Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: yrks[/i] Originaal pihustitega hakkab tõmbama 1400 juures, 1800 juures 1bar, 2200 juures on 1.5 bar-i ja lõpuni. Dssr-ga pole nüüd proovinud, aga teoorias võiks 2 tuhande pöörde juures olla 1.9 bar-i. Alumise toru tegin täiesti uue, sest muidu oleks pidanud s4 alumise toru täitsa ära lõikuma. Map-i panin ka igaksjuhuks ikkagi eraldi tüki külge, et temperatuuri ja vibratsiooni eest kaitsta. Kohene tagasilöök oli see, et turbo vahelt põles tihend ära. Võtsin tihendi vahelt, panin näpuga summutisavi ja seisab siiani. Turbo väljalaskeflants ja downpipe on kodukootud ja kiirelt tehtud, välimusele tähelepanu pööramata. Tulevikus tahaks saada kogu väljalaske 3 tolli peale ja v-band ühendustega. Obd2 sai ka külge, et oleks softidega lihtsam mängida. Hetkel puhkan sellest remondivärgist kuna parem õlg sai artroskoopilist ravi, kui jälle liigutama saab hakata, tuleks tähelepanu pöörata sellele kuidas saaks vl. kollektorit ja vl. toru isoleerida. Cooler jahutab päris hästi, aga väljalase soojendab seda päris tigedalt ülesse tagasi. Mõned mõtted on tekkinud, aga ei midagi kindlat veel. [img]https://www.upload.ee/image/7747440/20170608_191832.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7747469/20171113_175953.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7747462/20171113_180127.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7747494/20171113_162858.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7747511/20171111_205501.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7747535/20171115_211737.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7747561/20171113_162836.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7747667/20170918_210741.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.2%
- SQL:
66.8%
]