Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JU57FL1P[/i] Nonii, otsustasin ka oma tegemistest lõpuks teema koostada, võibolla on kellegil põnev lugeda. Alustasin siis 2.6 audi ostuga, kuid peale 3 nädalat vahetasin juba mootori(kepsusaale andis otsad). "uus" vana mootor läbinud edukalt juba 5000 km, kuid on kohati hommikuti klõbisema hakanud. Kuna see 2.6 liitrit on vähe janune ja minumeelest ka natuke "loll" mootor, siis tekkis mõte midagi muud aretada. Peale pikka uurimist otsustasin 1.8T kasuks, meie riigis nagu kuulsin siis on 100c4 vahel neid 2 tükki kokku, kuid a6 minuteada pole. [img]https://c1.staticflickr.com/1/264/32449773181_2a8ab51863.jpg[/img] Aga alustatud sai siis mootori toomisega, kuskilt jõgevamaalt sai toodud ja veidi üle ***** saanud selle ostuga. mootorikomplektiga sai kõik vajaliku kaasa ning kõik oli küljes, isegi jahutusradikas ja intercooler õnnestus kaasa saada. Vabandan piltide kvaliteedi pärast (ja ei ole kasutatud 2006 aasta nokiat). Ning palun ärge kurjaks saage ja küsige miks ma enne mootori pealetõstmist turbot ei piilunud, oma vigadest ju õpitakse) [img]https://c1.staticflickr.com/1/738/32404857602_a4c4efd92d_z.jpg[/img] juhtmestik sai maha kakutud ja mootor veidi laiali võetud. [img]https://c1.staticflickr.com/1/334/32404933852_d85e5702b0_z.jpg[/img] [img]https://c1.staticflickr.com/1/299/31713727894_a4969d6b39_z.jpg[/img] üldiselt tundus kena kõik ,ketid pole veninud, hammasrihm läheb ikka vahetusse, ning olid väiksed ja tavalised lekked (klapikambrikaan peamiseks) nüüd siis asja juurde mis kõik valesti läks, midagi on vist ära söödud [img]https://c1.staticflickr.com/1/374/31713727334_a558b0dfa5_z.jpg[/img] pikilõtk oli jube, ning ka ristilõtk ebareaalne. ning paljud siit sellist sidurit näinud? mainiks ära et ma ei kakkunud sidurit maha ning tõin teise siduri koos korviga, kuid kuna see on ka hoorattale liiga teinud, siis läheb sinna asemele ühemassiline hooratas. [img]https://c1.staticflickr.com/1/432/32516721916_0ddd1e276a_z.jpg[/img] kuna kutt võttis mul nina all kasti maha mootori otsast, siis nägin et korv oli omadega läbi, laba oli ära murdunud, aga sellist vaatepilti ei osanud ealeski oodata. vahepeal väike jupipesu tehtud [img]https://c1.staticflickr.com/1/642/32404934082_36c77559b8_z.jpg[/img] [img]https://c1.staticflickr.com/1/765/32435078201_6cd1435eb8_z.jpg[/img] kuna mootor tuli 98 aasta passati pealt siis oli ajus ka immo, mis sai kenasti pakitud ning ära saadetud väljaprogremisele, suured tänud Rain-ile kes selle ära tegi. samal ajal tegelesin mina juhtmestikuga. [img]https://c1.staticflickr.com/1/323/32516721866_776476552f_z.jpg[/img] kõik juhtmestik nüüd ära märgistatud ning probleeme ei tohiks enam tekkida (juhtmestiku poole pealt) peamiselt tuleb vaid tõsta ümber õli tempi andur, mis vajab 1.8T õlikorpusesse keermestamist, ning ka tempi andur mis spidoplokki signaali annab(selles pole kindel veel) Hetkeseis siis selline, uus/kasutatud turbo olemas, sidur hoorattaga tulemas ning aju juba tagasi minu käes. tulemas on ka teised mootorikäpad, mis peaks mu probleemi lahendama, peamiselt siis juhipoolne käpp see murekoht, kuna see on pikkuselt üpris jube. Eeltööd on kõvasti tehtud, ning päris puusalt ei laksa. Kui keegi oskab aidata abs/asr süsteemi korralikult tööle saamisega peale swapi, oleks kena. mure siis seisneb selles et abs ajust jookseb 3 juhet auto ajuni, 1.8t on selle jaoks vaid 2 kohta kus juhtmeid panna. abs peaks ilma ka töötama, kuid asr võib põlema jääda.(pirn välja on viimane lahendus alles). Eelduste kohaselt on valmimisaeg veebruari lõpuks. UPDATE 28.01 täna sai siis nippet näppet tehtud, peamiselt sai turbo küljes olev toru ja vaakumklapp ümber visatud, ka paar jubinat värvitud, et veidikenegi kenam vaatepilt oleks, enamjaolt jääb ikka nii nagu on, sest *function over looks* mootorikäpp sai puhtaks tehtud ning auk juba suuremaks puuritud et istuks originaal patja. oodata jääb vaid juhipoolset uut mootorikäppa. turbo jaoks sai soetatud terve komplekt kõige vajalikuga, sest hinnavahe oli olematu võrreldes sellega mis eraldi ostes oleks maksma läinud. [img]https://c1.staticflickr.com/1/409/32193121870_67a2a317b9.jpg[/img] [img]https://c1.staticflickr.com/1/504/32419371902_d99d4aaa9f.jpg[/img] [img]https://c1.staticflickr.com/1/423/32531517036_eed1c55867.jpg[/img] ning kui kellegil soovi siis mul on ka flants olemas turbost edasi ehitamiseks, mis jääb üle, kui keegi tahab seda, võib kriblada, saab kokkuleppele. [img]https://c1.staticflickr.com/1/527/32572179965_0362e190b4.jpg[/img] hetkel jääb asi siduri ja käpa ootamise taha, kui nood olemas, siis on plaan hakata juba külge aretama. [b]Kui kellegil on 2.6 vigast mootorit võimistkit, siis oleksin huvitatud õlitempi andurist![/b] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.3%
- SQL:
50.7%
]