Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B6 Avant 1.8TQ - 2003 - spartel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: spartel[/i] [img]https://www.upload.ee/image/11330846/Audi14.jpg[/img] Tervitus Ei ole see auto ka pärast teise audi soetamist tähelepanuta jäänud. Töid on tehtud igasuguseid põnevaid aga postitamine on küll unarusse jäänud. Katsun nüüd vähe pikemalt tagasi vaadata ja tehtud tööd siia kokku võtta. 08.01.2020 Pärast downpipe paigaldamist jäi põlemat mootori tuli, kuna mõlemad lambdad näitasid sama näitu. See sai siis lahendatud chip.ee abil, kes teise lambda välja programmeeris. 05.03.2020 Sai Raketibaasis valmis väljalaskesüsteemi ümberehitus. Sai siis turbost alates kolme tolline toru, mis jaguneb 2x2,5 tolli torudeks. Lõppu sai jäetud supersprint lõpupütid. Keskel on V-band ühendused selleks, et saaks kerge vaevaga katalüsaatorit paigaldada. Samuti said lõpupütid V-band ühendused. Katalüsaator sobivate flantsidega sai tehtud originaalkatalüsaatorist ja kuna teisele autole sai samuti klambrid pandud, siis saan seda mõlema auto all kasutada. Hääl läks veidi madalamaks ja mahedamaks, samas valjemaks väga ei läinud - isegi natuke liiga vaikne sai. :D Tagumised pütid tõmbavad hääle ikka väga vaikseks. Garaa˛is sai korra proovitud ilma ka ja tegelikult tulevikus tahaks sinna lõppu ikkagi mingid korralikud sportliku häälega resod panna. Pildid Raketibaasi Instagramist: [url=https://www.instagram.com/p/B9WWXdupO1P/]https://www.instagram.com/p/B9WWXdupO1P/[/url] [url=https://www.instagram.com/p/B9Eyp1ApfSj/]https://www.instagram.com/p/B9Eyp1ApfSj/[/url] Ja mõned minu pildid: [img]https://www.upload.ee/image/11330837/Audi11.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11330838/Audi10.jpg[/img] Eile ja täna sai garaa˛is aega veeta. Vahetasin õhufiltri ja salongifiltri ning sai niisama kapoti all timmitud ja asju üle käidud. Akuvanni puhastasin männiokastest - Nõmmel elamise rõõmud. Lisaõhu pumba mingi õhutoru küljes olev kummivoolik oli puruks läinud. Tuli ära tükkidena ehk siis täiesti plastikuks oli kivistunud. Before and after: [img]https://www.upload.ee/image/11330915/Audi6.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11330912/Audi5.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11330904/Audi4.jpg[/img] Õhufilter :) [img]https://www.upload.ee/image/11330928/Audi7.jpg[/img] Garaa˛is vedeles juba paar kuud uus keskmine pidurituli. Vanal oli üks led vahelt läbi ja taga sõites oli inetu vaadata. Minu väike aru seda vana tuld sealt tervelt välja võtta ei osanud ja tükeldasin ka selle ära. :D Nii sain klambritele ligi ja näpitsate ja konksudega ta välja koogitud. [img]https://www.upload.ee/image/11330979/Audi3.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11330981/Audi2.jpg[/img] Velgedega on see aasta naljakad lood. Tegelen nimelt talvevelgedega kevadel. Kunagi sai alla proovitud 18" Twin Spoke Audi velgesid ja hakkas meeldima mõte, et talveks võiksid selle autol just sellised olla. Kasutaja RIX pani enda vanad müüki ja said peale nädalast kaalumist ära toodud - et noh siis on sügisel olemas. Täna tegin väikse visuaali testi ka - rehve veel ei ole. [img]https://www.upload.ee/image/11331055/Audi12.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11331057/Audi13.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11331059/Audi1.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11331149/Audi15.jpg[/img] Mingi hetk tekkisid müüki hea hinnaga eesmised B6 H&R coilid. Kuna esiots on sellel autol tiba kõrgemal, siis olin ammu selle peale mõelnud ja kui suuremat velge kasutada, siis paistaks see vahe veel rohkem välja. Ühesõnaga koju nad sai toodud - eks siis vaatab millal alla saavad. [img]https://www.upload.ee/image/11331182/Audi9.jpg[/img] Järgmiseks suuremat sorti tööks on ikkagi suvevelgede teema aga eks sellest juba siis lähemalt, kui on millest rääkida. Lõpetuseks üks vahva pilt sellest, kuidas üks veoauto sai Audiga käima tõmmatud. Kastis oli tonnine alus kive ka. Sai ilusti sujuvalt alustatud ja veoka roolis istus ka mõistusega mees, nii et sidur ülemäära tappa ei saanudki - ringi ei tõmband ega haisu ka ei tundnud. Vaatepilt möödujatele selle eest oli huvitav :cool: [img]https://www.upload.ee/image/11331235/Audi8.jpg[/img] Uuendusteni Siim [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B6 Avant 1.8TQ - 2003 - spartel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.9%
- SQL:
54.1%
]