Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ - 2003 - spartel (Vastuseid: 113 | Vaatamisi: 35641)
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 23.01.17 22:42 Tsiteeri
Audi A4 B6 Avant 1.8TQ - 2003 - spartel



Tere, klubilised

Panen enda igapäeva/hobiauto kohta mõned read kirja, et oleks millele hiljem tagasi vaadata. Üldse mitte pikka aega tagasi olin see mees, kes väitis, et B6 on kole ja ei istu mulle - nüüd siis olen juba nädal aega ringi vuranud ja väga rahul nii välimuse kui ka kõige muuga.

Tegu siis S4 välimusega A4 S-line-ga millel kapoti all 140 kw. Salongis on tume lagi ja poolnahk polster. Eesti ajalooga masin ja läbisõit on korralik 358000, kuid eelmise omaniku jutu järgi ja üldise mulje põhjal võiks öelda, et on kenasti hooldatud.

Väiksemaid nokitsemisi täitsa leidub - siiani olen ühe väikse suuna esitiiva sees välja vahetanud (hakkas eemalduma) ja supersport kulmud tuledelt eemaldanud.

https://www.upload.ee/image/6592126/kulm.jpg

https://www.upload.ee/image/6592198/sile2.jpg

Vabal ajal siis pesen ja tangin peamiselt.

https://www.upload.ee/image/6592203/sile.jpg

https://www.upload.ee/image/6592143/tank.jpg


Eks mingi aeg tuleb paremat pilti ka, seniks nautigem nelivedu. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 15.02.17 17:43 Tsiteeri
LS ~359000



Uus õli ja õlifilter
Generaatori rihm
Termostaat koos korpuse ja anduriga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 26.03.17 18:19 Tsiteeri
Catch can



Kuna eelmine omanik oli karterituulutuse lahti ühendanud ja ülevalt oli ots sisuliselt täiesti lahti, pritsis kerget õliudu pidevalt kapoti all laiali, mille tulemusena viskas vahepeal salongi õlikärsahaisu. Nähes palju sealt seda jura välja ajab, ei olnud ise ka huvitatud selle sisselaskesse laskmisest.

Sai siis E-bay lahti võetud ja tellitud selline purk omale.

https://www.upload.ee/image/6832030/s-l1600.jpg

Internet on otsast lõpuni erinevaid arvamusi täis ja nüüd ei teagi kuidas teda täpselt kõige õigem ühendada oleks.
Kuhu täpselt ühendada? Kas breather võib olla või ei? Kas breatherist ei hakka õlihaisu tuppa ajama?

Kui on kellegil omal kogemus ühendamisega või lihtsalt jagab teemat, siis igasugu pildid, skeemid või niisama tark jutt on oodatud.

Hetkel sai ajutiselt selliselt ühendatud, et tuulutus ülevalt purki ja filter otsa - väljaminevas otsas on kork ees. Vähemalt ei pritsi kapoti alla laiali enam.

https://www.upload.ee/image/6832066/catchcan.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 09.04.17 18:27 Tsiteeri
OZ Racing



Keegi head nõu pole andnud, kuidas see karterituulutuse asi lahendada ja omal ka aega näppida pole olnud, seega olen sõitnud praegu nii - õli hais kadunud ei ole aga tunneb väga harva nii, et pole väga hullu.

Eile said alla suverattad - 17" OZ Superleggera. Enne viskasin velje koos rehviga kaalule ja tulemuseks 16,9 Kg.
Välimuselt pole päris minu teema ikka - pigem tahaks neid kunagi otstarbekamalt kasutamiseks hoida. Samas kui kellegil neid rohkem vaja ja ilusa kopika välja käib olen vast nõus ka ära andma.

Näevad välja sellised...

https://www.upload.ee/image/6887874/17821391_10206966975733151_1751818442_n.jpg


https://www.upload.ee/image/6887879/17857173_10206966982213313_1076705851_n.jpg


https://www.upload.ee/image/6887883/17842016_10206966984093360_219440368_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TSks
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.17 19:00 Tsiteeri


Tere!

Väga kena B6 avant quattro :cool:
Sinu teema enne kuidagi nägemata jäänud.

Oma B6 sai just lastud ära vahetada karterituulutuse süsteem; seega pole varem sellist kopsiku süsteemi näinud.
Tegin kiire "googeldamise" ja annab erinevaid nõusid, erinevate torudega. Usun et ta peaks orig. klappi asemel käima ?!

Jõud tegemistes, loodan nüüd Tallinnas kohata :D
Jään teemat jälgima !


Audi B6
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 09.04.17 19:20 Tsiteeri


Ilus. Tore, et need kulmud ära kaotanud oled.


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 09.04.17 20:28 Tsiteeri


Polegi seda teemat varem näinud :O

Ilus masin, ise eemaldaksin porilapakad, konksu ning väljapunnitavad uste alumised liistud kerevärvi :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 09.04.17 21:11 Tsiteeri


Tervitused!

Olles päriselus korra näinud C6 A6 nende kulmudega, siis siinkohal võiks mainida, et rohkem maitse asi. B6 küljes nad mulle samuti meeldivad, jätavad tule natuke kitsamaks ja on üldse sellised natuke sportlikumad. Muus osas ei oska väga kobiseda, ole tubli!

Näkku mitte lüüa ;P,
veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.04.17 04:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Polegi seda teemat varem näinud :O

Ilus masin, ise eemaldaksin porilapakad, konksu ning väljapunnitavad uste alumised liistud kerevärvi :cool:


Juhul, kui võtad neid sõnu kuulda, siis pretendeerin porilapakate uueks omanikuks end (kui tegemist on originaalidega). :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.17 05:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Ilus masin, ise eemaldaksin porilapakad, konksu ning väljapunnitavad uste alumised liistud kerevärvi :cool:


Originaalis pole seda värvi auto liistud kerevärvi, ma pigem madaldaks samakõrgeks kui S4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 10.04.17 05:17 Tsiteeri


Porilapakad jäävad, liistud ka esialgu samaks - lip ka ees ju musta värvi ikkagi ja no ei häiri mitte kuidagi. Kulmud võin küll oksjonile panna :D alghind siis tasuta.
Aga S4 kõrvale võiks korra parkida küll ja vaadata palju ta madalam siis on. Mul see s-line madaldus niiöelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 10.04.17 07:06 Tsiteeri


Oem porilapakad on selle auto küljes igal juhul ilusad.
Ise pidin hingehinda maksma uute eest. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 10.04.17 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Polegi seda teemat varem näinud :O

Ilus masin, ise eemaldaksin porilapakad, konksu ning väljapunnitavad uste alumised liistud kerevärvi :cool:


Juhul, kui võtad neid sõnu kuulda, siis pretendeerin porilapakate uueks omanikuks end (kui tegemist on originaalidega). :D

Kui kellelgi huvi siis mul kuskil peaks olema B6 originaalid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 04.06.17 20:18 Tsiteeri
Pildid eluhalvad, sorry sorry!



Salong nagu B6-le kohane on üsna kulunud ja tahab värskendust igalt poolt. Juba pikemat aega passisin seda tutikat Concert II mis foorumis müügil aga no ei raatsinud, kuna igasugu tähtsamaid asju oli nimekirjas kõrgemal kohal. Lõpuks tegi pruut selle virina peale varajase sünnipäeva kingi :D

Vana:

https://www.upload.ee/image/7084186/makk.jpg

Uus:

https://www.upload.ee/image/7084209/uusmakk1.jpg

Nüüd hakkasid kõik teised kulunud kohad rohkem häirima ja kui kellegil korralike (ehk siis uueväärseid) B6 salongi detaile pakkuda oleksin väga huvitatud. Küsiks veel, et kas kliimaplokil nuppe annab ise vahetada ja kust neid tellida saaks?
Vaja oleks siis ESP nuppu, kaardihoidja plastik katet, ohutulede nuppu ja topsihoidja plastik katet. Ja kliimaplokile siis kas nuppe või uut korralikku plokki.
https://www.upload.ee/image/7084237/Capture2.JPG

Kindalaegas sai ka korda tehtud - oli siis ostmisest saadik lukus sest hing oli puruks. Proovisin siis "plastiku keevitamist" ja tulemusega üllatvalt rahul. Jäi päris tugev ja siimaani täitsa püsib ühes tükis.

https://www.upload.ee/image/7084317/kolla_.jpg

Täitsa lõpus oleks ka võinud korra veel kuumapuhuriga üle lasta - oleks parem saand aga näha jääb seda täpselt nii vähe, et pole lugu.

https://www.upload.ee/image/7084336/18944862_10207331517926478_1000300634_n.jpg

Täna sai nahast osadele hooldus tehtud. Pilt suurepärane muidugi jälle.

https://www.upload.ee/image/7084360/18902731_10207331542767099_655667283_n.jpg

Ja lõpuks siis sai tulevikuplaanideks riiulisse valmis ostetud Audi TT 380 cc pihustid (Aitäh kasutaja Nimi). Enne nende külge kruvimist on aga palju tööd veel vaja teha. Enne tehnika tip-top korda! ;)

https://www.upload.ee/image/7084375/pihustid.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 30.06.17 16:33 Tsiteeri


Sai natuke liinihooldust vahepeal tehtud. Pesin pigist puhtks ja puhastasin nipet näpet kapoti alt.

https://www.upload.ee/image/7177626/audi.jpg

Catch can-i tühjendasin ära. Peal on ta nüüd olnud kolm kuud ja oli ääreni täis. Üllatas mind see, et enamus sellest oli vesi. Edaspidi tuleb igatahes tihedamini tühjendada.

https://www.upload.ee/image/7177631/audi2.jpg

https://www.upload.ee/image/7177636/audi3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.17 07:12 Tsiteeri


B6 jaoks mittekulumata salongidetaile on üpris defitsiit leida. Lülitid olen siiamaani 90% ulatuses ise uued tellinud enda B6 jaoks. Keskkonsool uuena on revalist ca 160€, mis pole ka teab mis tappev summa. Kuid annab ka paigaldada B7 keskkonsooli ning detaile, mis ei muutu selliseks rappeks nagu antud mudelil(kliimaplokk on pool tooni tumedam kui B6 variant- selle vastu aitab 2din install RNSE makiga, mis küll sinu puhul peale uue concertII paigaldust erilist mõtet ei oma või B7 paneeliga concert2 ). Autoga aga jõudu ja jaksu. :cool:


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 12.07.17 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spartelKüsiks veel, et kas kliimaplokil nuppe annab ise vahetada ja kust neid tellida saaks?


Annab küll, mul käis just legoks asi. Mitte küll kulumise pärast, vaid seetõttu et kleepuv jook sattus nuppude vahele.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.17 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: spartelKüsiks veel, et kas kliimaplokil nuppe annab ise vahetada ja kust neid tellida saaks?


Annab küll, mul käis just legoks asi. Mitte küll kulumise pärast, vaid seetõttu et kleepuv jook sattus nuppude vahele.


Jah, see on teine variant, aga 90% B6 kliimapaneelidest on niivõrd kulunud, et ei maksa taaskasutada. Eraldi klahve ka minu teada tellida ei saa.

Jääb kaks varianti:

1. Kas võtta terve paneel B7 pealt (tumedam) ning sellega koos ehitada ümber ka tagaklaasisoojendus, muud vahet ei ole.
2. Võtta B7 kliimapaneeli esiplaat koos klahvidega ning monteerida B6 kliimaploki külge, istub 1:1- ise tegin nii, toonivahet ei jäänud, sest installisin ka samal ajal RNS-E.

Eks klahve annab ka omavahel neil vahetada, kuid siis on see, et paneelil ja klahvidel on toonivahe sees, eks igale oma...


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 21.07.17 14:55 Tsiteeri
Auto läheb mustaks :(



Ega mõnel Tallinnlasel mingeid istmekatteid pole vedelema jäänud. Võtaks päris endale või siis laenaks paariks nädalaks. Tekkis vajadus oma autoga natuke tolmusemat tööd teha aga jube mure, et istmed lähevad mustaks :D
Kui saad aidata siis kirjuta palun privasse (vaja oleks enne pühapäeva) ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 23.01.18 21:48 Tsiteeri
372000



Ammu pole kirjutanud, sest midagi suurt muutunud pole. Vahepeal on nipet-näpet pisiasju ikka tehtud nii, et teen väikse kokkuvõtte.

Juhi poolne aknaregulaator sai sügisel ära vahetatud. Paras lammutamine :)

https://www.upload.ee/image/7929426/27145101_10208721614238017_1877635741_o.jpg

https://www.upload.ee/image/7929437/27329420_10208721612037962_2129523579_o.jpg

Katkine tagumise kojamehemootor sai vahetatud plastikkorgi vastu. Kolme kuu vältel sai peaaegu iga nädal mingit pirni vahetada. Ilmselt kunagi kõik korraga vahetatud ja nüüd hakkasid kõik ükshaaval otsa lõppema. Catchcan-i tuleb aeg-ajalt tühjendada - peamiselt on seal ikkagi vesi. Peab mingi hetk ikka ümber paigutama selle ja teise otsa turbo õhuvõtu ette viima.

18.12.2017 sai vahetatud salongiõhu filter, õhufilter, küünlad.

https://www.upload.ee/image/7929450/27265303_10208721645918809_593112487_o.jpg

Pärast küünalde vahetust oli meeldivaks üllatuseks kütusekulu vähenemine. Õhufiltri vahetamine selle auto puhul muide ei ole üldse nii lihtne viie minuti töö, nagu olin teiste autodega harjunud. Youtube õpetustes tõmmatakse karp lahti ja libistatakse vana filter välja ja uus sisse (Ilmselt käib see nii ka paljudes teenindustes). Kuna tahtsin karbi sisu sodist puhtaks ka teha, võtsin kogu kupatuse maha ja pesin puhtaks.

05.01.2018 (LS: 372000) käis auto Forssis ja vahetati õli ja õlifilter, jahutusvedelik, roolivõimendi õli ja piduriõli.

Kahe õlivahetuse vahel õli juurde valada vaja pole olnud.

Kuu algul käisin autoga ülevaatusel ja ülevaatuspunkti onu suutis parema esimese pidurivooliku puruks vajutada (vast siiski hea, et seal juhtus). Sai kohe samal päeval ära vahetatud, aga kuna punkt oli selleks hetkeks kinni ja pidin ise kohe järgmine päev Eestist ära sõitma, jäi auto kaheks nädalaks seisma ja täna käisin näitasin pidurid ette ja sain kõik jonksu.

https://www.upload.ee/image/7929591/27267206_10208721804202766_1573606993_o.jpg

Nii palju siis päevikusse. Tegelt oleks üks küsimus foorumi targematele ka. Nimelt on mul autos eelmise omaniku pärandina kasutusel Parroti handsfree süsteem. Alguses tundus nõme-kole-tüütu-maitsetu-kärakas aga tegelt on väga praktiline ja enam loobuda ei tahagi. Jama on aga selles, et kui selle kaudu näiteks muusikat kuulan, siis heli tuleb ainult eest kõlaritest (ühendatud on ta cd-boxi pistiku kaudu). Kas keegi oskab öelda, kuidas ma selle kõikidesse kõlaritesse mängima saaks? Oleksin väga tänulik :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 02.04.18 20:29 Tsiteeri


Õhtust!

Jaman parema tagumise tulega, mis ei taha kuidagi põlema hakata. Pirn oli korras, mõõtsin pistikust ja voolu gabariidile peale ei tule. Teised pirnid kõik põlevad, isegi selle sama pirni sees olev piduritule niit. Vasakul pool on kõik korras.

Kas keegi on B6-ga selliste asjadega kokku puutunud? Kaitsmeplokis sellist kaitset ei ole, mis ainult paremale tagatulele mõjuks. Kas on midagi, mida veel kontrollida või pean tõesti juhtmeid laiali harutama hakkama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 03.04.18 05:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spartel
Õhtust!

Jaman parema tagumise tulega, mis ei taha kuidagi põlema hakata. Pirn oli korras, mõõtsin pistikust ja voolu gabariidile peale ei tule. Teised pirnid kõik põlevad, isegi selle sama pirni sees olev piduritule niit. Vasakul pool on kõik korras.

Kas keegi on B6-ga selliste asjadega kokku puutunud? Kaitsmeplokis sellist kaitset ei ole, mis ainult paremale tagatulele mõjuks. Kas on midagi, mida veel kontrollida või pean tõesti juhtmeid laiali harutama hakkama?


Ma kontrolliks keskelektroonika moodulit (alustuseks visuaalselt seest) ja kui ei leiagi midagi viga paistvat, katsuks leida teise mooduli prooviks (võiks olla sama koodiga).
Võib ka muidugi otse keskelektroonika mooduli pistikust kontrollida, kas sealt tuleb selle kontakti peale pinge või mitte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarvoE
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.18 08:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spartel
Õhtust!

Jaman parema tagumise tulega, mis ei taha kuidagi põlema hakata. Pirn oli korras, mõõtsin pistikust ja voolu gabariidile peale ei tule. Teised pirnid kõik põlevad, isegi selle sama pirni sees olev piduritule niit. Vasakul pool on kõik korras.

Kas keegi on B6-ga selliste asjadega kokku puutunud? Kaitsmeplokis sellist kaitset ei ole, mis ainult paremale tagatulele mõjuks. Kas on midagi, mida veel kontrollida või pean tõesti juhtmeid laiali harutama hakkama?


Mul oli B7-l häda tule pistikusse jooksva pistiku massi otsaga. Oli teine ära väsinud ja tuli põles pidevalt tumedamalt või üldse mitte. Pistik ise muidu täiesti timmis siis?

https://i.ytimg.com/vi/SrOmoWww_xY/hqdefault.jpg

Suht selline nägi välja ja lahendasin nii, et panin traadi jupid sinna klemmi kõrval olevatesse aukudesse et paremini vastu suruks. Samas kui sul teised kõik töötavad on üldmassi mure vägagi ebatõenäoline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spartel
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Avant 1.8TQ, Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 03.04.18 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: spartel
Õhtust!

Jaman parema tagumise tulega, mis ei taha kuidagi põlema hakata. Pirn oli korras, mõõtsin pistikust ja voolu gabariidile peale ei tule. Teised pirnid kõik põlevad, isegi selle sama pirni sees olev piduritule niit. Vasakul pool on kõik korras.

Kas keegi on B6-ga selliste asjadega kokku puutunud? Kaitsmeplokis sellist kaitset ei ole, mis ainult paremale tagatulele mõjuks. Kas on midagi, mida veel kontrollida või pean tõesti juhtmeid laiali harutama hakkama?


Ma kontrolliks keskelektroonika moodulit (alustuseks visuaalselt seest) ja kui ei leiagi midagi viga paistvat, katsuks leida teise mooduli prooviks (võiks olla sama koodiga).
Võib ka muidugi otse keskelektroonika mooduli pistikust kontrollida, kas sealt tuleb selle kontakti peale pinge või mitte.


Kas saan õigesti aru, et keskelektroonika moodul on välismaa keeles on-board power supply unit ja asub kaitsmebloki lähedal? Ja kui see on vigane, siis kas seda peaks arvuti ka näitama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 03.04.18 13:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spartel
Kas saan õigesti aru, et keskelektroonika moodul on välismaa keeles on-board power supply unit ja asub kaitsmebloki lähedal? Ja kui see on vigane, siis kas seda peaks arvuti ka näitama?

Inglise keeles jah igasugu erinevaid nimesi, ka Central electronics module jne. Kuid just see, mis asub kaitsmeploki lähedal ja jääb umbes kellaploki alla. Arvuti võib näidata vigu, aga ei pruugi. Pigem tasuks lahti võtta ja vaadata, kas sees paistab maha põlenud komponente/radasi ja kas on niiskus kahjustusi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]