Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JU57FL1P[/i] Nonii, olen kaua postitamata olnud. Peamiselt olen tegelenud väikestviisi hooldusega auto juures ning uurinud kuidas oleks võimalik originaal aju ümber kirjutada. Kuna tegemist on vanakooli "lolli" motronic 3.8.2 ajuga, millel puudub map siis tähendab see seda, et rõhk ja kütusekogus arvestatakse auto koormusega. Siiani pole katsetamine just kõige edukam olnud. Lihtsalt puudub informatsioon sellise aju kohta. Aga mõni päev tagasi sai tegeletud väikse upgradega. Nimelt sai auto veidi suurema turbo. Pigem sai 3 erinevast turbost üks kokku pandud. Varasemalt oli autol küljes originaal k03-005. Doonoriks sai audi TT 132kw mudel, millel oli kuumkoda mõrane. Sisu sai välja võetud ning ka uus külmkoda külge probleemivabalt. Kuumkoda k03-005 oma ei istunud mitte kuidagi, turbiinilabad olid 40 mm otsast(k03-035), võrreldes 38mm (k03-005). Auto jäi paariks päevaks seisma kuni õnnestus leida oma aja ära elanud turbo k03-029 (mis peaks olema k03s) . Interneti kohaselt oleks pidanud väljalaske turbin istuma kenasti. (sügav vabandus halva pildikvaliteedi pärast) [img]https://farm5.staticflickr.com/4359/37431840425_e0fb7a8d54.jpg[/img] [img]https://farm5.staticflickr.com/4419/37033149030_91da19883d.jpg[/img] K03-029 millel oli juba pikilõtk suur, sai laiali võetud igasugu muredega. Esiteks jäi kuumkoja polt pessa kinni, sai kuumaks aetud ning meelitatud, kuid hakkas vaid pesas ringi käima.Peale maha jahtumist oli võimalik see lihtsalt välja tõmmata. Välja tuli otsakeermeta polt. Sai uuesti üle keermestatud ning poldi pesa korda tehtud. [img]https://farm5.staticflickr.com/4502/37033148360_4a92fca9e9.jpg[/img] Järgmiseks probleemiks tekkis mõra doonor kuumkojas. ära lennanud tükk sealt ja mõra juurest välja paisumine oligi see mis hävitas eelneva turbiini. Ainus mõistlik lahendus tundus olevat freesile tööd anda. Mõrane koht sai veidi sügavamaks treitud, et paisumise korral ei puutuks kokku turbiinilaadega ning veidikene materjali maha võetud ka sisepinnast(peamiselt ajaga kogunenud ja kivistunud tahm). kahjuks lõpptulemusest pilti ei teinud. [img]https://farm5.staticflickr.com/4454/37033147800_b5878e6d0c.jpg[/img] Põhjus miks turbo vahetusse läks, oli sinine suits tagant ning pikilõtk turbos. Esimene proovisõit oli väikeste probleemidega. Algselt suutis suurem turbiin välja puhuda vaid 0.5 Bar rõhku. Järelturu boost controlleriga sättisin rõhu hetkel turvalise 0.7 peale. Järgneva nädala jooksul läheb lairiba lambda sond külge ning tuleb laivis jälgida AF ratiot ning originaalajus vastavaid parameetreid muuta et kõik turvaliseks jääks ka 0.9bar rõhu juures. See väike upgrade aitas peamiselt kaasa rõhu hoidmises. Kui varem langes rõhk kõrgetel pööretel, siis hetkel on 0.7 kuni 6500 pöördeni välja. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.4%
- SQL:
55.6%
]