Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JU57FL1P[/i] Nii, tekkis vaba aeg turbol kuumkoda ära vahetada, vahepeal sai ka stock bypass valve välja vahetatud Forge toodangu vastu. Bypass sai ka paigutatud ülespoole, mitte alla nagu stockis, sest bypass oleks vastu raami läinud. [img]https://c1.staticflickr.com/4/3859/33267296761_94cf40f4fd.jpg[/img] [img]https://c1.staticflickr.com/4/3924/33012053840_e3847ff011.jpg[/img] Nagu tüüpiliseks kujunenud siis turbod ei soovi üldse koostööd teha lahti võtmisega, ehk kogu kuumkoja vahetus võttis aega umbes 3 tundi kokku. Kui keegi ei tea, siis kõrina tekitab neil kuumkoja puks ja sisene klapp, lõtkud lähevad ülemäära suureks, ning see annab võimaluse gaase välja lasta vähesel määral kui seda vaja pole, ning tekitab väga ebameeldiva kõrina. ( otsisin ise kõrinat päris pikalt enne kui avastasin) [img]https://c1.staticflickr.com/4/3871/33267296061_192aa2bb82.jpg[/img] Peale teist kuumkoda sai kõik ilusti toimima ning vahepeal sai muretsetud ka intercooler, mis postituse tegemise päevaks juba külge monteeritud. [img]https://c1.staticflickr.com/4/3725/33012053490_863ecc138b.jpg[/img] Korraga sai mootoris ka rõhku tõstetud ühe mehe ise tehtud manual boost controlleriga kuni ~0.85 barini. Palun ärge hakake kommenteerima et kütust väheks jääb, sest kõik sai välja uuritud. 0.9 bari on veel turvaline piir, ilma et segu liiga lahjaks jääks ning samas tõstab võimsust. [img]https://c1.staticflickr.com/1/569/33267294991_a571ff5cd1.jpg[/img] Samas kokkuvõttes saab öelda et tulemus oli isegi üllatav, üpris hea minek, arvestades kuubatuuri ja kere raskust. Kapotialune jääb isegi üllatavalt hea välimusega ning tundub isegi et oleks nagu tehasest seal istunud. [img]https://c1.staticflickr.com/4/3896/33267295731_7b7c161bfa.jpg[/img] Kuna auto ehitus on alati selline, millel pole piire, siis tekkisid juba järgmised mõtted. Ehk lähima poole aasta plaan, on minna üle Motronic 7.5 aju süsteemile, mille jaoks on vaja juba elektroonilist segusiibrit, pedaali ning teist juhtmestikku. Kui keegi teab kust saada 1.8T juhtmestikku aastast 2002 üles, oleksin väga tänulik. Uus aju juba pmst olemas ning muu kola ka kättesaadav, juhtmestik vaid puudu. Põhimõtteliselt sai auto ehitatud 3 nädalavahetusega. Otseselt midagi üle mõistuse rasket ei olnud. Kui keegi plaanib midagi taolist teha, siis oleks kindlasti vaja teadmisi elektroonikast ja natuke terasemat mõtlemist. Kui aus olla, siis sellega sai natuke liialt vaeva nähtud, et kõik saada võimalikult hästi sobima. Finantsilises mõttes ütleks nii et suurem osa raha kulub pisidetailidele. Kui keegi tahab teada, et kas selline asi tasub end ära, siis vastaks 100% et KINDLASTI MITTE, ning ka põhjusega, auto on vana juba ning küttekulu ei langenud väga metsikult. Pigem sai asi kätte võetud sest oli isiklik huvi millegi huvitava vastu. Hetkel siis maanteel ~7,5L/100km peale ( korraliku sõiduga) linnas ikka umbes 11L/100km peale. 0.9 bari ilusti hoidmas. umbes 2700km mootoril sõidetud. 2. käik ka käib all ringi ainult. Kui kellegil huvi midagi taolist teha, või on niisama küsimusi, võib alati ühendust võtta. Praeguseks minu projekt lõpetatud. Järgmiseks vaja leida 4vedune kere ilma mootorita. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.7%
- SQL:
53.3%
]