puudutab kulusid, siis need on võrreldes kuuesilindrilise diisliga siiski "mõnevõrra" erinevad. V8 mootorisse läheb õli ca 10l, silindreid on 2tk rohkem, DPF on 2, katalüsaatoreid on 2, EGT andureid on 6, õhulugejaid on 2, EGR on 2, paagisiseseid pumpasid 2 jnejne. Ning sellele lisaks ei saa ilma mootorit maha võtmata ligi mitte millelegi ehk iga natuke suurem töö kui tavapärane hooldus nõuab suuremaid väljaminekuid. Aga, kui rahakott kannatab, on asi minu hinnangul seda väärt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D4 4.2TDI - 2010 - Kalmistu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.4%
- SQL:
76.6%
]