Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JU57FL1P[/i] Tere jälle, pole pikalt kirjutanud siia, kuid nüüd on hetk aega. Seniks mis on autoga muutunud: tiib roostetanud, pidevalt nokitsetud ja üha kiiremaks saanud. EDIT: lugesin kunagist postitust manuaalse boost controlleri osas, see on ammu prügikastis ning rõhku juhib mootoriaju. Hetkel seisab edasine jõud kütusesüsteemi taga. Märkimisväärsemad muutused ehk: K04 turbo, kangem sidurikorv ja ketas koos pidurimeistri katetega, uus käigukast, laiali käinud ja rebuildi saanud mootor. Väiksemad muutused: Rõhutorustiku ümber tegemine kliima mahutamiseks, kompuga spido, kliima, ees nahkistmed (väga korralikud), lairiba lambda. Kuskil poolteist aastat tagasi sai soetatud CDY koodiga käigukast, mis alla pannes (ja läbi piinarikka veovõllide otsimise) avastas et tal ikka mõni laager läbi. [img]https://live.staticflickr.com/65535/49505339421_71a136028a_c.jpg[/img] Kuna varem polnud kasti lammutanud siis jäid ka tükid järgi omast lollusest. [img]https://live.staticflickr.com/65535/49505553737_0b0feeac18_c.jpg[/img] kast sai kokku ning veovõllid said uued otsad ning asi jäi seisma ning oma aega ootama. seniks olin mootoriajus vist kuskil 30 korda tarkvara ringi teinud et viimnegi piisk välja pigistada oma aretus turbost. Siis võtsin vastu otsuse soetada K04. Siiani parim ost, mida sellele autole ehk teinud. Auto on võimeline hoidma 1.3 bari üle terve skaala ning peak kuskil 1.4 peal (ehk saaks rohkem kuid seadistatud turvaliseks veel) Turbovahetusest pilte pole, kuid ma usun et kõik on nõus et see pole mingi eriline töö nendel mootoritel. Mootorit hakkas kimbutama suitsemisprobleem (juba enne turbo vahetust, turbo pigem saigi soetatud arvates et vana turbo on koostööd lõpetamas), kuid turbovahetus seda ei remontinud. Auto seisis pikalt ning aeg ajalt sai soojaks aetud, kuid enamjaolt seisis ning ootas oma aega. Alles 2019 detsembris võtsin ette mootoriremondi. Plokikaanel olid väljalaske klapi puksid ovaalsed, ning ilmselgelt ka klapisääretihendid kivikõvad. Ootamatu üllatusena tuli vaid see, et kolvirõnga vahe oli pea topelt võrreldes tehase piiridega. [img]https://live.staticflickr.com/65535/49505553647_e8375ef33e_c.jpg[/img] Kepsud ning kolvid jäid originaalid (korraliku seadega kestavad ilusti) kuid said uued saaled, kuna oli näha kulumist, mis viitab seismisele. [img]https://live.staticflickr.com/65535/49504824458_8758324fdd_c.jpg[/img] Nii et mootorisse läksid kolvirõngad, kepsusaaled, hüdrokad, kett, hammasrihm, kõiksugu tihendid, poldid jne, ehk enam ei olnud mõtet kokku hoida. Kolvirõnga vahe tõttu oli mootori sisu ka kõrbenud õli täis. [img]https://live.staticflickr.com/65535/49505553527_79d398ab52_c.jpg[/img] Üllataval kombel polnud nukakett väga veninud. [img]https://live.staticflickr.com/65535/49505553567_fd99158869_c.jpg[/img] Teravam silm tabab ära et mootori küljes on ka kliimapumba kronstein, jah sai kliima külge aretatud, mis ka toimis kenasti, kuid enne tagasi panemist oleks vaja õhukarpi liigutada või turbo-õhukarbi vaheline lõdvik kuidagi ümber ehitada, kuna kliima asjad läheks igalepoole vastu. (suvel sai korra kliima toimima ka pandud). [img]https://live.staticflickr.com/65535/49505553482_5625b35915_c.jpg[/img] Praeguseks hetkeks on kuskil 200km mootor läbinud ning töötab väga ideaalselt. Enne suve veel plaan kliima süsteem ehitada toimivaks nii et ruumi jaguks. [img]https://live.staticflickr.com/65535/49504824253_f71584c9e4_c.jpg[/img] Et siis hetkeks on mootor saanud remondi, auto saanud teise käigukasti koos uute veovõllidega. Note: Kõik kes nägid et tiib on lagunemas, siis jah, kuid all on klaaskiud, ehk ega ta täitsa ära kao. Edit2: Postitust lugedes ei lugenud kuskilt välja, kuid auto on peale mootorivahetust ka arvel 1.8T mootoriga, ehk auto on pikka aega ametlik olnud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.4%
- SQL:
56.6%
]