Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JU57FL1P[/i] Pole ammu uuendanud, kuid mootoril juba 2500km läbitud. Hakkaks pihta sellega siis et sai ehitatud 2.5 '' väljalase, kati küljest flants ära lõigatud ning edasi hakatud ehitama. Keevitus siiamaani peab, nii et pole probleemi ja nagu kord ja kohus, sai sukk ka allapoole paigutatud. [img]https://c1.staticflickr.com/1/605/33264422611_5d6a3bf81c.jpg[/img] Ka gaasitrossi mure sai lahendatud, 1.8T tross sobis pikkuselt ning jäi isegi pikaks, kuid on vaja ka c4 kere originaal trossi, nimelt tuleb kahest trossist üks kokku ehitada ning endal sai salongi poolsesse otsa väike kuuskantotsaga trossi ots pandud. Jahutus lõdvikud said salongi omadega ilusti ühendatud, kuigi roolivõimendi toruga läks üpris kitsaks. [img]https://c1.staticflickr.com/4/3854/33351731266_1df6a25dcc.jpg[/img] Juhtmestikuga tegelemine oli järjekorselt paras piin. Et aju oma kohale paigutada, oli vaja peamiselt plastik karpi lõigata, sest juhtmed ei oleks muudmoodi ulatanud ning sissetulev auk silikoniga täidetud. (metalli ümber oli kummiriba 2.6 juhtmestikust, ja 1.8 oma sai sealt läbi toodud, nii et võimalik vajadusel juhtmestik eemaldada) [img]https://c1.staticflickr.com/1/774/33264422141_a3e46775ba.jpg[/img] Paljud asjad said ajutiselt klemmidega kokku ühendatud. Vee tempi tööle saamine oli paras tund aega katsetamist ja uurimist. Üks keerukamaid asju oli ajuga ühenduse saamine üle originaal obd (2+2 pin). Kui keegi peaks mingi uuema tüübi mootori vahele panema, siis kapoti all vaja ajust tuleva diagnosti klemm ringi tõsta, endal läks liiga kaua et selle peale tulla. Käigukasti pealne juhtmestik sai 2.6 omast välja korjatud, samuti ka õlitemp ja õlirõhk( kuigi 1.8 see olemas) [img]https://c1.staticflickr.com/3/2889/33264421781_975aa03c8b.jpg[/img] Radiaator mahtus 1,8T passati oma ilusti vahele peale väikest modifitseerimist, oli vaja paar plastik kõrva maha lõigata ning alla sai plekist kinnitused tehtud, ülevalt vaid nipusidemetega, hoiab ilusti. [img]https://c1.staticflickr.com/1/576/33392265105_e9a9e9b0a6.jpg[/img] Nagu näha siis autol puudub intercooler, probleem seisnes mahutavuses, aga kõik sai veetud ilma et kuskile hõõruks. [img]https://c1.staticflickr.com/4/3867/33392264935_dbda2cc68d.jpg[/img] Kui auto sõitma sai ilmnesid mitmed mured. Nimelt, auto sõitis 0.3 bari peal, suur kõrin kui gaasi anda ja maha lasta. Auto sai sõitma 0.6 bari peale peale segusiibri vahetust, vanal oli lihtsalt arvatavasti mootoriga mingisugune jama, sest tahtis kinni jääda adaptsioonil. Peale seda tundus ikka midagi valesti. Kõrina probleem sai lahendatud turbo kuumkoja vahetusega. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.5%
- SQL:
52.5%
]