Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 S-line 3.0TFSI - 2011 - OttOlesk
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: OttOlesk[/i] Vahepeal pikalt vaikus olnud ja postitusi ei ole ammu teinud. Täienenud on ainult esimene postitus jooksvate kuludega. Nüüd käis auto lõpuks ühel oodatud spapuhkusel. Vahepeal oli auto ka müügis ja ostja isegi olemas, aga jäi minu poole diil tegemata. Jääb auto ikka minu kätte pikemalt. Auto oli siis 5 nädalat nüüd puhkusel ja sai natuke värskema hingamise. Eurodest pigem juttu ei teeks, kuna töö oli kallis ja tahaks vältida vestlusi stiilis "[i]Mul naabri Ants garaa˛is teeb sama asja poole hinnaga[/i]" või "[i]Siin/seal töökojas oleks saanud odavamalt[/i]". Mina otsustasin Pärnu Auto Kirurgia Kliiniku kasuks erinevate soovituste põhjal. Jah, olen kuulnud ka negatiivset tagasisidet, aga pigem olid need mind mittepuudutavatel teemadel. Auto sain küll värskelt kätte, aga minu emotsioonid on laes. Tegu nagu hoopis teise autoga. Ei mäleta, et isegi 6 aastat tagasi ostes oleks nii puhtalt toimetanud masin. Minu põhjused remondiks olid kettide hääl, mis oli külmalt käivitades eriti kole ja kõrisesid ka sooja käivitusega juba pikemat aega. Teine põhjus oli õlikulu ~1l/~1500km. Pikemate otsadega (Riia, Saaremaa, Tartu jne) oli õlikulu küll parem, aga ilmselgelt oli mootor viimase piiri peal. Lisaks tundus mulle, et esisillas olid kõik asjad juba samuti viimasel piiril. Peale mootoritöid siiski esisillas midagi vahetama ei pidanud. Kogu see kolin tuli kuskilt mujalt, mis mootori töödega ära kadusid. Rohkem detailidesse vast ei viitsigi hetkel laskuda, vaid kopeerin siia lihtsalt märkuse arvelt ja esimesse positutsse läheb kokkuvõtlikult mootori kapitaalremont kirja. "[i]Läbiviidud silindrite endoskoopia ja tuvastatud tugevad kulumised silindriseintel. Samuti mootori seisukorra hindamisel tuvastatud kettajami kehv seisukord. Peale mootori demontaazi autolt ja täielikku osandamist leitud mootorist väga tugevad kulumised: silindriseinad (hõõrdumisvastane kate oli puudulik), kolvid, kettajam, väntvõlli liugelaagrid, klapiajam, väntvõll, pihustid olid ummistunud ja esines lekkeid. Remondimeetmena mootoriplokk taastatud hülssimise teel, kolvid asendatud uutega. Väntvõll poleeritud ja komplekteeritud uute liugelaagritega. Silindripeades kanalid puhastatud, paigaldatud uued klapid nii sisse- kui väljalaske poolele. Asendatud kõik kettajami detailid. Kütusepihustid puhastatud ultraheli meetodil. Asendatud kõik mootori kuluosad nagu rihmad, rullikud, küünlad jne. Kogu mootor pestud seest ja väljast ning komplekteeritud 100% uute tihendusmatrerjalidega, ning nõutud sõlmedes ka uute poltidega.[/i]" [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 S-line 3.0TFSI - 2011 - OttOlesk
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.6%
- SQL:
64.4%
]