Lehekülgi: 1 2 3 |
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 16.12.16 12:05
|
|
|
Audi A7 S-line 3.0TFSI - 2011 - OttOlesk
Mõnda aega nüüd autoga sõidetud ja oleks aeg hakata päevikut pidama. Lisaks muudele postitustele täidan jooksvalt esimest
postitust tehtud töödest.
Tekkis soov uuema auto vastu ja valikus oli C7 A6 või A7. Abikaasa tungival soovil vältida järjekordset „koera kuuti“, sai otsustatud A7 kasuks. Kuna
Eesti turg jäi minu maitse jaoks kitsaks, tuli autot vaadata välismaalt. Selles osas aitas mind Mobile24.ee esindaja Kuldar Assmann (foorumi kasutaja KuldarA). Otsisin ise Mobilest autot ja paralleelselt tegi
seda ka Kuldar. Suuremast valikust sai mingi ports välja valitud, millest filtreerisime siis konkreetsema auto välja. Kuldar korraldas kogu asja ära
(uuris ajalugu, transport, ARKi toimingud jne). Suurepärane teenindus. Kogu välismaa turu pealt leidsime ainult ÜHE sobiliku auto, sest minu soovid
olid lihtsalt liiga konkreetsed. Ideaalis otsisin diislit, aga kitsa valiku tõttu tuli bensukaga leppida. Tunduvalt suurem kütusekulu, aga muude
lisade arvelt on asi seda väärt. Oleks tahtnud ka S-line musta lage, aga võib-olla kõike head ka ühes pakendis ei saa. Nüüdseks ei ole heledal lael ka
viga miskit.
Varustus
Kogu varustust ei ole vast mõtet kirja panna. Lisan siia minu jaoks märkimist väärt varustuse (võimalik, et mõni asi võib olla ka A7
standardvarustuses).
- Audi Exclusive Paint
- Audi Pre Sense Plus
- Lane Assist Plus. Hoiab ise autot sõidurajas, rooli vibratsioon.
- Parkimisandurid ümber kogu auto. Kaamera ees (vaatega ette ja külgedele) ja taga (vaatega taha ja külgedele)
- Adaptive Cruise Control Stop&Go funktsiooniga
- Side Assist
- Auto hold Assist
- Liiklusmärgi tuvastus (ei tööta Eestis?)
- Keyless entry, keyless go
- Head-up display
- Webasto, puldiga (ekraaniga)
- Comfort nahksisu. Ees el., mäludega, massaa˛iga, soojendusega, ventileeritavad. Taga soojendusega.
- Roolisammas el., mäludega
- Peeglid el., mäludega, kokkuklapitavad, soojendusega, isetumenevad (3tk)
- Automaatne kaugtulede lülitus
- Night vision jalakäija hoiatusega
- Katuseluuk el.
- Tagaluuk el.
- Puit liistud salongis
- BOSE heli süsteem
- MMI navigation plus with MMI touch
- 4-tsooniline kliima
- CD box, mälukaardi (2tk) ja SIM kaardi pesad, AMI, JUKEBOX
- LED tuled (ees ja taga)
- LED salongivalgustus + ambient lighting uste liistudes
- TV tuuner
- HomeLink garaa˛i ukse nupud
- Õhkvedrustus ja Drive Select (ECO funktsiooniga)
- 20’’ veljed
Pildid (Kliki pildile, et suuremalt näha)
Kasutan müügikuulutuse ja Kuldari tehtud pilte. Auto on hetkel tumedate velgedega.
TEHTUD TÖÖDE NIMEKIRI
S-tronic full rebuild 26.09.2016 Recros + uus mehhatronika plokk läbisõidul ~207
289km +/- paarkümmend km.
MMI + Maps 2016 update 25.10.2016
Mootori õli vahetatud 13.12.2016 läbisõidul 216 609km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 473km.
Mootori õli vahetatud 18.03.2017 läbisõidul 227 479km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 870km.
Esisilla alumiste tagumiste õõtsade puksid vahetatud 06.04.2017 läbisõidul 229
729km.
Stabika kondid vahetatud 06.04.2017 läbisõidul 229 729km.
Väljalaske sukad vahetatud koos mõne lisa keevituskoha remondiga 06.04.2017 läbisõidul 229 729km.
ACC radar (parem; master) vahetatud 24.04.2017 läbisõidul 231
700km.
Parkimiskaamera (esimene) vahetatud 12.05.2017 läbisõidul 234 000km.
Stange võre (parem) asendatud 23.05.2017 läbisõidul 236 339km.
Mootori õli vahetatud 01.06.2017 läbisõidul 237 897km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 418km.
Rattalaager (esimene, vasak) vahetatud 14.07.2017 läbisõidul 243 244km.
Rattalaager (esimene, parem) vahetatud 16.08.2017 läbisõidul 247 021km.
Mootori õli; õhufilter; salongifilter vahetatud 28.08.2017 läbisõidul 248
754km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 857km.
Esimesed pidurikettad ja -klotsid vahetatud 05.10.2017 läbisõidul 252
766km.
S-tronic dünaamiline õlivahetus hüdraulika poolel @Hõbenool OÜ 22.11.2017 läbisõidul 257 045km. Mehhaanilise poole õlivahetus jääb järgmiseks korraks, kuna seda ei ole mõtekas nii varakult teha veel. S-tronic full
rebuildist on möödas ca 49 745km +/- paarkümmend km. Kastist välja tulnud õli olevat hea välja näinud. Mingeid üllatusi
välja ei ilmunud.
Mootori õli vahetatud 19.12.2017 läbisõidul 259 978km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 224km. Kiired ajad jälle...
Kliima rõhuandur vahetatud 22.04.2018 läbisõidul 269 330km.
Mootori õli; õhufilter; salongifilter vahetatud 06.06.2018 läbisõidul 272
996km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 13 018km. Piinlikult pikk
intervall see kord, aga juhtub ka neid hetki mõnikord.
Tagumised pidurikettad ja -klotsid vahetatud 14.07.2018 läbisõidul 276
693km.
Kliima rõhuandur vahetatud garantii korras 11.08.2018 läbisõidul 279 388km.
Aprillis vahetatud andur osutus mingit moodi defektseks ja kestis ~10 000km.
Airsuspension fault tule asjus sai lahti võetud ja puhastatud kõik kõrgusandurid ning ühe hoovastik sirgendatud 14.09.2018 läbisõidul 282 198km.
Esisilla alumiste esimeste õõtsade sisemised ja välimised puksid; esimene parem alumine ˛arniir; tagumised rattalaagrid; sillastend
vahetatud 19.09.2018 läbisõidul 282 704km.
Mootori õli vahetatud 27.09.2018 läbisõidul 283 660km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 664km.
Kõrgusandur (tagumine, parem) vahetatud 31.10.2018 läbisõidul 286 126km.
Mootori õli; õhufilter; salongifilter vahetatud 20.02.2019 läbisõidul 293
625km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 9 965km.
Esimesed kõrgusandurid vahetatud 21.06.2019 läbisõidul 302 675km.
Mootori õli; õhufilter vahetatud 03.09.2019 läbisõidul 309 954km. Kasutatud
Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 16 329km.
Summuti klambrid vahetatud esimesed 17.11.2019 läbisõidul 316 507km.
Summuti klambrid vahetatud tagumised 30.01.2020 läbisõidul 322 128km.
S-tronic täielik hooldus @Hõbenool OÜ 18.02.2020 läbisõidul 324 048km.
S-tronic full rebuildist (mehhaaniline pool) on möödas ca 116 759km +/- paarkümmend km. Viimasest hüdraulika poole
õlivahetusest on möödas 67 003km. Läks hapult paljuks seekord, aga omal kaebusi ei olnud (va see, et hoolduse vajadus oli
tunda) ja muid üllatusi välja ei ilmunud. Välja tulnud õli oluliselt ei viidanud sellele, et hooldust oleks nüüd räigelt üle lastud. Eks enamasti
püsikaga maanteesõit ja muidu rahulik sõidustiil olid ka abiks.
Difri(te) hooldus @Hõbenool OÜ 18.02.2020 läbisõidul 324 048km. Tagadifri
viimast õlivahetust ei oska öelda, millal enne mind tehti, aga sealt ka mingeid üllatusi välja ei tulnud. Samuti oli välja tulnud õli selline, mis ei
viitaks hoolduse räigele ülelaskmisele nii, et kõik on OK. Töö läks natuke kallimaks kui pakkumises, sest minu tagadiffer tahtis kahte erinevat õli.
Pidi vähe võimekam olema, kui tavaline.
Mootori õli; karterituulutuse süsteem vahetatud 05.03.2020 läbisõidul 325
222km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 15 268km. Karterituulutuse
süsteem vahetatud @Forss.
Esiklaas vahetatud @GlassDrive 30.04.2020 läbisõidul 328 120km.
Jahutusventilaatorite kaitsmed vahetatud 16.06.2020 läbisõidul 332 270km.
Esimesed pidurikettad ja -klotsid vahetatud 11.07.2020 läbisõidul 333 848km.
Läbisõit viimasest vahetusest 81 082km.
Mootori õli vahetatud 11.08.2020 läbisõidul 338 266km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 13 044km.
Mootori õli, õhufilter, salongifilter vahetatud 30.01.2021 läbisõidul 348
824km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 558km.
Generaator vahetatud 25.02.2021 läbisõidul 349 780km.
Maps 2020/21 update 02.03.2021.
Esimesed rattalaagrid vahetatud 08.07.2021 läbisõidul 353 927km. Läbisõit
viimasest vahetusest 110 683km.
Mootori õli vahetatud 28.12.2021 läbisõidul 361 291km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 12 467km.
Tagumised pidurikettad ja -klotsid vahetatud 23.01.2022 läbisõidul 362 263km.
Läbisõit viimasest vahetusest 85 570km.
Kliima rõhuandur vahetatud 30.04.2022 läbisõidul 364 645km.
Tankimisluugi lukusti vahetatud 28.05.2022 läbisõidul 365 294km.
ACC radar (vasak; slave) vahetatud 10.06.2022 läbisõidul 365
903km.
Kiirusandur (vasak, tagumine) vahetatud 27.06.2022 läbisõidul 366 639km.
Tagumised rattalaagrid, veepump, generaatori rihma pinguti vahetatud 27.07.2022 läbisõidul 366 903km.
Mootori kapitaalremont @Auto Kirurgia Kliinik 03.10.2022 - 11.11.2022 läbisõidul 370
398km. Lisainfo lk 3.
Starter vahetatud 23.11.2022 läbisõidul 370 560km
Mootori õli vahetatud 21.01.2023 läbisõidul 374 375km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit mootori full rebuildist 3 977km.
Kiirusandur (parem, esimene) vahetatud 25.01.2023 läbisõidul 374 490km.
Aknatõstuk (vasak, esimene) vahetatud 07.03.2023 läbisõidul 376 509km.
Õhkvedrustuse õhkpadi (parem, tagumine) vahetatud 21.07.2023 läbisõidul 381
146km.
Kojamehed vahetatud 03.01.2024 läbisõidul 384 716km.
Aku vahetatud 09.01.2024 läbisõidul 384 785km.
Mootori õli vahetatud 09.01.2024 läbisõidul 384 785km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit viimasest õlivahetusest 10 410km.
Tagaluugi moodul vahetatud 16.02.2024 läbisõidul 386 271km.
Tagadifri õlitemp. ja -rõhuandurid vahetatud ja kalibreeritud 21.02.2024 läbisõidul 386 445km.
Keretööd - Vahetatud esistange parempoolne võre ja parempoolne tulepesur; esistange värvitud; tagumiste poritiibade rooste
likvideeritud ja poritiivad värvitud 24.04.2024 läbisõidul ~388 000km.
S-tronic hooldus hüdraulika poolel @Forss OÜ 13.05.2024 läbisõidul 388 992km.
Viimasest hüdraulika poole õlivahetusest on möödas 64 944km.
Tagadifri solenoid klappide vahetus @Forss OÜ 13.05.2024 läbisõidul 388
992km.
MÜÜDUD 07.10.2024 läbisõidul ~392 000km.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
kalju24
huviline
Registreerunud 27.08.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7 3.0TFSI 2011
|
postitati 16.12.16 14:13
|
|
|
Väga ilus isend.
Kui ei eksi siis dasauto Lätist müüs seda masinat.
Igaljuhul palju edu ja jaksu selle masinaga. Suht samasugune varustuse nimekiri mis enda omalgi, ja võin kinnitada sellise varustusega isendeid paras
pähkel leida, ise raiskasin pool aastat selle peale ja 1 napsati isegi saksamaal nina alt ära (Mobile Eesti esindaja jäi kõnega 2H hiljaks oli juba
bronn peale pandud)
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.16 14:26
|
|
|
Tuli lõpuks teema ära. Omalt polt võin lisada, et tõesti ilus ja korralik auto on.
Toodud sai tõepoolest Lätist Das Autost, aga ajalugu oli korras(algusest lõpuni esinduses). Mäletan, et Saksas oli ka üks variant, mis täpselt eest
napsati. Otil oli otsus tehtud ja sai müüjalt juba arve küsitud, aga vastu ootusi osteti see see just sama päeva hommikul(laupäev) ära.
Liiklusmärkide tuvastuse osa peab ilmselt uurima, tean, et Passatitel on sama teema ja seal peab kaamera ära vahetama ehk asi on riistvaras või no
vanale kaamerale pole vastavat softi vms.
Soovin edu ja muretuid kilomeetreid!
|
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 16.12.16 16:32
|
|
|
Liiklusmärkide tuvastus töötab esimesed mõni minut kuni navi saab aru, et on eestis ja lülitab selle funktsiooni välja. Enda A6 sama jamaga. Võimalus
on varjatud menüüst antenn välja lülitada ja märke näha aga siis puudub navi
Sai isegi seda autot vaadatud aga müüja oli liiga põikpäine
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 16.12.16 16:40
|
|
|
Kena värv ja varustustase. Kas said kahed sama välimusega 20" veljed kaasa - ühed tumedad ja teised heledad?
Miks käigukast full rebuildi tahtis?
|
|
|
madtongue
huviline
Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.16 16:41
|
|
|
See kogu VAGi teema, et Sign Assist töötab vaid Lääne-Euroopa kaardiga, aga Eesti on Ida-Euroopa. Navi funktsiooni aga Sign Assisti pärast ohverdada
ma mõtet ei näe. Volkaril ravib jah asja uue B8 Passati kaamera. Audi osas ei oska öelda.
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 16.12.16 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Kena värv ja varustustase. Kas said kahed sama välimusega 20" veljed kaasa - ühed tumedad ja teised heledad?
Miks käigukast full rebuildi tahtis? |
Heledad veljed olid algul all. Kui autole järgi sai mindud, siis olid veljed tumedaks värvitud. Järelikult suhteliselt värskelt, sest nägid täiesti
tutikad välja. Tumedam velg tundub muidugi väiksem, aga selle sinise värviga mulle meeldib isegi rohkem kui hele.
Käigukasti osas oli veakood sees kui autot esimest korda sai üle vaadatud. Vastavalt sellele sai auto hinda alla kaubeldud ja osa ise finantseeritud.
Lõppkokkuvõttes tulus tehing kuna teoreetiliselt peaks S-tronic nüüd ca 200 000km muretu olema.
Ega see liiklusmärkide tuvastus nii oluline ei olegi. Pigem järjekordne mänguasi, aga Navist selle pärast loobuda kohe kindlasti ei ole mõtet.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.12.16 19:46
|
|
|
See bensukas käib kordades paremini edasi, kui diisel. Eriti kui koha pealt startida.
Selleks muidugi vajalik Stage 2 rihmaratas ning soft.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 16.12.16 19:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
See bensukas käib kordades paremini edasi, kui diisel. Eriti kui koha pealt startida.
Selleks muidugi vajalik Stage 2 rihmaratas ning soft. |
Kuidas see stage2 reaalselt igapäeva kasutuses tunda annab (võrreldes originaaliga)?
Olen sellise originaal seades sõidukiga sõitnud ja see küll mingit emmotsiooni ei tekitanud.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.12.16 22:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Kuidas see stage2 reaalselt igapäeva kasutuses tunda annab (võrreldes originaaliga)?
Olen sellise originaal seades sõidukiga sõitnud ja see küll mingit emmotsiooni ei tekitanud. |
Umbes sama, nagu 3.0 TDI sõita stock ja korralikult chipitud väände vahe poolest. Aga kõik, mis üle 4000 hakkab toimuma võrreldes eelnevaga on
oluliselt parem.
Lisaks koha pealt esimesega vajutades põhja on kohene response ja rattad kratsivad. Miski 570-580nm bensuka ülekannetega.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.16 08:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
TEHTUD TÖÖDE NIMEKIRI
S-tronic full rebuild 26.09.2016 Recros + uus mehhatronika plokk.
Mootori õli vahetatud 13.12.2015 läbisõidul 216 609km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 473km. | Huvi pärast küsin, mis läbisõidu
juures kasti veakood tekkis ja mis läbisõidu juures/mitu korda oli selleks hetkeks kastiõli vahetatud? Mis see täisremont maksma läks?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.16 08:56
|
|
|
Ai see on ilus auto.
Sai seda päris palju seda autot silmaga nauditud kui käigukast vahepeal Lätis oli ja auto meil seisis.
Olles nüüd ise ka Exclusive variantidega kokku puutunud mõned korrad siis kiidan heaks. On arusaadav miks selliste kompottide eest uuest peast nii
palju makstakse.
Märkide lugemine on võimalik toimima panna. Suhtle meie juurest Silveriga, ta paneb sul selle tööle. Sõbral on 2013 aasta oma vist ja sellel küll
toimis.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 17.12.16 09:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
TEHTUD TÖÖDE NIMEKIRI
S-tronic full rebuild 26.09.2016 Recros + uus mehhatronika plokk.
Mootori õli vahetatud 13.12.2015 läbisõidul 216 609km. Kasutatud Motul 8100
X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 473km. | Huvi pärast küsin, mis läbisõidu
juures kasti veakood tekkis ja mis läbisõidu juures/mitu korda oli selleks hetkeks kastiõli vahetatud? Mis see täisremont maksma läks?
|
VCDS näitas läbisõiduks 206 912 km ja frequancy 1. 205 136km on tehtud kastile mingit updatei ja müüja väitel, siis oli kõik korras. Kasti õli on
varasemalt vahetatud 181 063km, 119 580km, 51 199km. Full rebuild ja mehhatrooniku plokk läksid kokku ümmarguselt 3500€.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
See bensukas käib kordades paremini edasi, kui diisel. Eriti kui koha pealt startida.
Selleks muidugi vajalik Stage 2 rihmaratas ning soft. |
Olen kuulnud jah, et sellele mootorile saab üsna kergelt vunki juurde keerata, aga 220kw on minu jaoks täiesti piisav. Piisavalt jõudu ja ülegi, et
möödasõite teha kiirelt ja ohutult. Koha pealt starte ei ole ma kunagi väga armastanud. Selle autoga ei ole kordagi proovinud ja eelmise C6-ga vist ka
mitte. Kui nüüd mõtlema hakata, siis gaasipedaali täiesti põhja olen ka 2-3 korda ainult lükanud ja seda ka ca 50km/h juures. Minu prioriteet on
varustus ja disain .
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.12.16 12:29
|
|
|
Just just, disain
Mõne proua kohta öeldakse "tagant nagu gümnaasium, eest nagu muuseum". A7 kohta ütleks vastupidi selle lause.
Tundub, et disainer oli puhkusel, kui see tagaosa tehti. Seepärast pole ise neid ühtegi kunagi otsingusse pannud.
Aga maitse üle ei vaielda, edu uue autoga. Varustus on tipp-topp, tean kui keeruline on head varustust leida, kus ka auto küljes oleks. Kuna peaaegu
tuttavad, siis ei pane vast pahaks
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.12.16 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Just just, disain
Mõne proua kohta öeldakse "tagant nagu gümnaasium, eest nagu muuseum". A7 kohta ütleks vastupidi selle lause.
Tundub, et disainer oli puhkusel, kui see tagaosa tehti. Seepärast pole ise neid ühtegi kunagi otsingusse pannud.
Aga maitse üle ei vaielda, edu uue autoga.
Kuna peaaegu tuttavad, siis ei pane vast pahaks |
Ei ole probleemi. Maitse üle ei vaielda. Nagu näha, siis loobusin abikaasaga vaidlemast selle üle, et Avant on ikka midagi muud kui ainult "koera
kuut".
Mulle meeldib Avant, abikaasale meeldib Sedaan. Tuli kompromiss leida .
C7 ja A7 salongid on niikuinii ühesugused . |
Naistele meeldivadki sellised autod, kuhu mahub kohver, vahest ka mees ning tema pangakaart..Ei saa ju pahaks panna
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.16 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Huvi pärast küsin, mis läbisõidu juures kasti veakood tekkis ja mis läbisõidu juures/mitu korda oli selleks hetkeks kastiõli vahetatud? Mis see
täisremont maksma läks? |
VCDS näitas läbisõiduks 206 912 km ja frequancy 1. 205 136km on tehtud kastile mingit updatei ja müüja väitel, siis oli kõik korras. Kasti õli on
varasemalt vahetatud 181 063km, 119 580km, 51 199km. Full rebuild ja mehhatrooniku plokk läksid kokku ümmarguselt 3500€.
|
Lisaks oli vist ca 180k peal Saksamaal mehatroonikablokk maas käinud mingil põhjusel.
Recros oleks esialgu hakkama saanud ca 2500€, aga selgus, et mehatroonika blokis elektriosaga ka jama(üks sensor läbi) ja neid eraldi vahetada ei saa,
seega tuli uus blokk tuua. Selle võrra läks ülejäänud rebuild muidugi odavamaks.
Muidugi oleks piisanud võibolla ka ainult mehatroonika bloki vahetusest, aga selle läbisõidu juures on väidevalt(ja ka kontrollides reaalselt) sidurid
piisavalt kulunud, et full-rebuild on kindla peale minek. Lisaks oli kast alt võttes üsna õline ehk tihendite vahetus oli nagunii vajalik(täpselt ei
mäleta mis tihendid läbi lasid, aga pidi jällegi sellele kastile tüüpiline asi olema)
Loo positiivne külg on tõepoolest see, et vaadates palju siia foorumisse neid kasti teemasid on tekkinud, siis 200k läbisõidu juures oli see kindlaim
viis S-tronicuga auto ostmiseks. Nüüd mehatroonikablokile 2a garantiid ja ülejäänud kastile aasta.
Ahjaa sümptomiteks oli, et alla vahetamisel tegi paaritud käikudega jõnksu, eriti tugevalt vahetult enne seisma jäämist esimesele lülitades.
//edit: Mina tänaks omalt poolt veel lisaks müüjale(Das auto küll ainult vahendas komisjonimüüki, aga nii omanik kui nemad olid abivalmid) Revalit,
kes müüs mehatroonikabloki ja aitas vea leidmisega(kinnitas Recro väidet reaalse diagnoosiga, et ka sidurid üsna kulunud), Recrot ja AC Garaget, kus
kast maha ja peale monteeriti.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.16 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
VCDS näitas läbisõiduks 206 912 km ja frequancy 1. 205 136km on tehtud kastile mingit updatei ja müüja väitel, siis oli kõik korras. Kasti õli on
varasemalt vahetatud 181 063km, 119 580km, 51 199km. Full rebuild ja mehhatrooniku plokk läksid kokku ümmarguselt 3500€. | Ehk siis
enam-vähem 60 000 km tagant aga 200 000 km pealt kast ikkagi pekkis.
Btw, väga ilus auto!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 18.12.16 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Ai see on ilus auto.
Sai seda päris palju seda autot silmaga nauditud kui käigukast vahepeal Lätis oli ja auto meil seisis.
Olles nüüd ise ka Exclusive variantidega kokku puutunud mõned korrad siis kiidan heaks. On arusaadav miks selliste kompottide eest uuest peast nii
palju makstakse.
Märkide lugemine on võimalik toimima panna. Suhtle meie juurest Silveriga, ta paneb sul selle tööle. Sõbral on 2013 aasta oma vist ja sellel küll
toimis. |
Kas see märkide lugemine Silveri abiga sai lahendatud? Oleks ise ka huvitatud kui see tõesti võimalik on.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 21.12.16 12:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Ai see on ilus auto.
Sai seda päris palju seda autot silmaga nauditud kui käigukast vahepeal Lätis oli ja auto meil seisis.
Olles nüüd ise ka Exclusive variantidega kokku puutunud mõned korrad siis kiidan heaks. On arusaadav miks selliste kompottide eest uuest peast nii
palju makstakse.
Märkide lugemine on võimalik toimima panna. Suhtle meie juurest Silveriga, ta paneb sul selle tööle. Sõbral on 2013 aasta oma vist ja sellel küll
toimis. |
Kas see märkide lugemine Silveri abiga sai lahendatud? Oleks ise ka huvitatud kui see tõesti võimalik on. |
Hetkel veel mitte. Võtan selle uuesti päevakorda jaanuari kuus alles, kui on aega rohkem tegeleda sellega.
Huvi pärast lolli peaga otsustasin proovida seda juhendit:
Open the green menu, then go in "nav>Update database" and select "default" as Nav database, reboot the MMI, then VZE is working!
unfortunately navigation says "incompatible database".
You can go back to the green menu to select the right database version and reboot to have again navigation working, but then again "out of area" for
VZE.
It permits anyway to play with the traffic sign recognition.
Next step: having VZE and nav at the same time!"
See põhimõtteliselt toimis, aga aru ma ei saa miks, kuid pärast navigation database tagasi muutmist ei hakanud minul enam Navi tööle ja liiklusmärke
tuvastas ikka rahuga edasi. Tegin MMI-le uuesti updatei ringi ja panin uuesti 2016 kaardid peale. Nüüd olen tagasi algses seisus, kus VZE on "outside
operational area" ja Navi töötab ilusti.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 22.12.16 21:22
|
|
|
Väga ilus masin, suht sama varustusega mis mul. Mul läbisõit 70 000, ostes oli 63 000 ja kohe läks mehatronika blokk vahetusesse, kadusid paaris
käigud ära 10 km peale ostu Nii et, see vist väga kaua ei kesta.
Liiklusmärkide tuvastust tahaks ka endale väga!
Kas uued kaardid panid ise peale? Tahaks ka endale...
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 22.12.16 21:39
|
|
|
Tundub, et C7 saab käimakotti tihedamini remontida, kui mootoris õli vahetada
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 22.12.16 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: igozavr
Väga ilus masin, suht sama varustusega mis mul. Mul läbisõit 70 000, ostes oli 63 000 ja kohe läks mehatronika blokk vahetusesse, kadusid paaris
käigud ära 10 km peale ostu Nii et, see vist väga kaua ei kesta.
Liiklusmärkide tuvastust tahaks ka endale väga!
Kas uued kaardid panid ise peale? Tahaks ka endale... |
Kaardid panin ise klubiliste ja vene foorumi abiga. Minu puhul ei hakanud Google Earth toimima, aga sellest puudust ei tunna. Online traffic information ka
mitte, aga samuti puudust ei tunne ja see vist Eestis niikuinii ei tööta. Online destinations toimib väga hästi ja seda kasutan koguaeg (SIM kaardi
pesaga).
Edit: Ma ei tea, mis ma valesti või õigesti tegin, aga mingi ime läbi hakkas Google Earth tööle ja Street View ka täitsa
olemas.
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tundub, et C7 saab käimakotti tihedamini remontida, kui mootoris õli vahetada |
Vaikselt jääb jah mulje, et Audi on S-tronicu puhul midagi "teisiti" teinud. Äkki tulevikus korrigeeritakse vastavalt.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.16 06:24
|
|
|
Küll minu isiklik arvamus aga see märkide lugemine tundub põnev vidin. Tegelikult suht mõttetu lisa.
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 23.12.16 07:04
|
|
|
Ei tea, uutel VW töötab väga hästi. Just sain trahvi, jutustasin sõbraga ja unustasin, et sõidan 50 alas, mitte 90 ja politsei tuli vastu.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|