Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 23.01.17 22:42
|
|
|
Audi A4 B6 Avant 1.8TQ - 2003 - spartel
Tere, klubilised
Panen enda igapäeva/hobiauto kohta mõned read kirja, et oleks millele hiljem tagasi vaadata. Üldse mitte pikka aega tagasi olin see mees, kes väitis,
et B6 on kole ja ei istu mulle - nüüd siis olen juba nädal aega ringi vuranud ja väga rahul nii välimuse kui ka kõige muuga.
Tegu siis S4 välimusega A4 S-line-ga millel kapoti all 140 kw. Salongis on tume lagi ja poolnahk polster. Eesti ajalooga masin ja läbisõit on korralik
358000, kuid eelmise omaniku jutu järgi ja üldise mulje põhjal võiks öelda, et on kenasti hooldatud.
Väiksemaid nokitsemisi täitsa leidub - siiani olen ühe väikse suuna esitiiva sees välja vahetanud (hakkas eemalduma) ja supersport kulmud tuledelt
eemaldanud.
Vabal ajal siis pesen ja tangin peamiselt.
Eks mingi aeg tuleb paremat pilti ka, seniks nautigem nelivedu.
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 15.02.17 17:43
|
|
|
LS ~359000
Uus õli ja õlifilter
Generaatori rihm
Termostaat koos korpuse ja anduriga
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 26.03.17 18:19
|
|
|
Catch can
Kuna eelmine omanik oli karterituulutuse lahti ühendanud ja ülevalt oli ots sisuliselt täiesti lahti, pritsis kerget õliudu pidevalt kapoti all
laiali, mille tulemusena viskas vahepeal salongi õlikärsahaisu. Nähes palju sealt seda jura välja ajab, ei olnud ise ka huvitatud selle sisselaskesse
laskmisest.
Sai siis E-bay lahti võetud ja tellitud selline purk omale.
Internet on otsast lõpuni erinevaid arvamusi täis ja nüüd ei teagi kuidas teda täpselt kõige õigem ühendada oleks.
Kuhu täpselt ühendada? Kas breather võib olla või ei? Kas breatherist ei hakka õlihaisu tuppa ajama?
Kui on kellegil omal kogemus ühendamisega või lihtsalt jagab teemat, siis igasugu pildid, skeemid või niisama tark jutt on oodatud.
Hetkel sai ajutiselt selliselt ühendatud, et tuulutus ülevalt purki ja filter otsa - väljaminevas otsas on kork ees. Vähemalt ei pritsi kapoti alla
laiali enam.
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 09.04.17 18:27
|
|
|
OZ Racing
Keegi head nõu pole andnud, kuidas see karterituulutuse asi lahendada ja omal ka aega näppida pole olnud, seega olen sõitnud praegu nii - õli hais
kadunud ei ole aga tunneb väga harva nii, et pole väga hullu.
Eile said alla suverattad - 17" OZ Superleggera. Enne viskasin velje koos rehviga kaalule ja tulemuseks 16,9 Kg.
Välimuselt pole päris minu teema ikka - pigem tahaks neid kunagi otstarbekamalt kasutamiseks hoida. Samas kui kellegil neid rohkem vaja ja ilusa
kopika välja käib olen vast nõus ka ära andma.
Näevad välja sellised...
|
|
|
TSks
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 09.04.17 19:20
|
|
|
Ilus. Tore, et need kulmud ära kaotanud oled.
Lauri in Audi
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 09.04.17 20:28
|
|
|
Polegi seda teemat varem näinud :O
Ilus masin, ise eemaldaksin porilapakad, konksu ning väljapunnitavad uste alumised liistud kerevärvi
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 09.04.17 21:11
|
|
|
Tervitused!
Olles päriselus korra näinud C6 A6 nende kulmudega, siis siinkohal võiks mainida, et rohkem maitse asi. B6 küljes nad mulle samuti meeldivad, jätavad
tule natuke kitsamaks ja on üldse sellised natuke sportlikumad. Muus osas ei oska väga kobiseda, ole tubli!
Näkku mitte lüüa ;P,
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 10.04.17 04:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Polegi seda teemat varem näinud :O
Ilus masin, ise eemaldaksin porilapakad, konksu ning väljapunnitavad uste alumised liistud kerevärvi |
Juhul, kui võtad neid sõnu kuulda, siis pretendeerin porilapakate uueks omanikuks end (kui tegemist on originaalidega).
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.17 05:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Ilus masin, ise eemaldaksin porilapakad, konksu ning väljapunnitavad uste alumised liistud kerevärvi |
Originaalis pole seda värvi auto liistud kerevärvi, ma pigem madaldaks samakõrgeks kui S4
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 10.04.17 05:17
|
|
|
Porilapakad jäävad, liistud ka esialgu samaks - lip ka ees ju musta värvi ikkagi ja no ei häiri mitte kuidagi. Kulmud võin küll oksjonile panna alghind siis tasuta.
Aga S4 kõrvale võiks korra parkida küll ja vaadata palju ta madalam siis on. Mul see s-line madaldus niiöelda.
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 10.04.17 07:06
|
|
|
Oem porilapakad on selle auto küljes igal juhul ilusad.
Ise pidin hingehinda maksma uute eest.
Lauri in Audi
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 10.04.17 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Polegi seda teemat varem näinud :O
Ilus masin, ise eemaldaksin porilapakad, konksu ning väljapunnitavad uste alumised liistud kerevärvi |
Juhul, kui võtad neid sõnu kuulda, siis pretendeerin porilapakate uueks omanikuks end (kui tegemist on originaalidega). |
Kui kellelgi huvi siis mul kuskil peaks olema B6 originaalid.
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 04.06.17 20:18
|
|
|
Pildid eluhalvad, sorry sorry!
Salong nagu B6-le kohane on üsna kulunud ja tahab värskendust igalt poolt. Juba pikemat aega passisin seda tutikat Concert II mis foorumis müügil aga
no ei raatsinud, kuna igasugu tähtsamaid asju oli nimekirjas kõrgemal kohal. Lõpuks tegi pruut selle virina peale varajase sünnipäeva kingi
Vana:
Uus:
Nüüd hakkasid kõik teised kulunud kohad rohkem häirima ja kui kellegil korralike (ehk siis uueväärseid) B6 salongi detaile pakkuda oleksin väga
huvitatud. Küsiks veel, et kas kliimaplokil nuppe annab ise vahetada ja kust neid tellida saaks?
Vaja oleks siis ESP nuppu, kaardihoidja plastik katet, ohutulede nuppu ja topsihoidja plastik katet. Ja kliimaplokile siis kas nuppe või uut
korralikku plokki.
Kindalaegas sai ka korda tehtud - oli siis ostmisest saadik lukus sest hing oli puruks. Proovisin siis "plastiku keevitamist" ja tulemusega
üllatvalt rahul. Jäi päris tugev ja siimaani täitsa püsib ühes tükis.
Täitsa lõpus oleks ka võinud korra veel kuumapuhuriga üle lasta - oleks parem saand aga näha jääb seda täpselt nii vähe, et pole lugu.
Täna sai nahast osadele hooldus tehtud. Pilt suurepärane muidugi jälle.
Ja lõpuks siis sai tulevikuplaanideks riiulisse valmis ostetud Audi TT 380 cc pihustid (Aitäh kasutaja Nimi). Enne nende külge kruvimist on aga palju
tööd veel vaja teha. Enne tehnika tip-top korda!
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 30.06.17 16:33
|
|
|
Sai natuke liinihooldust vahepeal tehtud. Pesin pigist puhtks ja puhastasin nipet näpet kapoti alt.
Catch can-i tühjendasin ära. Peal on ta nüüd olnud kolm kuud ja oli ääreni täis. Üllatas mind see, et enamus sellest oli vesi. Edaspidi tuleb igatahes
tihedamini tühjendada.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.17 07:12
|
|
|
B6 jaoks mittekulumata salongidetaile on üpris defitsiit leida. Lülitid olen siiamaani 90% ulatuses ise uued tellinud enda B6 jaoks. Keskkonsool uuena
on revalist ca 160€, mis pole ka teab mis tappev summa. Kuid annab ka paigaldada B7 keskkonsooli ning detaile, mis ei muutu selliseks rappeks nagu
antud mudelil(kliimaplokk on pool tooni tumedam kui B6 variant- selle vastu aitab 2din install RNSE makiga, mis küll sinu puhul peale uue concertII
paigaldust erilist mõtet ei oma või B7 paneeliga concert2 ). Autoga aga jõudu ja jaksu.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 12.07.17 08:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spartelKüsiks veel, et kas kliimaplokil nuppe annab ise vahetada ja kust neid tellida
saaks? |
Annab küll, mul käis just legoks asi. Mitte küll kulumise pärast, vaid seetõttu et kleepuv jook sattus nuppude vahele.
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.17 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: spartelKüsiks veel, et kas kliimaplokil nuppe annab ise vahetada ja kust neid tellida
saaks? |
Annab küll, mul käis just legoks asi. Mitte küll kulumise pärast, vaid seetõttu et kleepuv jook sattus nuppude vahele. |
Jah, see on teine variant, aga 90% B6 kliimapaneelidest on niivõrd kulunud, et ei maksa taaskasutada. Eraldi klahve ka minu teada tellida ei saa.
Jääb kaks varianti:
1. Kas võtta terve paneel B7 pealt (tumedam) ning sellega koos ehitada ümber ka tagaklaasisoojendus, muud vahet ei ole.
2. Võtta B7 kliimapaneeli esiplaat koos klahvidega ning monteerida B6 kliimaploki külge, istub 1:1- ise tegin nii, toonivahet ei jäänud, sest
installisin ka samal ajal RNS-E.
Eks klahve annab ka omavahel neil vahetada, kuid siis on see, et paneelil ja klahvidel on toonivahe sees, eks igale oma...
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 21.07.17 14:55
|
|
|
Auto läheb mustaks :(
Ega mõnel Tallinnlasel mingeid istmekatteid pole vedelema jäänud. Võtaks päris endale või siis laenaks paariks nädalaks. Tekkis vajadus oma autoga
natuke tolmusemat tööd teha aga jube mure, et istmed lähevad mustaks
Kui saad aidata siis kirjuta palun privasse (vaja oleks enne pühapäeva)
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 23.01.18 21:48
|
|
|
372000
Ammu pole kirjutanud, sest midagi suurt muutunud pole. Vahepeal on nipet-näpet pisiasju ikka tehtud nii, et teen väikse kokkuvõtte.
Juhi poolne aknaregulaator sai sügisel ära vahetatud. Paras lammutamine
Katkine tagumise kojamehemootor sai vahetatud plastikkorgi vastu. Kolme kuu vältel sai peaaegu iga nädal mingit pirni vahetada. Ilmselt kunagi kõik
korraga vahetatud ja nüüd hakkasid kõik ükshaaval otsa lõppema. Catchcan-i tuleb aeg-ajalt tühjendada - peamiselt on seal ikkagi vesi. Peab mingi hetk
ikka ümber paigutama selle ja teise otsa turbo õhuvõtu ette viima.
18.12.2017 sai vahetatud salongiõhu filter, õhufilter, küünlad.
Pärast küünalde vahetust oli meeldivaks üllatuseks kütusekulu vähenemine. Õhufiltri vahetamine selle auto puhul muide ei ole üldse nii lihtne viie
minuti töö, nagu olin teiste autodega harjunud. Youtube õpetustes tõmmatakse karp lahti ja libistatakse vana filter välja ja uus sisse (Ilmselt käib
see nii ka paljudes teenindustes). Kuna tahtsin karbi sisu sodist puhtaks ka teha, võtsin kogu kupatuse maha ja pesin puhtaks.
05.01.2018 (LS: 372000) käis auto Forssis ja vahetati õli ja õlifilter, jahutusvedelik, roolivõimendi õli ja piduriõli.
Kahe õlivahetuse vahel õli juurde valada vaja pole olnud.
Kuu algul käisin autoga ülevaatusel ja ülevaatuspunkti onu suutis parema esimese pidurivooliku puruks vajutada (vast siiski hea, et seal juhtus). Sai
kohe samal päeval ära vahetatud, aga kuna punkt oli selleks hetkeks kinni ja pidin ise kohe järgmine päev Eestist ära sõitma, jäi auto kaheks
nädalaks seisma ja täna käisin näitasin pidurid ette ja sain kõik jonksu.
Nii palju siis päevikusse. Tegelt oleks üks küsimus foorumi targematele ka. Nimelt on mul autos eelmise omaniku pärandina kasutusel Parroti handsfree
süsteem. Alguses tundus nõme-kole-tüütu-maitsetu-kärakas aga tegelt on väga praktiline ja enam loobuda ei tahagi. Jama on aga selles, et kui selle
kaudu näiteks muusikat kuulan, siis heli tuleb ainult eest kõlaritest (ühendatud on ta cd-boxi pistiku kaudu). Kas keegi oskab öelda, kuidas ma selle
kõikidesse kõlaritesse mängima saaks? Oleksin väga tänulik
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 02.04.18 20:29
|
|
|
Õhtust!
Jaman parema tagumise tulega, mis ei taha kuidagi põlema hakata. Pirn oli korras, mõõtsin pistikust ja voolu gabariidile peale ei tule. Teised pirnid
kõik põlevad, isegi selle sama pirni sees olev piduritule niit. Vasakul pool on kõik korras.
Kas keegi on B6-ga selliste asjadega kokku puutunud? Kaitsmeplokis sellist kaitset ei ole, mis ainult paremale tagatulele mõjuks. Kas on midagi, mida
veel kontrollida või pean tõesti juhtmeid laiali harutama hakkama?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 03.04.18 05:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spartel
Õhtust!
Jaman parema tagumise tulega, mis ei taha kuidagi põlema hakata. Pirn oli korras, mõõtsin pistikust ja voolu gabariidile peale ei tule. Teised pirnid
kõik põlevad, isegi selle sama pirni sees olev piduritule niit. Vasakul pool on kõik korras.
Kas keegi on B6-ga selliste asjadega kokku puutunud? Kaitsmeplokis sellist kaitset ei ole, mis ainult paremale tagatulele mõjuks. Kas on midagi, mida
veel kontrollida või pean tõesti juhtmeid laiali harutama hakkama? |
Ma kontrolliks keskelektroonika moodulit (alustuseks visuaalselt seest) ja kui ei leiagi midagi viga paistvat, katsuks leida teise mooduli prooviks
(võiks olla sama koodiga).
Võib ka muidugi otse keskelektroonika mooduli pistikust kontrollida, kas sealt tuleb selle kontakti peale pinge või mitte.
|
|
|
|
TarvoE
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.18 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spartel
Õhtust!
Jaman parema tagumise tulega, mis ei taha kuidagi põlema hakata. Pirn oli korras, mõõtsin pistikust ja voolu gabariidile peale ei tule. Teised pirnid
kõik põlevad, isegi selle sama pirni sees olev piduritule niit. Vasakul pool on kõik korras.
Kas keegi on B6-ga selliste asjadega kokku puutunud? Kaitsmeplokis sellist kaitset ei ole, mis ainult paremale tagatulele mõjuks. Kas on midagi, mida
veel kontrollida või pean tõesti juhtmeid laiali harutama hakkama? |
Mul oli B7-l häda tule pistikusse jooksva pistiku massi otsaga. Oli teine ära väsinud ja tuli põles pidevalt tumedamalt või üldse mitte. Pistik ise
muidu täiesti timmis siis?
https://i.ytimg.com/vi/SrOmoWww_xY/hqdefault.jpg
Suht selline nägi välja ja lahendasin nii, et panin traadi jupid sinna klemmi kõrval olevatesse aukudesse et paremini vastu suruks. Samas kui sul
teised kõik töötavad on üldmassi mure vägagi ebatõenäoline.
|
|
|
spartel
huviline
Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 03.04.18 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: spartel
Õhtust!
Jaman parema tagumise tulega, mis ei taha kuidagi põlema hakata. Pirn oli korras, mõõtsin pistikust ja voolu gabariidile peale ei tule. Teised pirnid
kõik põlevad, isegi selle sama pirni sees olev piduritule niit. Vasakul pool on kõik korras.
Kas keegi on B6-ga selliste asjadega kokku puutunud? Kaitsmeplokis sellist kaitset ei ole, mis ainult paremale tagatulele mõjuks. Kas on midagi, mida
veel kontrollida või pean tõesti juhtmeid laiali harutama hakkama? |
Ma kontrolliks keskelektroonika moodulit (alustuseks visuaalselt seest) ja kui ei leiagi midagi viga paistvat, katsuks leida teise mooduli prooviks
(võiks olla sama koodiga).
Võib ka muidugi otse keskelektroonika mooduli pistikust kontrollida, kas sealt tuleb selle kontakti peale pinge või mitte. |
Kas saan õigesti aru, et keskelektroonika moodul on välismaa keeles on-board power supply unit ja asub kaitsmebloki lähedal? Ja kui see on vigane,
siis kas seda peaks arvuti ka näitama?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 03.04.18 13:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spartel
Kas saan õigesti aru, et keskelektroonika moodul on välismaa keeles on-board power supply unit ja asub kaitsmebloki lähedal? Ja kui see on vigane,
siis kas seda peaks arvuti ka näitama? |
Inglise keeles jah igasugu erinevaid nimesi, ka Central electronics module jne. Kuid just see, mis asub kaitsmeploki lähedal ja jääb umbes kellaploki
alla. Arvuti võib näidata vigu, aga ei pruugi. Pigem tasuks lahti võtta ja vaadata, kas sees paistab maha põlenud komponente/radasi ja kas on niiskus
kahjustusi.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |