Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 S-line 3.0TFSI - 2011 - OttOlesk
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: OttOlesk[/i] [quote][i]Algselt postitas: OttOlesk[/i] Vahepeal on mingid nõmedad ussid autosse roninud ja paar viga tekitanud. 1. Ühel ilusal päeval jäi käsipidur peale parempoolsel tagumisel rattal. Maha tuli peale auto seisma jätmist ja uuesti käivitamist. Peale seda ei ole julgenud seda oluliselt rohkem kasutada. Proovinud olen ja töötab, aga kurat seda teab, millal ta jälle peale jääb ja kas siis enam maha tuleb. Hakkas pihta sellega, et mõni kord viskas "Auto Releasi" maha ja ei lubanud mõnda aega kasutada (käsipidur töötas edasi) ja mingi hetk ei rakendanud enam käsipidurid. Mõlemal juhul viskas suure välgunoolega käsipiduri veatule armatuuris põlema. Üldiselt aitas see, kui korra auto seisma jätta. Eeldatavalt on vesi mootoris ja tuleks mootor välja vahetada koos supportiga (väidetavalt tüüpviga?). Kuna käsipiduri mittekasutamine kaotab probleemi ära, siis hetkel sellega ei kiirustagi. Talvel niikuinii seda ei kasuta. "Auto Releas" on küll mugav asi, aga põhimõttelsielt saab ka ilma selleta hakkama. [i]68096 - Right Parking Brake Motor voltage supply C100E 01 [000] - Electrical Failure Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear[/i] 2. "Lights malfunction" veatuli armatuuris. Viskab sekundiks põlema üldiselt kui auto käima panna ja kustub kohe ära, vaiksel hool paremale keerates (kui rakendub parempoolne kurvituli) ja kustub peale pööret ära, kui sisse lülitada udutuled ja kustub jälle ära kui udutuled välja võtta. Üldiselt viskab tule põlema armatuuris pigem niiskete/märgade ilmadega. Hoolimata veast, töötavad kõik tuled normaalselt. Ainuke asi, mille üle võib-olla viriseda võiks on see, et parempoolne tuli nagu näitaks natuke madalamale kui vasakpoolne. Kui auto ees kükitada, siis vasakpoolne tuli hakkab varem silma paistma kui parempoolne. Interneti otsingu põhjal tuleks vastav moodul välja vahetada. Kuna iga kord veatuld põlema ei löö armatuuris, siis äkki saab ka kuivatada/puhastada või on mooduli vahetus ainuke variant? [i]03813 - Right High Beam Headlamp: Electrical Current Coding Implausible 008 - Implausible Signal - Intermittent[/i] Mõtted ja ideed on soojalt oodatud. [/quote] Kuna selle aasta sees ei ole neid vigu enam täheldanud, siis jäävad hetkel taha plaanile senikaua kuni jälle probleem tekib ja enam üldse ära ei taha minna. [color=red]Update 15.10.2018[/color]: Endiselt kõik puhas selles vallas :). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 S-line 3.0TFSI - 2011 - OttOlesk
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.6%
- SQL:
60.4%
]