Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D4 4.2TDI - 2010 - Kalmistu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kalmistu[/i] Mul on senini olnud kaks Audit: A8 D2 4.2, mis sai vahetatud B5 2.8 vastu ja kumbki pole kahjuks ootusi täitnud (sest noh, mõlemad olid...rondid). Kuna aga varasemalt oli ühe teise VAGi lipulaev 2008a Porsche Cayenne Turbo näol olnud ja muljed vaid ülivõrdes (peale kütusekulu), siis pärast pooleteise aastast pausi headest igapäevaautodest, tuli hakata endale valima midagi uut. Esialgu unistasin Panamerast või vähemalt 2011+ Cayenne Turbost, siis reaalsuses rahakott seda välja ei kannatanud ning pöörasin pilgu BMW F01 730/740d poole. Kui sai lõputult kuulutusi läbi kammitud, end BMWsid remontivate sõprade kaudu kõigi tihedamini esinevate vigadega kurssi viidud, siis selgus, et hea läbisõidu ning varustusega autode hinnaklass hakkas juba ületama igasuguse mõistlikkuse piire. Pilk Audide maailma ning selgus, et leiaks väga kena A8. Mõistlik olnuks küll lapsega sõitmiseks universaal, kuid "man-maths" võttis võimust ja auto sai endale ära põhjendatud. Veidi nõu pidamist sõbraga, kes erinevaid Audisid remontinud-hooldanud ning selgus, et tõenäoliselt on parim variant 4,2TDI. Üldised kulud vaid veidi suuremad, kui V6 puhul, aga minek teisest klassist. auto24 lahti ja kiri esimesele sobiliku auto müüjale. Minu jaoks ideaalne komplekt - tumehall (kindlasti mitte must - mul juba 2 musta autot on ja kumbagi ei ole võimalik puhtana hoida kauem kui pesulast koju sõit), pruun sisu, kuulutuses 136k km läbisõit ning viimane hooldus tehtud 131k pealt Revalis. Super, eksole? VIN kood aga avaldas info, et hooldusajalugu on tõesti olemas, kuid jaanuaris 2018 oli auto läbisõiduks juba 284k km. Müüja vabanduseks vaid see, et jube heas korras auto on...kindlasti, ma selles ei kahtlegi ja üldiselt läbisõitu ma ei osta. Kuid see tähendab seda, et ma pidanuks planeerima kindlasti ca 2000€ tulevikus ketivahetusele, kohe minema tegema dünaamilist õlivahetust (ca 250€) ja arvestama ka mitmete muude hooldustöödega. Lisaks tulevikus müües kohustus autot hakata õigustama, veenma, et tegelikult on hea ja korralik auto...Igal asjal on oma hind ning see polnud sugugi oludele vastavalt sobilik hind. Õnneks oli kohe kõrval kuulutus veidi soodsamast autost, mis minu kodust vaid kilomeetri kaugusel. VIN kood avaldas infoks, et müüja väidetav 149,500km on reaalne...proovisõit ja olin müüdud mees. Paberid korda aetud ning tänasest olen õnnelik A8 omanik. [b]Hall-metallik-diisel[/b] Auto on registreeritud 2010a lõpus Saksamaal ning toodud Eestisse Revali poolt 2011a nende Premium+ vms programmi kaudu. Esimene omanik Eestis sõitis sellega kuni 2016 ning andis selle siis Revalisse müüki, kust ostis selle teine omanik. Teine omanik kuulis kohe pärast auto ostmist mingit häält käigukastis ja lasi seda kontrollida. Tulemuseks tehase poolt uus käigukast. Tänaseks on see käigukast sõitnud seega u 45k km. Ta oli ka muidu ülihoolikas omanik, puhastades auto salongi ka iganädalaselt, või iga kord, mil nt kuskil ootamine veidi pikemaks venis ja igav hakkas. Muidugi on alles ka enamik arveid-kviitungeid tehtud töödest. AC Garages kontrollis käies selgus, et esimeste ülemiste õõtsade tagumine puks on läbi minemas, põhja all on üks plastik katki ja üks softi uuendus on tegemata. Meeste hinnang - võiks isegi osta. Mina olen Eestis selle auto kolmas omanik ja plaanin kindlasti jätkata hooldusajaloo korrektsed pidamist. Praeguseks ongi viimasest õlivahetusest ca 10k möödas ning profülaktika mõttes oleks ilmselt mõistlik ära vahetada. Autost endast - hall-metallik-diisel. Tumehall/must sisu, tumeda puitdekooriga. Esiistmed ventileeritavad, taga lihtsalt istmesoojendustega. Eelmine omanik mõõtis korra ka kiirendust 0-100km/h. Tulemus - 4,6s. Comfort seades ei tundu üldse kiire, kuigi kõik toimub vaevata. Täpselt nii igavalt, nagu ühest luksusautost oodata võiks. Dynamicus on tegemist aga täiesti teise loomaga, millega tähelepanu sõitmiselt kõrvale pöörates võib riskida ka lubade kaotusega. Lisaks on autol minu jaoks üks täiesti kasutu lisa - autotelefon. Kas keegi on kursis, on mingi valutu viis selle eemaldamiseks, samas säilitades võimaluse see tagasi panna? Kasutaks hea meelega käetoe sees olevat ruumi hoopis kasuliku panipaigana, hoiaks poekotte või märkmikku seal... Paar mobiilipilti: [img]https://www.upload.ee/image/9365100/A8_D4.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9365106/pagass.jpg[/img] Pakiruum autol on kahjuks maru väike. Laiust ja kõrgust õnneks on, aga sügavust ilmselt sama palju, kui B5. Siiski, õnnestus kõik vajalik ära mahutada ja see pilt tagas kodus rahu... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D4 4.2TDI - 2010 - Kalmistu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
54.8%
- SQL:
45.2%
]